Una situazione summamente peligrosa: l'affucannu di un zitellu

Ogni laguna cun un veru calore porta a zitelli una gran gioia! Ch'ella sia un mare infinitu, un bonu fiume in u paese vicinu à a to mamma, o ancu una piscina senzola inchjable - per i zitelli. In ogni casu, hè cun acqua chì una situazione altamente riesce cunnessa: l'affucannu di un zitellu. Dopu tuttu, per esempiu, per salvà un zitellu chì ghjè suspesu in u mari, hè bisognu à puderà natà sè stessu; è se ùn avete micca avè pussibule stu bisognu, ùn hè micca bisognu di riesce riscosu.

Hè summamente chjucu in una situazione cù l'affucazione di un zitellu per correre per salvà, ùn sapendu à fà in l'acqua. Hè mpurtanti ricurdà chì, se sapete chì ùn pudete micca salvà u zitellu annantu à certe circustanza (u più banale hè chì ùn cunnosci micca a natari, u zitellu sdrughje à una prufundità), duvete bisognu à chjappu è chjamà à qualchissia per aiutà, è ùn pò micca ghjittassi in l'acqua per periculà ancu per ellu stessu. Comu capisci, ùn deveru micca sensu di questu, è e dimensioni di a catastrupia cresce.

Sicuru, si una situazione periculu sia sorgiutu, per esempiu, in a piscina, o l'affucannu d'un criaturu picciottu chì succede in u bagnu - puderà chjappà o ghjunghje à l'acqua per sguillà i migghiori. In altri casi, senza capacità di natazioni, voi è l'acqua ùn deve micca ghjustificà. Iò sperate chì queste fila li cunvince chì avete bisognu à vultà à a piscina, perchè l'instructors insegenu a natari - sta sapè hè utili in a vita.

Se a situazione cù l'affucazione ponu pussibule avè un omu affucatu incù l'aiutu di un uttellu uttellu convenientu - questu hè un'altra cosa. Tira u zitellu annantu à una vita o chjuchettu, truvate un bastone di pallone è permettenu di piglià u so finalu - è prutemente per piglià u zitellu à a spiaggia. Sì vi vede un barca o un putu à a spiaggia, scupi à l'equipaggiu chì una persona hè stà in ghjocu.

Avemu nutatu immediatamente, a cura urgente deve esse furnituata immediata, senza capisce questi interaccunzii cum'è in quale l'acqua faisera u zitellu - salatu o frescu? Chì ci hè l'età di un omu affucatu? Chì ci hè a cundizione di a so pelle: hè stata torna urla, o a pelle hè palla? À quandu era stu zitelli sottuisfettivu? Cellu di sicuru, se ellu hà marcatu signali di morte biologica, poi l'ultima pregunta scumpirà per ellu stessu.

Ancu s'ellu ci curria per salvatori è sapete chì l'assistenza médica vi vene da un minutu à un minutu - ancu principià assistenza d'uriginale à a vittima, perchè in una situation such as drowning, ogni minuti pò ghjucà un rolu decisivu. Fora intesa di a situazione, aiutà l'affucari è sempre u stessu - i dui azzioni è a so sequenza.

Cusì, a lòggica rici ca a prima cosa di fà hè di ricuperà u zitellu afectatu da l'acqua. A più di e vostre azzioni devini depende di questu - se u ghjocu signu signali di una vita.

Se ùn ùn respira, pruvate à seguità: posa u zitellu nantu à a so back, sguassate (stràccia, cut) chì pudete imbluisce u muvimentu di a cavità di u piticu, è cumincià immediatamenti a risuscitazione cardiopulmonariali.

Parechje ghjente per sbagliu, videndu chì u zitellu ùn respira è ùn ùn vi mancu signali di vita, pruvate in qualchi modu per rinunzià l'acqua presa in i pulmonate. Inoltre, questu hè sbagliatu, se ùn ci hè micca palitazione, tuttu questu hè inùtule, risuscitazione ràpida hè necessariu. U fattu hè chì l'acqua, per suprattuttu, hè in i pulmonate, in ogni cosa in quantità limitati - è hè duranti a risuscitazione cardiopulmonaria chì abbandunarà u corpu di u zitellu. Dunque, ùn avete bisognu di mette a vittima nantu à u to ghjinochju cun un stomacu, pruvate a rilevà pè e gattive o à rimettelu à a spalle, cù tuttu u so putere.

