Suggerimenti di ghjucà: sulciate bè

Solu hè necessariu di calda u sole di primavera è avemu a prumessa per rimpiazzà a faccia cù i so raffi offerti ... Parechji sò assicurati chì a crematoria ùn solu ùn dà a pelle à un tagliu di bronzu, ma ancu guariscenu è migliore a so cundizione. In ogni modu, i cosmetologi si aghjunta à un altru puntu di vista è ùn pò stà fughjiti d'avvirtimentu: attenti à u sole di u sole!


Sunburn - un tipu di retazione protettiva, chì prutegge a pelle da esposizione à ravi ultraviolet. E ùn passa micca per a pelle senza rastru: a so crescente chjosa cresce, u cinsensusu, hè densu, à u toccu, si secca, in particulari cù l'accultura simultanea di u soli è u ventu, si svolgi in cogliuzzi, accumenza di scomballà. Parechje persone in l'area aperta di u corpu pareanu peccatichi è spots di pigmentu assai, chì ùn anu micca adornatu. Inoltre, in a perseguite di cremà quandu puderete acquistà un cremante. È micca solu in u caldu di u veranu, ma in a primavera, sì stete in l'aria aperta durante un longu tempu. Allora andà cun cura!

In a matina dopu a meza ora, prima di andà in un esterniu, lubricate a to fàccia cun una fina capa di foto-prutezzione crema. Per riduce a sensibiliità di a pelle à u sunlight, più include in i cunsultate di a dieta chì contientanu vitamina C (à l'ascorbic acid) è a vitamina PP (l'acid nicotinicu) - u col agghiu, u rosariu, u pomo, a cipolla verde, u succu rossu è di cascarella ...

Sì a faccia è u collu ùn era ancu un scherzu indeseziu, ponu esse ceduti cù l'aiutu di l'aiutu di i meziali, è cù l'aiutu di a medicina tradiziunale. E maiò effettuosu e più sparintu di u zuccatu di a pelle sò u zitellu di limonu, u zucchzu di pompelmo, a cipolla, a grolina bianca, u col agghiu. Metsu pruvene in parechje partes d'acqua, u zucchero di limonu è l'acitu di tavuletta. A pelle seca pò esse blanchi cù u zucchinu rossu. U spaziu in a matina è in a sera, asciugate cun u ziddu, da a crema di levitu, è dopu à 10 minuti lavare l'acqua calda.

A pelle blanqueigh hè ancu aiuta da parechji maschi. Preparate immediatamente prima di l'usu, sguassate a gasa o un putu di cuttuni dipped in acqua. Dopu à questu, appricà una strata fina di crema. Eccu i ricetti per blanchi di i mascaras, chì anu un sensu effettu. A più maschili sò fatti tutti l'altri ghjorni, finu à chì i manichi di pigmentazione saranu bianchi, ma micca più di 30 per corsi.

MASK FROM MORCH

Pouddu diluite cù acqua calde per a cunsistenza di u focu, pusate nantu à a pelle: cumu si chjappu, lavate "è lavbe a tua fida seca. Sta mascara ùn deve esse usata cù e vetrate dilated è u pilu faciale eccessivu.

MASQUETTE D 'PASTICCIO

Fresh yeast dilute a una consistenza di a crema agria 3% solu di iperòxenu di l'idrosanite (per a pelle grasa), o acqua tibia calienta (per a pelle normali), o un latte (per a pelle seca). Mantene a mascara finu à sicondu solu.

MASK FROM KALINA

Una napulita hà umeda cun u zucchinu di frutti di primasi, pusatu nantu à a pelle, tenite durante 10 minuti, torna u faciulisce cù u zucchero è torna più tenite 10 minuti. Se l'arburatura sò chjuchi, poi aghje a napkin cù u ghjacciu di u viburnu, cun u biancu (1: 1) o cun una crema nutritiva, è dura per 30 minuti.

MASQUA DI À COLD D'ACID

Limpete a napkin cù u zucchero, fendu chjappà, applica à i castagni di pigmentu durante 10 minuti.

MASCAGA DI ONION REPEATED

Zucchini freshly squeezed mixed with honey in a ratio of 1: 1 or 2: 1 è applicà à a pelle pigmentatu per 15-20 minuti; sguassate quandu u maskeddu primu cun un padone seccu è pochidu seccu. Cù a pilucca greca, u zuccaru di cipolla pò esse mischju cù l'acitu di tavulinu in proporzioni ugguali. Wet the napkin moistened with this mixture on the skin for 15 minutes.

Ùn hè necessariu di fà una mascara ogni ghjornu da u levitu o, per dì, cucumbers freschi. Puderanu altrimente. È ùn scurdate: a mascara ùn hè micca applicata à a pelle à l'ochji! Ùn hè cunsigliatu di fà una mascara in partenza da a casa.

Se si va à a spiaghja, ùn utilizate micca a maquillaje. Oghje, chì sò parti di lipstick, blush, eye shadow, sottu a influenza di a luz di u sole, pò cuntribuiscenu à l'aspettu di spazziu pigmentu nantu à a pelle