Cumu décorà l'abitudine di i vostri sogni: 3 conselli universali

U cambiamentu spessu saranu un spaziu per l'espressioni, dimustrendu u caratteru di i prupietari: a funzioni di a salottu è a cucina, ùn deve micca bisognu attenti à i canoni interni. Inoltre, i diseggiani ricumenu avè avvicinatu à u disignu di u spaziu di ghjinirazioni racionò: un locu per dorme devia esse cusimadiu.

Rispunsèvule direttamente à a selezzione è a piazza di u mobili. Guidata da l'axioma "menu, ma megliu": acquistà parechji elementi - funziunale, necessariu è sonu. Per esempiu, un bistrot cun un librariu, un coffra di cala, un paru di sulari o un pouf. Se pensa di salute e cose in a stanza, cura l'estructuras necessarii: mezzanine, armadji incubati, podiosi è nicchie cù cumpartechi internu. Sceglite un mobiscu laconicu cù fachadas monofonii lìquidi - stu metu visually aumenta u spaziu. Preparate un locu per un "cantone di bellezza" - una table dressing ou una table di dressing: deve esse bellu luci è conforme à u cuncepimentu chjamatu generale.

Ùn sopra micca l'internu cù e dettagli. I cume di colori brillanti di i muri, stampati, stati è spingesi, una bundanza di tessili, ghjucarii è cuttimi picculi crea un sensu di spaziu "chuttu" è pò causà un sensu di fatigue. Pruvate di cullà a lustra calma o pastellanza oghjulazione per a dicurazioni è assicurà cun un minimu di decoru. Sì avete bisognu d'accentu brillanti - fate un pocu: una parolla di cuntrastu, un bonu jarrante con fiori, un cartellu o parechje foto nantu à u muru.

Crià un scopu di illigne individuale. In u so cambiu, ùn solu solu a luminu cumuni è utile, ma ancu locale: vicinu à a vestizione, à u capu di u lettu, nantu à u vestitariu o l'armerine. Un paru d'outleti supplementari - per nightlights, garlands romantichi o un lampe cù l'ombra - ùn hè micca infestatu.