Prima un casu, da un casale

A matrimoniu hè da a parolla - una guirlanda. I preti fubbe prisentatu i ghjovani coralli di vinca nantu à i capi di a chjesa à a festa di a matrimoniu, è cuminciaru à fà stati guirreri, fatti di metallu, per serve più longu.

È ùn sò micca in tutti i guirreri, ùn anu micca vistu cum'è grutti d'ucco uccidintali di fiori. Sò culleghja, più cum'è a mitulevule bizantina, pompiu è quarchi modu di appruvazioni in a casale.

A sola essenza di u matrimoniu hè basatu annantu à l'accunsentu di u ghjovanu à unificà i so destinazioni. Questu hè chjamatu u ghjuramentu. Hè vinutu finu à noi perchè i tempi pagani. In attu, u ghjuramentu era a quintessenza di u prucessu tutale di u matrimoniu. I ghjovani in a presenza di i genitori, i famiglie, cunnoscienza ciatu leia à l'altri. A Ghjèsgia ùn puderebbe abbandunà un rituali impurtante chì hà influinziatu u cumpurtamentu, a cuscenza di e persone. Dopu chì u ghjovanu coppiu hà cuminciatu à casare in a chiesa, u ghjuridicu s'hè fattu un ritu obbligatori di a ceremone matrimoniale. Hè a natura specifica di a Chiesa Ortodoxa. Eccu deve esse nutatu chì a Gloria Ortodoxa, per parechji anni di a so vita indipendente (anche ufficialmente pertene à a Chiesa Ortodoxa Russa) acquistate parechji attributi chì l'altri igrei ùn sanu micca. Sti carattati sò riflettuti in i libri, riti e i festivals liturgiichi di a chjesa.

Liturgica, è in i testi in chjesa generale cambiatu in modu constantemente è quasi mai hà avutu una unanimità definitiva. Questu hè applicatu à u rituu di u sacramentu di u matrimoniu. Ancu in i testi grechi antichi ùn ci hè unanimità completa - cuntenenu idee contradictori. Allora era in i libri fatti in diversi parti di l'Ucraina. In u vechju marcelluni ucraina si identificanu dui e tappe di u ghjuramentu. U primu hè cumpagnu (betrothal) è i matrimoni.

Sicondu u 93 regnu di u VI cumene ecumenicu, quellu chì hà assicuratu, avà da esse casatu. E si un omu era maritu cù una zitella chì era impastata à l'altru, poi "permette chì l'adulteria sarà culpèvule". A volte, sottu assai influenzi, dopu à tuttu, a libertà hè stata annunziata à u ghjovanu à sparà ancu dopu à l'impegnu di a ghjesgia. Diver not only after the betrothal, but also after the wedding. Cumu avemu avemu spiatu prima, questu succorsu in u 1774, quandu u Sinodu di a Chiesa Ortodoxa Russa s'unì à u betroth è u casu in un ritu, ciò chì era stata u ghjornu di a festa.

L'abitudine di ghjurà in a Chiesa Ortodoxa Ucraina era rispittuata. Sì senza ellu, a festa ùn hè micca cunsiderata legale. È tuttu perdu questu costume hè folklore, è perchè avia un gran putere è autorità. In a metrica di Shumlyansky da u 1687, u testu di u ghjuramentu hè datu à a fine di u quartu libru, è sottu hè una nota: "Sittendu u ghjuramentu, u malignu pò micca è ùn pò micca esse impurtante". Questu ritimu hè stata trova in tutti i vechji libri d'ucraini, inizendu in u 1646 l'edizzioni di Lviv è Kiev. In i tesori Mosca ùn hè micca votu.

Sti "libertà" di i picculi Russi foru rapprisintati à u Tsar Russu Petru I, è urdinò u Santu Sinodu per vede un ochju nantu à ind'è s'ellu ci era micca diffirenza di i libri di a iglesia di Mosca in Mosca. Questu ordine, datata 5 d'uttude di 1720, era u primu veru di a distruzzioni

funziunalità ordinali in a Chiesa Ortodoxa Ucrania. Dopu quellu tempu, i libretti anu stampatu in Moscu, secondu l'esemplari di Mosca, da elle un ritu impurtante à a casetta, com'è un juramentu. Ma in i tesori di Lviv, induve u re di rigore ùn puderia micca alcuni, u costume di u ghjuramentu si mantene à questu ghjornu. In a Galizia, ancu oghje, durante u casu, i ghjovani ghjurianu fidanzabili à l'altri. Spontaneamente restaurava sta cerimonia è in Volhynia. Amami chì u ricordu di spessu, spessu à un sancasteru: "I fugliali sò corati cù un ghjuramentu à fà a donna più forte."

Questa forma di u ghjuramentu hè interessante in questu prufessiunale definisce u spiritu demucraticu di u matrimoniu. À un tempu quandu l'idea di a chjesa canunale rende chì una donna hè un schiavu di un omu, in Ucraina è a Russia, i ghjovani promettenu cù u ghjurisimu: "Ti pigliu un assistente", u ghjovanu hà fattu ghjurà, è hà dettu ancu: "Aghju pigliatu com'è assistente". Allora i dui ghjovani cunghjunghjini è ghjuranu cun l'autru cum'è ugguali, cunvergenu per aiutà a vita di l'altri per aiutà l'altri è ghjurà micca solu à questu, ma dinò chì "ùn hè mai un tempu felice è infelicità per tene à a morte o u mo ". Questu hè digià un altu capiscenu civile di a so essenza di u matrimoniu, i funzioni più importanti di i cagiuni. Tuttu chistu verifica à l'altu livellu di cultura di u nostru populu da tempi antichi.

Dopu à u ghjuramentu, i ghjovani sò coronati. Quandu i dui rispundenu in l'affermativu, l'anzianu boyar è u sposu divugghieru una taglia di castagna davanti ad elli à u pianu. Sapete, a manu pò esse in brodata cù sfarenti fiori o muderni, cù tutte e cose di culori, eccettu à i neri.

U ghjovanu dopu a zitella venite à casa di u ghjovanu. In certi casi, à a porta, soprattuttu nantu à a casa di a casa, sò assuciati da i so parenti. A mamma regurgitò i leve di graneddi è l'ochji.

I figlioli ringraziate Petite mamma. Allora u babbu và tutta a ghjovana nantu à una vetra, mentri ch'elli si drissi, li struisce, è vogliu viaghjà in pazu è per un bellu pezzu. Young thanks and kiss father. Dopu chì questu, i genitori guarantiscenu i iunelli novu, chì eranu beati. Abbitanu l'iconelli è ringraziemu i so genitori.