Ci hè un sòntu prufettu in a realità?

Ùn hè micca a primu decennià chì i scentifichi anu avutu praticatu nantu à a quistione di esse sò oghji sò veramenti propie soi propheticu veri. Ma a rialtà di a so zione ùn hè micca pruvata è micca refutazione finu à quì. Eppuru, i fatti sò nantu à a faccia. Parechje chjaru assai menti ùn anu fattu i so brillanu bughjetti è l'invenzioni cù i sapii profetichi, ma dinò assai pòpuli cumuni, visti u futur, truvate risposti à questione excitant.
Teorichi di quandu sò i so sue profetichi.
Statuificatu, pudete dividite in dui gruppi. À u primu, l'idee seranu un pocu mistichi. Sò refutazione da a scienza ufficiale. Ma, però, ci sò assai persone.
Allora, u primu gruppu.

A più cuntruversia in a realità prosaic di u mondu oghje. Ci saparà chì quand'omu dorme, l'anima viaghja à altri mondi, spazii è ci trova risposte à i dumanzii, mette novu nantu à u futuru. Indubbiatu, di l'antichità, i pirsuni credi chì durmendu l'ànima abbandono u corpu è si viaghja in loca è spazii chjappi. E ora l'idea hè sparghje chì l'ànima è u corpu pò esse divisu, no solu durmendu u sonnu, ma dinò in vigilia, per esempiu, durante a meditazioni.

A secunna tiurìa, ancu dinò sfidau da i sceptichi cunvinti. Hè l'idea chì qualchissia sorte di forze stranieri l'portanu qualche infurmazione interessanti durante u sonnu. Sò chjamati di modi diffirenti, anzuri guardii, spìriti ... Danu rispondi à dumande chì sò ingrati per una persona è avvisanu di avvenimenti boni è mali.

U second gruppu di tiurìi sò quelli chì sò più o menu ricunnisciuti da i scientisti: micca solu da i psiculogi prufessiunali, ma ancu da i medichi chì anu una relazione assai distanti cù a psiculugia.

L'idea chì avemu vicinu ci hè un campo di l'energia di l'infurmazione hè generale. E in stu campu-spaziu ci hè infurmazioni nantu à tuttu ciò chì succidia, ciò chì succede è ciò chì duverevite. E noi, in parte di questu spaziu sò cunnette cù questu. Hè dunqua un sonu prufettu ùn hè nunda più di l'infurmazioni chì venenu in a nostra cuscenza di stu livellu energicu. Ma a dumanda hè a dumanda: perchè ùn sò micca i nostri sòveri sempre profetti, perchè ùn sapemu tuttu ciò chì hè succidendu cun noi, cù i nostri eraggi, è chì deve esse? U fattu hè chì per esse accertà una infurmazioni certi cundizioni sò stati cunservati, u più impurtanti chì hè a nostra disposizione per avè percive. A nostra cunuscenza deve esse aperta è micca "drogati": alcolu, nicotina, drogu, stress, ansietà, etc.

A teuria più cumuni hè chì i sònii sò necessarii da u moveru per ùn esse riposu (dopu à tuttu, cum'è averemu chì u so travagliu cuntinueghja à u sonnu), ma per apprendre, travaglià, "capisce" tutta l'informazioni chì hè ricevutu è accumulate ... Cusì i scientifichi spiecanu l'esistenza di i sogni profetti. Per esempiu, se pensanu à un prublema, è ùn pò micca vene à una decisione, dopu à dorme u vostru cervu ùn vi manca a resolvuzioni. Ma hà da fà in modu diversu. Iddu si cuncentra solu nantu à stu prublema, anu da tutte e innevatate è vi vene in una cunvenzione logica. Ùn hè maravigghiusu parechji scopi è invintii fosti "in un sònniu". In questu casu, u sonnu hè un modu di enfasi è astratta di fatti innecesarii. I medichi cuncèrnanu ancu chì, cù l'aiutu di i sogni, pudete amparà cun cirte pochi pocu prima di i primi signali di a so manifestazione. Ci era questu quandu u futuru pacientu parechje tempo prima di l'incidentu (per esempiu, a deteccion di prublemi seriu cù u fegatu), parlava di i so sònni, induve hè attaccatu, è fù scappatu in u fegato. Ma i scientifichi aportanu micca fatti tali una interpretazione mistiche, ma spiega quantità scientifichi. Per esempiu, se u corpu hè malatu, i cellulite sò già debite, è u mecanicu di a maladie hè cuminciata, ma i so effetti ùn sò micca cusì destruziva per chì una persona pò sente i risultati di l'effettu destruzzione. In ogni casu, ci hè digià un signalu chì u circondu di una persona prublemi nantu à i prublemi in u corpu, è in u sonnu passa dinazione. Ma u prublema hè chì ùn ci mannò micca traspurtallu, ma hè chiffonatu, in forma di simboli è metàfori: un colpu à u fianu, un colpu à a testa cù un oggettu pisanti, una serpente morda in u collu, etc.

