Cumu a modu di colpu cù una bufanda in 2018: segui i 3 reguli impurtanti!

Sò pronti per calamarciate bè? Dopu mandà à l'armala di u gabignore panni di culori, i ruscelli è scarves - stu invierno in a tendenza di minimalismu è texturti luxurii. Eghjettistani hà chjamatu i 3 main accessories-2018 - studiu i libri di cucina è sceglie u chjaru chì appellu!

Moda Scarves-2018 per Donna

Monochrome palette - una excelente opción per i fanni d'eleganti. Un tatu largu di lana fina o filatu duverà esse utile in tempura fredda: pò rimpiazzà a bufanda è u caprettu à u stessu tempu. Spassighjendu una stola, sceglite l'upa più grande - i sperienti ricrivate in forma di currettamente in parechji stizzi attraversu u collu, è combinau puru cù a robba in paese, saltendu u casu casualmente l'estremità sottu à u cinturione o cintura. Preferisci l'accessori sparguglianti? Paga a cura di a casagrande tartare - hè sopratuttu famosa sta stagione.

Stoles: efficace è originale

Una casmère delicata o cache prugna di crocheted. L'accessorii di un delicate gris-rosa, smoky, coffee, caramel o tonalità crema cremosi ùn sò micca solu l'armunia di complementu l'invintu invernu invernu, ma aghjunghjenu frescura à a face. Nuance: elettu una buona di pastello, guidata da a pelle di a pelle è u culore di l'ochji - a nova cosa deve enfatizà, è micca "mufla".

U libru di u voluminu scurzanu in ghiaccio

Scarf-cape hè fatta di pezza naturali o artificiale. Questu hè u circondu in u XXIII postu di l'invintori più maravigghianti: l'accessori di pagliu hè capacitu di trasfurmà istantanevi un mantellu simplicitore o capucine. Quandu mi rinfriscà a vestitu di l'imbastitura, ùn hè micca necessariu di parte cù un mantellu: ponu purtalla, cundiscenu nantu à a spalla è aghjunghje cù una correa di pelle prima.

Fur Scarves - una tendenza brillanti di sta freta