Mangiafùacu è cunsigliu

Pensu chì quasi ogni persona hè familiarizzatu cù a famosa frase di Paul Bragg. Ellu disse: "Semu ciò chì avemu manghjatu". E ùn pudete micca d'accordu cù questu. E persone chì aspetta per esse in salute deve manghjà ancu bè, per esempiu, manghja elimenti solu sani e propici. Sè vo vulete ùn sentite micca u dolore, a debule, vive cun un corpusculiu di a pelle è senza malà, da u nostru articulu "Un alimentu salutariu, cunsigliu" - per voi!

E règule di nutritura adequata sò simplici è faciuli fà realizable. Per pudè si cuminciassi à vigilà dinò a vostra dieta di u ghjornu è ùn manghja micca "in iri". Inoltre, immediatamente, hè necessariu di abbandunà u "Fast Food", perchè cuntene una gran quantità di grasse è di zuccaru. In altri palori, a maiò parte di tali un pruduttu serà dipositu nantu à i vostri maletti, nucali è a cintina in a forma di grassu. Sì stu argument ùn ùn vi cunvince micca, puderete pensate quantu parechji prudutti, tinte, edulcori è cunservatori cuntenenu i prudutti di conserve è autri prudutti findi. U risultatu di tutte e cose pò esse a fatigue rapidu, espansione di u corpu, letargu, debilitate di l'immunità, a celulitis, a perdita di una figura bella è riggina.

Ricurdativi chì u nostru corpu hè u nostru stessu tempiu. Solo fratellu spartitu ùn salvià a situazione, i primuri debbuli anu da esse appiicatu à u cuntenutu internu di u to tempiu. Ùn si pensate in modu senza pensà, quellu chì vo avete, ghjè per esempiu.

Di sicuru, ùn hè micca pussibule d'assicurà indispittìvi à nutritura propria, sia pacienza, perchè u risultatu hè vale. Ma po un paese per realizà a so cumpagnia à e forze assicurata à qualsiasi persona. Prima pruvalla ogni ghjornu per cambià i vostri hà eteri alimentarii sbagliati à i dirittu. Cusì, u passu dopu, apprendu à manghjà salute.

Una di e règule principale di nutritura adequata hè manghjatu pocu fiurite (vale à dì 5 o 6 volte à u ghjornu in quantità limitati). À u listessu tempu u più nutizie di u calore hè di pranzo, dopu à tè è culaccio. Di tutti e manciari, a cena hè a più faciule. L'usu di l'alimentu dopu à 8 pm hè micca cunsigliatu, perchè u scursu più ottimali entre u colazione è u cene hè un spaziu di 12 ore o più.

A seguente regula di nutrimentu ghjustu hè direttamente ligata à l'scelta di l'ingredienti ottimi. Per esempiu, i frutti è i verdura hanu da guadjà almenu u 40% di a vostra dieta di ghjornu, perchè cuntenenu fibra, diversi elementi di traccia, è seranu digeriti più faciuli è veloci da u sistema digestivu. Ùn a scurdà di ioggei naturali. Sò rispunsabili di a ristaurazione di a microflora intestinali. Ricurdativi, ogni ghjornu duvete bisognu da 2 litri di acqua, perchè l'acqua hè una surgente di bellezza è salute. È cum'è i piatti principale, l'usu di l'arrò brutta hè cunsigliatu (perchè cullisci u scàtulu da l'intestinu, sguassate è retire u corpu), nuts (fonti d'acidi grassi ricchi di fibbra dietetica è potassiu), pomi, legumi è pesci (chì cuntenenu proteini, l'oliu di pisci) .

L'ultima regula riguarda l'equilibru acidu è basu di u corpu. Stu equilibriu cuntene i prucessi bioquimichi, chì u funziunamentu di e so saturazioni cù l'osigurimu dipende.

L'ultimu chì vogliu cunsiglià tutte e donne hè di pruvà di sustituisce l'alimenti d'altuni caluri incù calori di calori. A lot di persone cunsuma una gran quantità di calori, ma pensanu chì manghjanu pocu. Se si mancia patate cù una piccola, un sandwich, prudutti ready-made, un pastele, altre pruduttu farina, da esse u calore chì si trovi. Per i donne, u puntu ottimu hè u 2000, 1700 kilugalà per ghjornu. Prima di manghjate qualsiasi pruduttu cunzatu studià cura l'embiu, perchè in ogni pacatu hè necessariu scrittu u numaru di calori in u pruduttu. Utilice e diverse tuli calori. I principali prudutti-ingannusi per ogni donna chì tutti avissiru sapianu di - carbuidrati refinati, grassu, zuccheru, farina bianca, sal, diversi prudutti industriali.

Avete vede cum'è una dieta di a donna sana, cunsiglia per l'appiecà solu in gioia! Vulendu un bellu gustu è l'armunia cun sè stessu!