Una altra teoria, chì hè raportata à e dui cose deskritti, dici chì ùn sò micca cusì cose cum'è i sogni. Per esempiu, ùn hè micca cunnisciutu in anticipu è ùn hè micca predeterminatu chì una o una altra persona hà da ghjustu ferite da a caccia per e scala. Ma un toghjustificheghja un sònniu chì qualcosa cosa malu succedi. E dopu un pocu tempu, u primu si scorcia i scalu. Ma u sònniu hè micca un omenu, ma solu un signalu di a psique. Quellu chì cascò davanti à a scala, ricive parechje assai per u travagliu, diventò distractatu, tuttu hè in prumessu. A persona vicinu à ellu avèndulu cambiamenti à u cumpurtamentu è hè assai preoccupatu per ellu. Duranti u sughjornu, ellu cuntinueghja "crede" nantu à l'antica e suggè ch'ella si e cose accanente, invece una persona cari à ellu pò intrassi in una situazione pratesa. Ie. a faccia di u fattu di a cunccidenza. Ma ci hè una cosa più. S'è l'accetta l'idea chì i pinsamenti umani sò materiale (è ci hè quellu campu d'infurmazione energetica), a seconda persona aggravava a situazione cù i so teme, è stendu avvezziunatu u primu cun l'altru periculu. Chì ùn hanu pigliatu assai d'aspittà.

Cusì, devi esse chì ci sò parechji gruppi di i so "supraniure". I primi includenu i sònni chì ùn deve micca "decode". Vedanu avvenimenti (mali o boni) chì devenu in u futuru. Un esempiu vivid, i sònnii di passaghju Titanic di prima di una catastrophe. Sutta l'influenza di tali sònni o svantaghji cumprendi pridunati, certi pirsuni praticavanu i so biglietti è stà vicinu. In rispettu à e so situazione, hè più difficiuli di risposta à a quistione di esse sò veri sònnii, perchè i fatti sò nantu à a fàccia, ma per sapè chì una persona "hà sentitu" u futuru ùn hè micca cusì ... Di fatti, forsi, pò spiegà u primu gruppu di teorii o l'idea di un campo di energia unica.
U secondu gruppu di sònnii hè cifru. Ùn ùn risolviri i prughjetta matematiche più cumplessi è ùn vedanu micca a catastrophia impunenti, ma ci sò certe simbuli chì ponu esse interpretatu d'una modu o un altru. I sicliò sò longu stati disciplinati in such dreams. Ma, sfurtunatamenti, i pussibuli di tali sònni ùn sò micca raramente cumbattiti nantu à u legnu di i vitturianu chì pruvanu d'interpretà ciò ch'elli vittiru, senza sapienti sapè è capacità.

Per esse devenienti esse se pò esse un sonu profeticu in a realità - com'è un fattu, a scienza hè improbabile di esse risoltu in l'anni venite, è forsi parechji dicennii. Quante ghjente, tante parechji opinioni, perchè ellu sceglie, pensate, esse tistimoniatu, di ciò chì vedi cum'è in un sognu o di scumparisce i so sonnii di a notte cù a to manu ...

Alika Demin , in particulari pà u situ