Bella di a pelle di a faccia


Chì cumponente chì l'anni di u pagu inesorbu, avemu cambiatatu, è questu hè particularmente a nostra affettu. Hè per quessa chì i tecnulugia lucali è i medichi in tuttu u mondu pruvanu à truvà e manere più efficace di mantene a frescura è a fermezza di a pelle più longa, per prurice a nostra giovane è l'incantu. E ora a bellu bella, delicata di a fàccia in ogni età ùn hè micca un conte di fata in tuttu. Hè necessariu solu di vulemu ...

30 anni

Avvicinendu l'età di 30 anni, assai donne començanu avertitu chì i primi arrugas si prisentanu à l'ochji, vicinu à a bocca è à a frunti. Questu hè chì u colaggiu è l'elastin, chì sò parti di a nostra pelle, cumincià à scunvià gradualmentamente. A cutiddia delicata sottu l'ochji hè ancu diluente. E più impurtanti - a pelle hè siccata. Questu hè particularmente evidenti dopu un invernu frizzante è ventu, è dinò di una longa stonda in una stanza climatizada. È se ùn mancani un aire frescu è u restu, questu hè micca micca riflettante u vostru aspectu. Inoltre, abbituatu à u piumu, tempesta nuvola, a peddi faciale pò sottumessi significativamente da a radiazione ultravialevule: i raffi offerti di u sole di primavera anu ancu avè perffezente a caghieti di a pelle.

Dunque, ancu i ghjovani donne averebbe ricordate: a so tela faciale precisa cirtezzamente à a moisturizing - in a matina è à a sera. L'idratazione particulare hè necessariu s'ellu a sequenza di a pelle hè spessu intruduce o avete sempre sensu. E appiccau a crema ottificanti, devia esse movimenti massimi di massaggi, diretti in altitudine, chì vi darà un effettu ripulsivu. Invece di lavà, fate a pelle cù u latte di limpi è di lotioni chì ùn anu micca alcolu. Ma si avete bisognu di lavagna a faccia cù l'acqua di a matina, ùn pudete micca sapone, ma solu cù gels speziale o scumparu chì spargiu a vostra peddi.

40 anni

Quandu l'età di 40 anni, u riflessu in u spaziu indicanu chì i cìrculi saranu più profonda. Questu hè perchè a piel diventa più menu elastica. E ancu s'ellu hè sempre una longa volta à a menopause, a reurganizazione hormonali graduali di u corpu femminili comenza. E questu, a so volta, importa a cundizione di a pelle: hè ancu più siccatu è diluente. E ancu s'è sempre riservà da a to fàccia, a sensibilità di a vostra pelle hà più largu.

Per annunzià a pelle durante a so purificazione, abbia micca di usà toni chì cuntenenu alcuni. Una nutrttiva propria hè assai impurtante. U fruttu u fruttu, u oliu d'oliva è i pezzi grasi cuntenenu vitamini è traccia elementi chì mantene a frescura è elasticità di a pelle. Eat more vegetables freschi è frutti, è biarà almenu 1,5 litri di acqua à ghjornu. E la bella pelle face sarà unnessu più longu.

Se vulete devolvi a dulcezza è l'elasticità di a pelle, se vulete aiutà soprassimentu di sustinienziunamentu di i flutteri hormonali, ùn pudete micca fà senza moisturizing e nutrizione supplementu di a pelle di a faccia. E in stu casu, avete da essa ghjudiziunati cremosi naturali. Hè bisognu di appricàtu in i matinni è di a notte, è a quantità maiò di crema avissi da esse appiicatu à i pane è a frunti.

50 anni.

Dopu cinquanta anni, u prublema principali di a pelle di a fàccia hè a so sequenza eterna. Da questu, formi novi arruganti, è i vechji sò più notevuli. U tonu di a peletta dèfughja, ùn parevi dim. Ma ùn hè maiò tardu per piglià a cura di sè stessu. Per restaurà un bon statu di a pelle hè pussibule cun l'aiutu di attivà l'oculazione. Hè impurtante solu, avè principiatu i prucessi nutrizionale, ùn mancanu micca.

Ùn abbandunate a ingesta di vitamini A, C e E. E aiutanu à a to furore sottu à l'effetti dannuzii di l'ambiente. Avete cura di a vostra propia figura, abbiate di fumà, perchè u fumu di tabacco s'agrende a peddi. Ma i camini saturanu u corpu cù l'ossigenu, chì "revitalizeghja" a pelle cansu nantu à l'inguernu.

À ogni età

Ma micca solu l'età affundate a cundizione di a nostra pelle. U ghjornu di regulazione è di l'estressu di u ghjornu, nutazioni povira, mancanza d'esercitiu, cunnessu freqüente cù e chimicu di a famiglia - tuttu questu fa sentenu. E dopu nantu à a donna, dicenu ch'ella sia stanca o, più peggiu, anziana. Hè per quessa chì a to pellica hà bisognu d'assistenza è di prutezzione, ùn importa ciò chì avvalà a so cundizione. Hè sempre bisognu à a vita chì dà umidità, nutrimentu è di qualchì trattamentu favorevule. È ùn sia micca pariu! Dopu tuttu, ùn ci hè nunda più bella chì una bella, delicata pelle di a fàccia è l'ochji felici, brillanti di u so patrone.