Biografia di Olga Ostroumova

Olga Ostroumova hà parechje roli. Biografia di Olga hà parechje ritmi chì sò ricurdati da l'audienza. Biografia Ostroumova hè interessanti per parechji generazioni. Perchè hè cusì? A risposta hè simplicissima. A biografia di Olga Ostroumova includenu assai filmi chì si trovanu, hà vistu è vedi. In a biografia di Olga Ostroumova ci sò una varietà di ritratti. Hè per quessa, vale a vedere parlà di l'attrice Ostroumova. Dopu tuttu, Olga hè stata riesciuta in l'implementazione di tali caratteri chì sò difficiuli di scurdà. A biografia di sta attrìzia hè luminosa è diversa. Talking about Olga, parleremu una donna chì pò ghjucà veramente grande. In più, in Ostroumova riunia a feminità rica, u misteru, è parechje altre qualità chì sò assai apprezzati in i rappresentanti femini. A biografia di sta persona, è dinò a so filmografia, pò insignà assai donne per esse e realità di e donne.

Infanzia felice

Olga hè natu u 21 di sittemmiru 1947. Malgradu u fattu chì a so vita hà cuminciata dopu à a guerra, Olga hà campatu in un ambienti assai brillatu è amici. Hà duie sisteri, Raya è Luda, è u fratellu Georgu. A zitella criscinu in una famiglia chì, in trè ghjinirazioni, l'omini eranu sacrificadori. Sulu u so babbu hà fattu un maestru di fisica in a scola. Ma, in più, hà ancu agitu cum'è regent in u coro di a chjesa. E questu hè spiegatu u fattu chì in l'era soviètica, a chjesa hè stata cunsiderata qualcosa anormali è sbagliata. Olya era assai piazzatu da u so missiavu. U servitore com'è un sacrificadore è sempre diffirenti in a so intelligenza è amatezza. In generale, nunda era postu in a so famiglia. Cù i zitelli, sempre parranu, spiigonu, ma mai scurdanu di quale sceglie. A so mamma era prumessa in manicuria. Era un veru cumpagnu di u focu, a persona chì sempre hà ricurdatu di e tradizione di a famiglia è hà insignatu i zitelli per esse sempre u megliu, a più intelligenza è ghjustu. A peculiarità di a so famiglia era chì, anche a credulità, tutti sò assai educati. Per esempiu, u babbu d'Olga stessu hà amparatu à toccu à u piano, hà amatu per andà in viaghju nantu à u fiume. Cricciava una tenda, hà fattu una barca è pigliò a famiglia sana à un viaghju. U u babbu, chì, cum'è annunziatu, hà servutu cum'è sacerdò, hà dettu à i zitelli di parechji fenomeni di a natura nò micca da u puntu di vista di a chiesa, ma da u puntu di vista di a fisica. Olga, crescente, ancu più rispettu per ellu, è ancu per u fattu chì hà sempri capitu chì una persona hà da vene à a fede stessu. U so babbu è u missiavu diventenu veru spiratori spirituali per a futura attrice. Hè quelli chì inghjulià in la ragazza l'amore di l'arti è tuttu ciò chì hè bella. Ricurdeghja perfetamente cumu stava à listessa una cinta di lignu in a veranda, quandu a famiglia sana era avutu una tazza di tè è chat. A zitiddina per Olga hà sempre sempre a fondu nantu à quale si basa in tutta a so vita, ricurdannendu à a so famiglia, chì hà insignatu, prima di tuttu, per esse veru, amatori è intelligente chì, tra l'altre cosa, sò educati è intelligibili in tutti l'esferi di a vita.

Scegli di professione

Se parlebbiammu cumu chì Olga hà sceltu una professione, vale nutà chì nimu hà esse stimatu chì a zitella vulete andà à Mosca è intrinu in GITIS. Ellu sceltu questu istituzione educale più altu solu perchè ùn cunniscia micca autri. Nisuna di a so famiglia ùn hà avutu idea chì Olya hà amatu cù u teatru à l'età di deci. Allora a mo mamma hà pigliatu à una ghjucata chì l'amicu di a mamma era ghjucatu. Dopu veru, Olga hà dettu chì ella ùn vole micca a vita bella è ricchezza chì una attrenda pò vene. Ella solu voli di sentu a vacanze, reincarnate in diverse persone è dà a ghjente di genti. A famiglia di Olga ùn hà micca di prutezione di a so scelta. I paisani è u missiavanu sò stati tullirulanti chì sò stati in tutta a so vita durata finu à questu puntu. Hà cumparatu Olya nantu à a strada, hà cumpratu un titulu è avevamu a furtuna. Hè ciò chì Ostroumova hà versu Mosca. Iniziatamente, hà andatu à una cunsultazione è hà fattu esse ingrata.

A zitella era chianciutu sottu a staghjunalità è hà pensatu chì ùn averia micca successu. Ùn li piacia à purtà làcrime in u publicu, ma in questa situazione ùn hà micca pussutu a forza di cunfurmà. Hè per quessa chì hà permessu di calmà è cunvince chì hè necessariu per andà à l'audition è ùn avianu nunda à teme. Hè per quessa Olga hà pigliatu à a manu è puderia passà tutte e tour. Hà un locu in l 'albergu è hè stata registrada nantu à u corsu à Vronskaya.

Quantu a popularità hè stata

Cumu hè successu a pupulazione per sta attrìzia? Di sicuru, tutte e cose accuminciò cù a pelicula "Live at Luni". Olga hà u rolu di Rita. À quellu tempu, ghjera vinti, è u so caratteru - quinze. Ma, anchi questu, Olga hà fattu un travagliu excellentu, è era nutata da i critichi è di l'especettori. Ma a verità pupulare, invece, hit upon Olga in 1973. Hè da quì chì a pantera scorri bella è triste stampa "A alba quì sò silenziu". Tanti anni sò passati, è ancu i ghjinirazioni di i tempi di l'usi muderni sò chiancianu nantu à sta filma guerra. Questu ùn hè micca surprisante, perchè a film hè veru, sinceru è assai bella. In questa film, Olga apparischi quasi da accidenti. À quellu tempu, una ghjovana è ambiziosa a attrina hà cuminciatu à dece ssu locu in u cinema, cunzidiante solu u teatru quì. Ùn si vulia à leghje l'script "E l'alba caldi sò silenziu". Ma, dopu, si ncuntra cù un amicu chì ammirava questa stampa, in quale deve esse prununziata. Olga leghje, trasaltèndusi in furmazione è riceviu u rolu di Zhenya. Questa film hè difficiule micca solu per vede, ma ancu per filmi. Tutte l'attrìzii hà datu un centu percentu, è Olga hà cunsideratu stu rolu per esse unu di i migliori.

Olga hà fattu assai roli maravigliosu. Probabilmente, a generazione ghjugna si ricorda in a TV series "Poor Nastya". Ci hè da nutà chì ancu in u film, induve cì centu vinti episodi foru sparati, Ostroumova era sempre originale è inescuvale. In quantu à a so vita persunale, hà campatu per vintimila anni in matrimoniu cù u direttore Levitin. Era assai assai di questu omu, è quandu tuttu s'hè sfuutu, era pronta per supplicari. Ma hà avutu i figlioli, cusì Olga riunia a so vuluntà in una palla è cunquistò u dulore. Eppo si stà cù un attore stupendinu Valentin Gaft. Anu stati stati in una matrimonii felice durante parechji anni. Olga juga in filmi è seri. Hè ricurdata è amata. Hè una maravigliosa famiglia. E chì cosa hè necessariu per a felicità?