Cumu cunvertisca cun un figliolu di 4 anni

Moltu spessu i mariti si scantate di i so figlioli di quattru anni: "Ùn ùn mi sentenu micca à tutti", "dissi à deci volte - cumu nantu à una parolla di ciciri! ". Tuttu chistu, sicuru, rindeghjanu è disgraziammi genitori. Ma ci hè qualcuguu mutivu veru di emozioni negativi? E ogni modu, cumu per cumunicà cù un zitellu di 4 anni? Questu averebbe discussione annunziate.

A più chjaru hè di capiscenu: u zitellu ùn ignora a vostra dumanda è l'urdinazione micca di u dannu (per "ricivite è aghjustate i vostri nervi"), perchè hè questu quì hè a so norma di età. I parechji sò necessariamente cunnoscenu a cose principale di un zitellu di 4 anni - questa hè a peculiarità di u sviluppu di u so sistema nervu. Ci hè à quattru à cinque anni per u zitellu per dominaru u prucessu di stimulazione. Questu significa chì si un zitillilu hè assai dispusitivu di qualcosa, a so prisenza hè difficiule di cambià in più tranquillità. Hà un prucessu di frenu involuntariu, per esse, u zitellu ùn hè micca incapaci à cuntrullà a so cundizione. Ùn pò micca calmu, si hè assai felice o, per esempiu, teme. Questu hè spressu più o menu in securità di u temperament. Tuttu chistu significa chì e dumande di i genitori di l'autore cuntrollu ("Calm down you") Quandu u zitellu hè troppu succorsu hè una cosa completamente inutile. Believe me: u zitellu saria cuntentu di calmassu, ma ellu ùn pò micca fà. Questa skill hà domiciliu solu anni à 6-7, solu à a scola.

Reguli di cumunicazione cù u zitellu

Sò basati nantu à e funzioni fisiulogichi di a preghjunanza di l'excitazioni annantu à l'inzuccarazioni. Allora, se vulete cumunicari correlatu cù u zitellu, perchè ellu intesu, hà bisognu à seguità:

1. Aghjunghjia cù l'espressione di e vostre emozioni. Sì i paisani sò in un'ambaticu eccitatu (ingannatu, irritatu, temeratu, riotusu divertimentu) - ùn hè micca sensu d'aspittà per a pazità di u sensu da u zitellu. A stampa clàssica in un centru cummerciale cù un zitellu di 4 anni: elabureghja l'histerefia da a fatigue è soberevocazione, è i paisani chiancianu chiancianu: "Sì, calmannu! Stop gritando! ". Tuttavia, a psyche è l'organisimu tutale di u zitellu sò assai dipendenu à a cundizione di i genitori. Sì stanu eccitati - u zitellu hè preoccupa ancu. È solu per vene à un state ubbidienti è pacifica in such conditions for the child is impossible.

Se vulete chì u zitellu senti à sente, pruvate à calmà stessu. Respire in profundità, edite l'acqua, dumandate à calmà u zitellu à qualchissia chì hè più tranquillu è più suave.

2. Intitallu i attenti di i zitelli. Independentamenti à u zitellu hè difficiuli di cambià da qualsiasi affari interessanti (ghjiru in a stanza di a stanza, veddi i cartoni, etc.) à i vostri dumande. Quante parechji avete vistu a scena: u zitellu sperendu in un pappagallo bruttu (è micca sempre cun un bastone), è a mamma sughjettu nantu à ellu è monotunamenti "pneumatici": "Fate micca! Phew, hè crap! ". Di sicuru, ùn ci hè micca bisognu di reazione in parte di u zitellu. Hè veramente ùn senti micca, perchè tutta a so psique hè entusiastamenti centu in u puddle.

Pigliate u primu passu - si puscia à u nivellu di a crescita di u zitellu, "aghjunghji" u so sguardu. Cun ellu, osserva à ciò chì interessò cusì: "Wow! Chì un puddle! Hè una pity chì ùn pò micca toccu. Fighjemu qualcosa cosa. "

3. Aclararemu chiaru. U più simplice è più breve di i phrases - u più veloce u zitellu sperete ciò chì vulete da ellu: "Avà poi piglià e cigliu, da e mo mani è cena". Evite spustamenti accurati, particularmente in u stessu momentu di cambià a attenzione. Inutili, u caprettu ùn hè micca tempu per seguità u cursu di u vostru pensamentu.

4. Ripetizione parechji volte. Sì, quarchi cosa hè moltu. Ma l'angeru è l'irritazioni in questu casu hè, dispiaci, i vostri prublemi. Ùn hè micca a culpa di u zitellu chì in u so core, i prucessi biulogica è l'elettrica sò stati disposti ch'è modu. Chì certament i rèdevi cusì sè noi avemu a ripetiri la stessa cosa parechje volte? Solu u fattu chì per noi, adulti, pare per certi ragiuni: tuttu ha venutu da noi di u primu. È s'ellu ùn hà micca travagliatu (u balancenu ùn cunghjilla micca, u zitellu ùn ubbidisce micca) - Sò un perdidor! Questa hè "hello" da a nostra zitella, in chì ogni errore seguita seguitamenti u prigione. L'eserciziu di i zitelli, pari, era esse eseguita, ma u teme di fate quarchi cosa incorrecta - anu persu. Sta spiaggia l'esperimenti ci duna tantu eccitazione quandu u zitellu ùn vole micca obeyà. U zitellu ùn hà nunda di fà cù tuttu. Cusì, hè megliu per retrocede à u prima puntu "per esse attenti cù l'espressione di l'emozioni è i pinsamenti", è micca quantu per culpà u zitellu à nunda.

5. Indicate ciò chì esatta da u zitellu. In particulare quandu vene à parechji novi attività per ellu. Per esempiu, u zitellu hè prestu cumunqui nantu à u so propiu di mantene u so cumpagnu, fate u pastellu, etc. In cunvertazione di palori vògliu: "Fold joys veloci" - pruvate à cumincià cun ellu. È ùn si scurdate di ludà quandu hà riesce bè cù a vostra dumanda!

In ogni stadiu di a cunversazione, quandu u zitellu hè preoccupatu (chiancirai, ingeratu, histericu) - devi esse atturatu. Ci hè un scopu speziale, u seguitu setu: cuntattu visuale (pusendu davanti à u zitellu!) Cuntattimentu corpu (piglià a manu, abbrazzatu) a vostra pazita di mente. Se se cumunicà correttu cù u zitellu, ellu oi veramente. Enjoy your communication!