Cinque regule per a parolla "No"

À volta, seremu definitu, a cunversazione passà per circà circustanzi chì veramente micca aiutu. "No" flirtàziu ghjucatu, cuncessione per allungamentu o torrente, hè u tema di una conversazione separata.


Cusì, i cinqui reguli sò solidu "NO".

1. Determina in anticipazione ciò chì esatta solu.
Prima di inizià una cosa per fà, pensate chì ciò chì necessite. À un avutru avutu annunziatu di tutte l'orizzonte? A Vasily tediosa di u dipartimentu vicinu parlonu di sigheri à a vostra tavula, ma à u stessu tempu si seguita per aiutà in l'implementazione di i vostri prughjetti? À u vescu incantatu toccu à pusà a tapitera in fronte di i vostri bouquets di fiori, perchè vi troppu nantu à elli in a mattina?

Sicondu u risultatu dumandatu, fate u vostru fiasficu. Mantene in mente chì l'omi capiscenu l'argumintazzioni lòggica megliu cà l'emozioni, cusì pruvate à preparalli in anticipu.

2. Juve!
Una volta chì hè stata stabilita in a vostra decisione, fàtene à u partitu contrariu. Sottualmente, in scrittura, in modu di l'arte roccia o in lingua di signe. A principal cosa chì u significatu di u vostru messagiu era chjaru!

Olya, 35, consultant: "Quandu ùn avè micca pruvatu di fà sapè chì ùn aghju micca! Nisun effettu! Ùn ùn pare micca capisce! "Suspira cun dulore. "Avete infurmatu cù questu in una parolla?" Ask me. "N-e-em", Olya si sguassau cuncipitu, "ma chì vulete?"

Sì, caru dami, duv'è aspetta! Claramente, specificamente, a lingua russa (salvo, sicuru, ùn hè micca stranieru) per voce a vostra decisione è esclare a situazione. "Vasya, mi dispiaci, ma a nostra rilazione hà mantenebbenu amici!", "Piotr Semyonovich, ùn aghju micca avete permissibili cumenciu un romance à u travagliu".

3. Stage a vostra decisione.
Se avete dumandatu l'aiutu chì avete micca vulintà cuntinuà a rilazioni in u listinu vechju, è avà, cum'è a solitu, hà sappiutu à u vechju di Cole per u cafè cù dolci, hè improbabile di ripiglià u vostru ritenimentu. Mantene questu in mente è cambia u vostru cumpurtamentu in u direzzione ghjustu. Doppu di piglià rigali se avete fattu questu prima. Ùn fate micca, è ùn ghjucanu micca i sentimenti d'un omu. Piglia a pigliazione tutte e misure necessarisi per avè ghjustu.

4. Preparate per e consegwenzi possibles.
Avete uffrutu di Vasya per esse amici, avè cuntinuatu più aiutu di u so core, è l'hà pigliatu, è si sparghje à u falcu Allochka da u dipartimentu di cuntrollu? E u capu di u dipartimentu, Piotr Semyonovich, ùn principia micca d'incrementà u vostru pagau? Bonu, è questu hè pussibule. Quandu puderebbenu a ghjustizia aspetta, quandu duvete sacrificà a cosa. Pruvate per valutà e probabbile cunsequenze in anticipu per ùn esse micca un sorpresa per voi. Se pensate chì u prezzu hè aggradèvule, u megliu. Se no - pigliate tuttu u listessu. Questu hè vita!

5. E forsi tutti i stessi ...
Prima di pudè passà finamente ponti, dà "un giornu da a porta" è ciò chì sì, pensate - hè tutte tantu terribili? Sì, Petya hà una face tristi, ma à u listessu tempu si sorri cù maraviglia è sapi cura. A so nebbia li dava calami in una casacca amarilla, è ùn hà micca vulutu offend ella. E pudete selezziunate i ligami per sè stessu ... Ci sò e difetti à a luce di e vantaghji sfarenti cusì impurtante? E forsi hè a destinazione in tuttu?

Lily, 32 anni, traduttore: "Ùn aghju micca Ilya cum'è un omu in tuttu. Ghjè andatu cun noi à u cinema, pigliò a nostra donna di a cumpagnia in i boscchi nantu à l'arechja è a barbecue è tocca tittole conversazioni about pantyhose, lingerie, ghjorni crìtichi è nuvuti. Ilyushka-novu, aghju chjamatu finu à u ghjornu chì venenu à mè cun un bouquetu di fiori. Emigrante cun viulenza, murmurei qualcosa di "esse amici" è "ùn aghju micca prugatu tali rilazioni" quand'ellu de sùbitu si sapia chì ellu puderia esse, è ùn era micca listessu per pèrdite ... È invece di a parolla "No" dissi " Pruvate à pruvà »»

Ilya è Liliu viaghjanu nanzu durante ott'anni, anu un figliolu maravigliu, è si vede ancu l'ochji cù l'omini enamuri.
Per quessa, quandu decide, pisanu tutti i prosa è cunde, è solu avè fattu! Bona furtuna per voi!