U pianu di nutrimentu, razione di u ghjornu

Hè a vostra dieta u stessu in u invernu è in l'estiu? Nutriczionisti categòriament ùn ananu micca questu! Menu stampata cumplicatu hà necessariu à piglià à cuntà a ora di l'annu. Allora, u pianu di nutritura adattata, a razione di u ghjornu hè u tema di u nostru articulu oghje.

Dapoi u tempu immemoriale, parechji pitturi orientali: Hindu, Chinese, Vietnamese è Japanese - cù l'accuminzamentu di u calori passanu à una dieta di statura spiciale, cambiantani radicali u gustu è i preferenzi gustatori. I nutizzionisti occidintali moderni issa insistenu à a nicissità d'aghjurnà a so dieta per questa o quella tempi.


Invernu in u stomacu

A medicina orientale divide tutti l'alimentari in caldu, u calchissia in u vaghjimu è l'invierno è u friddu, allughjendu u corpu da l'eccessore in a primavera è l'estate. Pensate chì avemu parlatu di bagnati è di ghiaccio? Ùn importa ciò chì hè! Ùn significa micca a temperatura di l'alimentari o pratiche, ma a so capacità di aiutà u corpu in a termoregulazione, impediscenu u saturaghjhe. Masticciamu una foglia di cipressu o bagnu di limonu, ghjunghjenu un ziddu di limonu in l'acqua, manghjendu un pompelmo o slice di aranciu - è un friddu piacevule nasce in bocca.

Sicondu i dietarii giapponese è u chinese, guidati da a tradizioni medica di cent'anni, chì insiste à una nutizia di staggione di stagione, di tastà soda cun ghiacciu è di manghjarè un ghiaccio in u veranu unnaturally. Quandu "tirò" un pruduttu in u stomacu, u sistema digestivu cumencia à prutistà, fallendu. Per una persona sana, un appetitivu o una postre pò passà senza cunsiquenzi, ma cù malatii di a viloria, u fianu è u pancreas (ancu oculto fugure!), Iffrizzate òrgani internu pò causanu un attaccu di colecistite, pancreatitis o colic hepatic. I postres fridhe ùn sò micca trottu persighjatu dopu l'alimenti fatali: carne di porcu, anchieru, anzu, anguilla. Sta cumunione di platti piglia difficultà a digestioni. È hè adattatu per l'invierno, è micca per l'estiu.


A vostra dieta di l'estiu. À i ghjorni cale, prefessi un sorghje ghjuvatu duru - hè menu fratu, è perchè più apprupriatu à a staghjoni cálida. A tampiratura di u sommu hè solu 4-6 C, è u duru (rinfriscatu) hè riabilitatu à -12 ° C. In u stessu tempu u 75% di l'acqua passa à u ghjacciu è in u solitu 25%. Strictly speaking, ùn hè micca necessariu di cumprà - puderebbe aghjustà un pocu duru à fundiu o l'utilizanu cum'è rinfrescante per pani frischi, sempre caliu, cum'è di i Francesi è Italiani. Questu hè un postu d'uttellu stupidu, micca solu diliziosu, ma ancu equilibratu in termine di tempurane.


Ùn ponite ghiacciari in beie! Si in u stomacu invece di u putu +37 hè diventatu assai menu, l'enzimi digestivu si fermanu, chì significa chì u prucessu di a digestioni di l'alimentariu hè violata. In u risultatu, a gravità succèdanu in a fossa di u stomacu, letargia, decadenza, no solu fisicu, ma ancu protettivo, cun tutti i conseqüenzi rivoluzevi in ​​a forma d'infezzione di friddi è intestinali. In più di l'obiettivu dichjaratu (per fretu u corpu), i fogghi ùn averebbe micca, perchè i nostri termoreceptori sò misinformed. Cumminciavanu nantu à l'iniziu di l'estummacu in l'inguernu, u corpu reduci a perdita di calore, impediscendu a sudazione è causannu un rinfriscanti di i vapuri periferiali. In a strada ci hè un calore di 40 gradi, è si cumportanu cumu si era vicinu à un friddu, è inevitabbilmente suverete! Una tazza di tè calenta cun limone in u calori hè assai più appruvatore ca un cocktail di ghiaccio. U più frescu di tutti i tempi è i pòpuli aiuta à u corpu per efficafià dispensà u calda eccessiva. Prima, u tè anu aumentà a vostra temperatura è causate sudore intensa, è poi per un pezzu tempu mantene l'equilibriu d'acqua di u salitu in u corpu.


Hè cresce chì spezia stimulà a secreziunale di u zucchero gucariu è migliurà l'appetite (sia diminuu à l'estiu), è in passendu prutege u corpu da i patogeni intestinali. Hè per quessa, u più in sudu u paese, u più pimentu, l'agliu, u rachi d'altri e altre spice sò generalmente ponuti in l'alimentariu. E chì hè stata a fini? Prima, u manghjendu (after all, una diminuzione di l'appetite in l'estiu hè una norma fisiulogica), è in sicretu, a deshidratazione: quantu più altu u manghjatu, u più sedente, è quantu ci beviamu, u più liquid u corpu perde cù sughjone. Chì deve fà? Pospreme spezii "caliu" per l'inguernu è aghjunghjene l'apetta à i freschi è l'aromati.


I vostri preferiti per un pianu di nutritze nutizie, racione di u ghjornu. In questa tempesta, evite i platti cù ghjustu, agliu, cipolla, pappu u focu nìvuru, caldi, cinnamonu - sò cunsiderati spezii "caliuri". In ogni modu, pò esse dichjaratu da tutti i cilamentu chì causanu un sensu di focu in bocca.