Avà si cunsiderà i vostri atti in casu chì u zitellu hè cusciente, se ellu respira o tossu, vede cumu i so membri limite, si senti u vòmitu (questu hè ancu s'ellu si sti sigilli appareru dopu a risuscitazione cardiopulmonary).

Prima, pusau u zitellu in una pusizione cómoda di u so latu. Ùn pudete micca fà rallegallu, rilassate, è pensate chì tuttu hè digià dighjà - u zitellu precisa una vigilanza cuntinua, pò agisce sempre in ogni momentu! Elimina tutte e robba in padedda di u to babbu è i caliò. Ùn ci anu trituxatu cù una toalla secca - avete adupirà u cale più caliente, fate mette in manta, fate vicinu à u focu ardente o à mandà qualcunu di fonti di crescita elettrica (per esempiu, un secadoru o un calevale). Se u picciottu si senti relativamente normalu, pò assicurà sè stessu è ùn senti micca vòmitu - poi li ci beviu qualcosa calda: pò esse tè, acqua chjara o compota. Avete bisognu di scepti nichi.

Una bona cundizione dopu una situazione affucannu ùn hè micca un mutivu per fighjà un viaghju à u duttore. Perchè sta cundizione pò esse extremi in iretti - postu chì l'organu di u zitellu soffrutu un stress enormu, hè micca abbastanza, chì era successu? Dunque, in micca nudda casu allughjassi u scansu di u duttore. Dopu tuttu, soli succèri chì un statu furtunatu di una persona affundata recente si spende fermu in a so tinuta - è poi vole à piglià assistenza urgente medica.

Prevention of drowning:

1) da a zitiddina iniziale, insignate u zitellu per natà;

2) hè impurtante nò solu per esse di natari, ma ancu per restè annantu à l'acqua - hè ancu una skill necessaria per i zitelli;

3) selezziunate e spiaghjani cù l'acque marine, cù una torre di salvata;

4) u zitellu ùn deve micca decide di ellu stessu: pudete andà in l'acqua, o micca - l'accuinu à coordinar cù quandu ogni passu nantu à a spiaggia;

5) chì tenendu un ochju nantu à u zitellu ùn devi esse debilitatu micca in ogni situazione - ancu s'ellu hè sicuru chì u to babbu hè bè in l'acqua; Un adultu chì guardianu da un zitellu ùn deve micca drentu u sustegnu di l'acqua;

6) in l'acqua fredda pò esse dippatu spessu, ma pocu à pocu - una longa stonda in questu hè periculosa;

7) ghjucà in l'acqua hè, per suprattuttu, un passatu piacevule, ma train u to pocu chì ùn pudere micca impulsione o saltà annantu à qualcunu in l'acqua, i ghjocati avissiru a calviri;

8) Se ùn sapete da sicuru chì u zitellu ùn si puderebisce nimu, ùn deve micca manghjatu!

9) ancu se u zitellu hà nillimatu "cum'è un corcho", e ciambelli ci vole à esse signalatu per fallu è vultà in a spiaggia, è nunda;

10) a parolla "tonu" ùn deve esse solu in una situazione critica, i ghjoculi cù sta parola ùn ponu micca permessa, altrimenti saldarà cum'è in questa fábula cun pastore è l'ombra ...;

11) Avete prima chì u babbu Natale in l'acqui - vai in ellu stessu, verificate: ùn ci hè micca un alga in quale puderebbe cunfidatu, ùn hè micca u fondu di u swampu, chì hè a prufundità;

12) saltanu à l'acqua in locu pocu è pocu pruvistutu, da e rocci è amarori - tabù, spiecireghja à i zitelli; nimu hà abbandunatu i pessimi, nè u so periculu ch'elli portanu;

13) u caprettu ùn sapia nassi - vi significa chì duverebbe esse vistutu di un capote in panchinu è ùn passate più bellu di u cintura.

14) cura particulari - in a barca è in a piscina di accidenti pò accade assai! Protegisce i posti periculosi, ùn porta micca vostri ochji è mette in i vostri equipi!