Riloghju biològicu

Ogni omu sapi chì a vigilia è u sonnu si deve furmaglià in armunia per avè cusì cunfurmate. L'organettu vive da i ritmi internu, chì ci permettenu di cuntrollà a nostra cundizione. Grazie à elli, avemu clarivatu quandu hè u tempu per noi di dorme, è quandu hè l'ora di svegliate. Hè una pity chì u reludu meccanicu ùn aduce micca sempre cun quellu chì vulimu. Per via di e violazioni constanti di u biorritmo, u corpu suffrissiunatu, si scorri parechji problemi. Pudete esse diventerete solu, hè bisognu di sapè di e vostre funziunalità.


I primi chjamati.
Quandu anu da sapemu chì, durante un mesi sanu, ùn vulete micca solu per dorme. Tù sì sempre sensu stanchi, hè difficiule da voi di cuncentrazione, u mutivu di l'attività mentale hè cascata. E pimples, capelli astudos, i pastriti di quale, culpabili medichi di suntuosità, è ancu libari extra - d'unni eranu? Tuttu pò è trite - avete solu perde u ritmu.

Civettu è larks.
Ci hè una teoria chì tutti i pòpuli sò spartuti in "civelli" è "larks". Oghji preferenu stà svegliate finu à a notte è di dorme finu à a cena, l'alzu volenu l'alba è s'ammurda quandu u sole fala. Infatti, hè più faciule per un pochi di persone per dà un stil di ghjornu o di vita di noite. Ma spessu sottu sta divisiona in parechji piani hè assai pussibuli. Parechje di noi sò sughjetti à certe circustanza è hè ghjucatu solu per dorme duru u ghjornu o a notte. In fattu, u corpu pò esse dumandà esse di manera diversa.
Inoltre, ancu i più valutati oghji ùn anu sapiatu chì u corpu umanu ùn sò micca cunfurmati per vigghi di notte, è ancu di u prugressu, a situazione ùn hà micca cambiata. Dopu à 12 njornu, solu bisognu di dorme, è, sughjettu finu à a matina, solu cumpressenu l'opera di l'organi internu.
Per pudè ricustruisce invece, avete bisognu à aghjustà à pocu à l'impauriti è si avvicinavanu à u stessu tempu. Hè bisognu di capiscenu chì u filmu finu à a matina, i partiti ùn portanu micca boni, ma forsi, u so numeru sarà solu riditudu.
Sì dite una ochjata o una altagna, durante u ghjornu intesu un insegnamentu irresistibbu per u sonnu. A maiò parte spessu succede quandu 14 à 16 o'clock à a dopu meziornu. Se ùn pudete piglià un sestu à questu tempu, ùn hè micca scopu di trattà e cose impurtante, di negoziativi, ma pruvate di restà o da fà simplici.

Lunare e eclissi lunare.
Molti ùn sanu micca, ma u ghjornu è a luminosu di notte altri a nostra vita è benessiri. Vulemu depende di a so locu, scatuli è attività. Sentemu a influenza di a Luna, anche si ùn a sospete micca. U nostru corpu hè di u 80% di l'acqua, perchè e cibo è u flussu in certi punti sò prisenti in u nostru corpu. A luna nova spessu sviluppa l'apatia, a depressione, chì hè sustituuta da una settimana di l'attività, u piccu di quale cascata nantu à a luna sera. Allora l'attività hè diventendu.
Cù una forte attività di u sole, u nùmeru di accidenti di l'auto, suicidiosi è crimini aumenta. Ancu l'persona più calmosa è equilibrata in questi ghjorni senti aggressione è irritazioni. Per sapè quandu, per esse adupratu per u prublemu, avete bisognu à seguità a previsioni di l'avvisu di mette in tempura è pruvate a prutezzione di l'influenza di u sole, per esempiu, aduprendu cose impurtanti è e decisione per un tempu silent.

Aggregazioni.
Biorhythms varienu da staghjone à stagione. Ùn ognunu a sapi, ma u mesi più periculatu in un annu per ogni persona hè u mese prima di l'anniversariu. U tipu di chjude un ciclu d'un annu, u corpu hè in una dicadenza. A diferenza si trova inghjustìte dopu fà celebrà una altra cita significativa.

Hè cugnumatu chì a diprissioni faciuta in u vaghjimu è a primavera, anche in una ulcere, un attachecciu di corpu, allergii è pulizziunati ani beccu. Ùn aghju micca aghjustatu di e so malatie crònica. Preparate per elli da prevene, pigliate tutti e pussibuli.

Modu di bellezza.
Per a priservà a bellezza naturale, finu à u massimu, hè necessariu d'observà u regnu naturale di u ghjornu. Sussu mancu più tardi à 7 o'clock à a sera, à questu tempu a pelle ùn hà micca bisognu di nudda idratazione particulari, hè abbastanza per pulirri a faccia.
Apertu à meziornu, pudete aduprà i droga chì cuntrolanu l'attività di i glànduli sebcati. Ma prima à 5 ore, hè megliu micca micca sopraghje a pelle cun creme e maquillaje , tk. Ùn hè praticamenti micca sottumessi à sustanzi sustenimi è ùn ponu micca resistenza à e pratiche.
U tempu ideale per piglià cun tè hè 19 à 21 ore. À questu tempu, pudete piglià un viaghju à u salonu, i prucessi di trattamentu. A pelle cutturisce perfetta è assume ogni modu.

Per sente sempre fine, bisognu à cunzidramentu cunziddià e bisogni di u vostru urganismu stessu. Fighjate u regnu ottimali di u ghjornu, ùn vi scurdate di e vitamini, l'aire frescu è a nutrimenta sana. Allora i bioritmi ùn ti piace micca peghju di un veru relozzu svizzatu .