Aduprate l 'aromi com'è una spezia cun un effettu di rinfrescante. Tradiziunamenti includenu l'anisi, caracciu, timore, salvezza, balsamo di limone è pepino.

Aiutà u gustu di l'alimentariu aiutà à i greens. I dipendenti cunsigliate durante l'estiu per manghjianu ogni ghjornu nantu à un munzuni d'arbeji sani direttamenti da u lettu (sicuru, dopu lavatu). Hè megliu di manghja l'agenti verdi prima è duranti i pranzu, ma micca dopu: mentre ella languidireghja durante parechji minuti in un stomacu tuttu, aspittendu à u so turnu à digià, i vitamini anu collapse!


Tè di a stagione

Per guardà a felicità è a so attività, è ancu per evitari frustrazione intestinali, sopravantaggiatu è altri prublemi di staggione, purificeghja u tè com'è e curative plants cun un efferviu di enfasi: mint, foci di limonu, clover rougno è calone, foglie giovane è rimudi di curranti negli, grass oregano, fiori di camomile, calendula, willow-tea.

Preparate u tè di a stagione, pigliate 2/3 di u te spapenu è 1/3 di sta cullezioni nantu à a basa; una parte di una foglia di curranti negra è cuttata (limone, aranciu o pompelmo) è dui parte di menta, bagnu di limonu è oregano. Pienu a fragranza mistura in a teapotica à a tarifa di una cullizzioni pi un vetru d'acqua fogera è di l'acqua fogera (60-65 C). À questa tempura, i pruduzzioni curative di a cumuzzioni di fito hè cunsigliata megliu, è u so aroma hè stimulatu. Pour u primu acqua in 1/5 di u cuntinuu, è dopu à 2-3 minuti aghjunghjite l'acqua di ferita à a cima. Dopu trè minuti di insistienzia, vi cuntene u tè di gioia, è se ti permettenu piglià un pocu di più, a zuccarera duverà un effettu calmante. Hè dispunibile à vultà in e cups senza residue. Dopu tuttu, da u te foglie, chì anu persu più di a meza ora, ùn esiste micca usatu.


I preferiti alimentarii

A causa di l'oppressione staghjunali di a funzione digestiva in a staghjoni cálima, l'appetite hè ridduze significativamente, è noi principiemu di manghja menu. Ma in questa stà stjola avviamu un modu di vita più attivu di l'invernu, chì significa chì cremosi più calori. Per assicurà e crescenu di e crescenu di energia cù caloria di retazioni, u corpu hè obligatu à cremà a catena subcutània. Dantè una banda, hè bè - perchè avemu rebentatu più visu! Invece, per via di stu prucessu, si sò furmati parechje radicali libretti è altri prudutti fini di u metabolismu, chì scàtene u corpu è pò ancu esse funziunatu di u mutore di u disparu per u sviluppu di tumuri. Sì, per suprattuttu, ùn hè micca puntuale di "lavà" di l'ambientu internu, per esempiu, cù l'aiutu di tè in legnu è verdura, pezzi è acqua - un minerale alcalinariu senza gasu o solitu, in quale pudete scumpressate un fasciu di limone, limu o aranciu.

Hè ancu utile à u zùccheru aghju: aranciu, pompelmo, limonu, pumu, di frutti di stagione. Ma i zuccati dolce è nettidi sputichi (peach, alberi, uva, manghjusti, ananas) si crescenu solu sete. Da elli in l'estiu, fate! È ùn tiltinga u vetru in una culomba, diluting u ghjocu sopra ghiaclocu assai cuncintrattu. U fattu chì in a staghjoni silenziu reduci a produzzione di enzimi digestivu. Perchè deve a sèntelu a to sete tuttu u tempu, ma pocu à pocu, cù piccule sips.


A mantenenu in mente: a furmazione di fugliari hè impauriti si invece di u ligame di u veranu cun u ceterisimu nantu à i prudutti di lattini, magre nantu à un invernu pesante, chì cuntene una gran quantitata di proteina di grassu è animale (quella carne), dolce, calda, ricca, forte, è ancu biarà tuttu Soda, cafè, cerveza (o ancu più forte!). Stu nutrimentu cuntribuisce à u soprappillamentu di l'ambiente internu. Ùn hè sempre un sintimu brillanti comu un debbitante (cum'è cù un saccu termale) è pò esse micca solu in u calore, ma ancu quandu u termometru hè solu +20 C cun un pezzu. Ddu gran sapienti, mal ferite, forte sete, stinata, nudezza, mancanza d'appetite, o, contru à u cuntrariu, un sensu sensu di fami chì ùn si trova per una ragione apparente, indicanu chì a nutrizione hè contru à i bisogni di a stagione, chì guverna à un "scuperta glubale" à u livellu celu. Avete decide di cambià a dieta? Organice un o dui ghjorni off - è davanti, per un stili di vita sana!


A vostra dieta di l'estiu

Andate à a dieta di staggione. I fonti di a proteina ora per avè averia u carne bianchiana (principalmente aviculture), ova, pesci di magre, crabs, gambarinu, calamar, cottage cheese, yogurt, kefir è altri prudutti di lattichi, è fagioli, pezzi e altre legumi. A necessità di grassu hè principalmente cumpostu di oliu vegetale (cumpresu quelle disposti à avocati), in carbuidrati - à a perità di frutti, boli, ligumi (più freschi) è verdi freschi.


Cool the prepared food to temperature room. Ùn senza ragione I platti tradiziunali di l'estiu sò okroshka nantu à u kvass o latte à u latte è a fredda botvina (un tipu d'arrabju). Cogliu più freti per lunch!