Cumu vestitu pè u 8 di marzu maravigliu: TOP-3 secrezii stylish di Olivia Palermo

E sceltu u prublemu vicinu, vulemu, frà altri cose, chì sò universale. Agree, a cosa "per un casu" hè una solu pratica. Blogger di moda è icona di stilizata ricunnisciutu Olivia Palermo dà cunsiglii cumu per sceglie un vistitu chì saldarà riflette in ogni situazione.

A Dimucrazzìa è l'eleganza sò l'essenza di l'impresa di Olivia

Negru & biancu hè una cumminzioni classica chì ùn perdi mai a so pertinenza. Crià un set monocromu, pudete esse sicuru - pò esse mette in un eventu di gala, una reunione impurtante o un postu. In u primu casu, ùn hè solu bisognu di supplementà l'indimuniatu cù l'accessori brillanti o i scarpi, facenu un stile stylu o un muri brillanti.

Clàssici biancu è biancu - exquisitely è strettu

Preferite l'estilu lacconicu di vestiti. A vostra ind'i cuncetazione ideale ùn hà micca bisognu di esse un casu - "trapeziu" hè apertu per bè ghjorni, fioru friddi sottufenni una cinta finta, vestiti cun un olore seductifamente delineate e curve di a figura. Ùn perseguite u decretu appiccicatu: assai libertà, draperi è frills diverse reducerà a versatilità.

Contrast accents decorarà ogni travagliu

Ùn ignurà i pantaloni. U vistitu hè a scelta tradiziunale per una figura festiva. Ma i pantaloni sò assai più variableu: aghjunghje cù una cammisa bianca di sita, ghjunghjia fette o una cima aperta brillanti, pudete andà manchendu a carpetra rossa. Una regula impurtante: i pantaloni sò deve fatti di bagnu bonu è si sò perfetti in a figura.

Stile di notte casuale - pè vieni di a moda