Comu sceglie u zuccu bouquet

U sposu hè u avvenimentu più impurtante è solenni in a vita di l'amatori. A ceremonia di u matrimoniu pò esse diverse. Qualchissia hà elettu un avvenimentu classicu è classicu, è qualchissia preferisce un stravaganti, spettendu e stereotipe. U preghjudiziu casale pò ancu varià significativamente, ma solu una festa di cunzunzione ùn pò esse immaginata senza fiori, è più impurtanti, senza u ramellu di cunfrontu di a sposa, chì sarà in e so mani durante u matrimoniu è chì hè quasi l'attribu di a main wedding. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Cumu ellu sta scelta di u bouquet".

A cura, chì attrae un bouquet di castagneto, ùn permetti micca trasparente a so scelta, chì, in regula, hè stata cuncessa à vignaghjoli di utile, per via di manera correctamente è armunizendu serà elettu per l'apparenza di a sposa, l'animu cù quale ellu ci vole ancu dipende sottu a corona.

Cusì, i floristeri sò oghji rispunsevuli è avvicinà dinò cuncepimentu per a scelta di u materiale per u ramu di e casate è a so compilazione. E in stu travagliu dilicatu ùn anu micca nutizie, tuttu hè impurtante quì - u culore di i capelli, l'occhi, u pelle di bride, u culore è l'u stilu di u vestitu di u vestitu, è ancu a natura di a sposa pò esse impurtanti per fà un bouquet di casando.

A storia di u casalettu. L'apparenza di questu attribuu obligatoriu di qualsiasi sposa moderna ùn hè micca cunnessu cun un modu remoto. A tradizione di decorazione di a sposa cun fiori di l'aranci d'arburi (un tipu d'aranciari) hè originata in l'Europa in u XVIII sèculu è hè stata sussegwentement firmata durante a festa di a matrimoniu. Modificatu, hè ghjuntu à i nostri ghjorni in a forma di fiori artificiali - "aranciu fiore" (traduite literale da u "floritu aranciu"), chì hè accunciatu in modu di u vellu di a sposa.

Rucciosi ddi picculi bocca rossi, cumpostu, in regula, di rosi chjudi di parechji sfumaturi chì anu arrivatu à u nostru tempu, appareru à a fine di u XIX seculu è ponu nome di un bouquet rococo . Comu una parte di tali bouquet, a maiò parte di e sporta hè una portuquette-una basa di plastica, in quale l'sponge- "oasi" si trova.

À u principiu di u XXu seculu, longhi bouquets appareru in e mani di e donne di questa era, i chjappi cascate. I pruduttori di a moda di quellu tempu hà sceltu fiori cù longu tigbuli per un bouquet, è bouquetdi in fronte à ellu cù dui mani, sottu à a cintura. Per un bellu pezzu, un ramu puderia ghjunghje à un metru.

Un pruduttu longu bouquet era cumuni in u 1920. Hè stata fatta di fiori nantu à i ghjorni longu, l'unica decorazione lacónica di u quale hè servita cum'è un arcu, cù quale li fiori eranu vendi. A sposa era tenientu tali bouquet in la so mano.

In u nostru tempu, in più di e formule di bouqueti chì anu avutu da noi di i seculi passati, ci sò parechje scelte per u pruduttu di castagneto.

U ramu di cisterna, cum'è un regnu, hè fatta di fiori freschi: una cestera hè suluzione, in quale si trovanu i fiori preferiti di a sposa.

Un colpu di una goccia hè fatta da torcia a muntagna à u vinu curcu, cusì chì a forma di u ramu hè in forma d'un arcu, chì hè soprista cù grande fiori chì vanu à i più chjucchi.

U bouquet-clutch, chì hè accettatu per esse disprezzatu da a manu, hà guadatu l'amore spiciale di l'armi muderni, è a pupulazione di questu bouquet hè pruvata da u fattu chì in parechji vestiti di notte muderni, i pruduttori furnianu un loop special for such bouquets! Stu ciclu vi permette di mette un bouquet in quandu a sposa necessarassi di liberà e so mani: per esempiu, per affucà a so firucia in l'aghjuntu di a registrazione o un cumpagnu di un vetro di champagne.

In ogni casu, a moda per i prudutti di e casate ùn si ponu tranquillità, è oghje ognunu è più strammi è impurtanti opari di floristi sò largamente disposti. A moda più attuale sò bouqueti, cum'è "glamelia" è "lily" . Per creà cusì bouquet, u vignaghjolu ùn deveria micca solu e so cola. Un bouquet hè fatta da micca di i fiori sani, ma da i so petali, chì u fiorente frizzò scrupulevuli cù cola, culloca in una grande floritura. Caratteristicizazione distintiva di tali mazzuli hè chì quelli pezzi sò colti da un tipu di fiori, è chì fiorita hè stata aduprata à a basa di un bouquet hè facilitu per avellu cù u nome di un bouquet. Allura, "Glamelia" hè fatta da i petali di u gladiolu, "lique" - da i petali di u licore. Tali rametru pò esse compostu di una varietà di culori, finu à quandu i fantasìi è e cumpetenze di u floristeru sò abbastanza. U prezzu di una tale opira di l'arti, di sicuru, suprana in quantu u prezzu di i prudutti di u casu ordinariu, ma ciò chì ùn spuntà micca in modu di u desideriu di stanu attenti è scantificatu in tuttu u ghjornu di a vostra vita.

Cume per evità l'errori quand'elli sceglienu un ramellu di cunmbitu. Eccu alcuni consiglii utili, e seguenti di quale vipperete micca i sbagli i più cumuni in sceglienu un bouquetu di i matrimonii.

Prima di tuttu, ùn facenu micca a cumpusizioni di un casu cù rame di fiori cù un arricatu forte è forti - pò esse displeghje cum'è l'altri, è a sposa stessu pò sinte disconfort da un "vicinatu" cusì displegatu, chì, inolté, serà longu.

Ricurdà à a creazione di u massimu consoladoru per a sposa, ùn fate micca u bouquet innecessariamente pesante - postu ogni ghjornu, a sposa averà u mantellu in manu di più di una ora di a festa di a matrimoniu.

Eppuru, una di e rigioni impurtanti chì deve esse ricordati hè a persona principale di a festa di a matrimoniu, à quale l'attenzione di tutti hè focu - hè sempre una sposa, è micca una maestru maestru fiore in a so manu, chì un ramellu di nozze pò esse luxu, forsi laconic, ma in ogni casu si deve esse apprupriatu in a stampa generale di l'imaghjini di a sposa è spencerà, è micca per eclissi a so biddizza.

Comu sceglie u zucchinu di ghjocu? Avà sapè tuttu u circondu!