Cosa hè l'autismu di u zitellu di a so manifestu

Ciò chì hè autismu?
L'autismu hè un partitu da a realtà. Hè più spessu osservata in l'esquizofrenia o schizoidali chì sò stessi di pirsunalità. U paci hè in u mondu di l'esperienze internu, ùn manca cumpetenzi domestici è cunnessione emocionale cù familiarii, ùn si trova solu cun i so prublemi. Quarchi teni un capacità artìstica.
I sintimi di u autismu zitellu.
I sintomi di u autismu in un zitellu sò certezza, a miseria di espressioni d'emozioni, mancassi d'interessu in u mondu cun elli, risposta debbuli versu stimuli esterni. Alcuni omini, discrivinu i picciriddi, dicenu: "parranu vive in un capu di vetru". Ddi i zitelli ùn ponu micca in cuntattu cù l'altri, trattà i parenti per oggetti inimani, rifiutanu a ternità chì prupone o micca ghjustificà à tuttu. Un zitellu cù autismu ùn hè micca capacitu per ghjucà à altri figlioli, hè difficultu d'aprende un discorsu (s'ellu si tratta). Spessu repite u listessu parolle, anche anch'elli a capacità di parlà. Inoltre, u zitellu ùn hè micca spiciale in perceiving himself. Ùn pudete micca identità u so propiu "I", à qualchì volte una parte di u corpu si cumportanu cum'è s'ellu ùn hè micca pertendu.
Altre sintomi di autismu: in una banda - porsi inadequate (scantu di qualchi l'ughjettu cumuni), à l'altru - l'assenza di un sensu di periculu veru. Spessu in i zitelli autistichi, ùn ci hè risatazzi senza risata, chianci o raffi di còllera.

Sintomi:
1. Avanzamentu di u discorsu
2. Mancanza di lògica in pensà è di parlà
3. Una percepzione peculiarità di l'altru stessu
4. Indiferenza è à u stessu tempu hà aumentatu a sensibilità

Interessi particulari
I zitelli autistichi anu un grùassimu piacè in u monotonu parrannu di i stessi movimi rhythmic, è perchè spessu pò mostraru un talentu musicale straordinaria. Inoltre, quissi anu interessatu è capaci di cose assai specifichi, per esempiu, spessu chì un zitellu impareghjani parechji pagine da a telefonta cù facilità, è à u listessu tempu ùn pò micca sustene a dialogu cumuni trà u clima o l'altri ghjurnati oghje.

Causes di l'autismu.
Ci sò parechje teori diffirenti spieghjanu e case di l'autismu. In a littiratura medica, scrivevanu chì spessu i membri di una famiglia soffrenu di l'autismu; pudemu assume chì hè ereditata. In ogni modu, l'autismu pò esse basatu nantu à u fattu chì e persone di una famiglia, diventendu parenti stessi, ùn sò micca capacità di cumunicari, sò pedantichi, anu un caratteru difficiuli, chì face assai a capacità innata di i so figlioli.
L'autismu hè micca ritardo mentale. Ancu parechji zitelli sviluppannu sviluppu fisicu (per esempiu, sordite), però, a maiò parte anu intelligenza normale, è spessu in certi settitivi (per esempiu, musica, scrittura, matematica) e so capacità hè più forte di u mediu. Sfortunatamente, ancu cù intelligenza normale, ùn ponu micca usà.

Cumu aiutà à un zitellu cù autismu?
Sfurtunatamente, ùn anu mancu un modu efficau di trattà autismu infanzia. A causa di u fattu chì spessu di i zitelli soffrenu da parechji fobie, hè assai impurtante per elli chì l'ambientu hè stabile, a preservazione di quale aiuta per evità l'stress. Avemu bisognu di un riguardu regnu di u ghjornu: ogni ghjornu à a stessa è duvite manghjarè, lavate, andate in dorma. In ogni casu ùn pò micca cambià a rutina di u ghjornu, cum'è chì u zitellu pò esse intimuratu. Spessu, hè assai difficiule per i paisani à insignà à u so zitellu per fà una nova attività. Ma s'ellu ùn hè stata novu a innuvazione, in seguita è immediatamente attaccatu. Hè diffesu di accuncià accurtamentu tutti i dati di a cundizione d'u zitellu, ma pò è deve esse aiutu per assicurà a so evoluzione è l'esistenza più o menu normali. Di genere, i zitelli cù autismu ùn pò micca assiste à una scola normale.

Li zitelli autistichi, anche cun un nivellu più altu di intelligenza, cuntinuamu a spiegà difficurtà in vita indipendenti.
I paisani di un zitellu di autisticu sò chjassu. Per apre a "porte" in l'anima di i zitelli hè pussibile solu cù un amore senza unanimità è pacentità versu elli. Hè assai impurtante chì i genitori, dopu avè avutu i primi sintomi di sta maladie in u zitellu, turnenu à un psicologu o psiquiatre.