10 Hàbit di ghjente felice

E persone chì partenu cun u surrisu nantu à a vita unificà visioni speciale di u mondu. Sò felice chì anu capace di sviluppà i tradutti chì anu aiutu à mantene nantu à u successu per un bellu pezzu è ponu purtà à affruntà qualsiasi difficultà chì a vita hà livatu. Portonu à a vostra prisenza 10 abiti chì sò inghjennate in e persone felice.

  1. Ùn sò micca bè à interessate à ciò chì pensanu nantu à elli sottu i so spalle. Tutti avemu usatu a cura di l'altru daveru di nimu. Ma ci sò tanti pirsuni e tutti ponu cunsigliate ciò chì pari dritta à ellu. Chì ci pudemu avemu fattu noi allora tutti i tutti? Avete - aghjustu esattamente cum'è voi piacevule. Ancu s'ellu hè un passu erronimu, tuttu hè uguali, hè una sperienza chì pò esse stimale.
  2. Pudete cuntà a situazione da parte. Ùn sò micca vanzini centu per centu, o scunfidi 100%. Dunque, a megliu soluzione hè di stà. Hè sta pusizione chì aiuta per fà a scelta bona è ùn perisce micca a vostra energia induve vi sfalla, ùn valenu micca.
  3. Ùn preoccupe micca l'opportunità sfruttatu. Affettu infatisognu, cuncepimentu di cunniscenza, sicreti chì ùn sò micca affidati à u migliori. Tutti cundannate per stà, ma ùn ci sò micca esse inveciute di più cà queste.
  4. Puderanu esse aghjenti. Ùn hè micca a gratitudine chì hè stata fatta "perchè hè stata accettata", ma quellu chì vene da u core. A gratitudi pò veramente travaglià maraviglii. A cosa hè chì quandu avemu avemu un sensu simili, fighjenu nantu à ciò chì hè in a nostra vita è, per consensus, attruiscevanu constantemente. Be grateful for what happens to you even if it has not happened yet. E ogni ghjornu prima di andà in lettu, truverete almenu 5 razze, per ellu puderete di darà grazie.
  5. Mantene un sensu di novità. Dopu avemu acquistatu una cosa nova, u sensu di novità ùn dura micca longa cù voi. E vain. Cling a tali sentenzi per tutti. Ricurdativi di i momenti di celebrazione per un bellu tempu. L'Esperienze cuntenente ghjucà à a vostra memoria u prucessu di alcuni risultati novi. Avete da novu è novu esperendu avvenimenti glurificate in a vostra vita. Scupra mette - è falla successivi. Ma spessu, in ghjochi di a felicità, ùn avemu micca tempu di goditarà ciò chì hè. Questu hè insuffrible.
  6. Puderanu riri di elli. L'irunia stessu hè una qualità bona. E i persone chì sapevanu riri di elli sò praticamente invulnerables. I siculoghi chì dicenu chì l'irunia stessu hè un signu d'intelligenza alta. Rientu di ellu stessu - questa opportunità hè datu solu da un forte spiritu à e persone chì sò più forte chì i preghjudizi. Hè quelli chì anu una energia vitali, attitudine pusitiva è firutadella.
  7. Live for today. E persone chì opressenu cun i sbagliati di u passatu è teme chì in u avvena si stallanu nantu à u listessu rache ùn vanu in u presente. Sò paralizate da u scantu, ùn pò micca capiscu chì ùn ci hè nunda, ma u presente.
  8. Continue à amparà. Libri, novi passatempi, viaghjà in parechji paesi, u sviluppu di una nova professione, u scopu d'apre l'insegnatu è sempre per esse surprised, cum'è in deci, è in l'ottanta anni - hè una altra fattura inherente in e persone felice. Hè a donna chì l'aiuta per esse rializ in a vita è a mette in l'onda curretta.
  9. Ùn ci inviglià. Spirimma cunfonda cun l'altri populi, è ci vole à seguità cù qualsiasi cosa di quelli chì sanu bè. A cumpetizione sana ùn hè micca male in tuttu, ma spessu prende in un grande complexe. Una persone cessà di esse cuntenutu cù ellu stessu è cumincià à invià l'altri, allintannu u dulore è u decepzione. Ma ùn ci hè sola una persona in u mondu chì devenu esse attenti è si compara dumane - hè tu. Solu solu micca in u prisente, ma in u passatu. E si oghje puderete diventà almenu un pocu megliu è più successu - pudete invechji sè stessu, perchè ùn ùn si fermanu.
  10. Avvicinavanu a scelta di amichi prudenti. Avete bisognu di esse capace di capiscenu a ghjente. Per distinguishà trà quelli chì vanu propriu u vostru aiutu è quelli chì anu perseguite sempre i prublemi. I più periculosi sò quelli chì tutti quandu si lamentanu d'ellu è a so vita, è crede chì anu falatu una vittima di ciò chì succede. Esiliu senza ellu. Comunisci cù quelli chì radiate l'energia di a felicità. Partinariaranu cun voi una partícula d'amatori. Comunisci cù ghjenuvesa ghjente - à u tempu di sta funzione sarà passatu per voi. Sì vi sò morose, sceglite cammari.