Funzioni di u sviluppu di u so zitellu

Bè preparatu per u fattu chì u risultatu di l'attività immobiliata cù u zitellu ùn saranu micca evidenti, cum'è un criaturu tri anni. Ma anu ancu un effetti impurtante in a coordinazione generale di i muvimenti, u cuntrollu di parlà è parechje altri indikatori di sviluppu chì u zitellu sperimentà assai prima.

Duranti stu piriu, u fogghiu capisce à riparà a vista nantu à l'oggetti brillanti, vedi un ghjocu mudificatu, più tardi prova di mantene l'uggetti. Per affecate queste capacità, un mondu sanu (preferibbilmente rossi, blu o verduzzo) sull'accadiu monocromu nantu à u manicu finu hè ideale, faciule è sicuru. U ghjovanu rotanti sò utili - mobile (luminoso, grande, senza culurite, cun un sonu melodicu silenti), chì pò esse suspesi annantu à un carottu per u cibo. Chì hè a basa per u sviluppu di migliori, truvate in l'artìculu nantu à u tema "U sviluppu di u to figliolu."

U Chjami hè issa capaci di cambià u ghjocu d'una banda à l'altru, aghjunà vicinu à ellu stessu è piglià cù a bocca. Per sapè in sensazioni tattile, hè valenu per ellu per accede cun una larga varietà di materiali (liscia, rough, soft, hard). Truvate una pepite di ghjucate nantu à questu principiu. U più vicinu di un zitellu s'aproxima a l'età di sei mesi, u più grande u numaru di e prupitati di l'oggetti si ponu dispunibile per l'intelligenza di u zitellu. Dopu, circundà cù l'uggetti di parechji pruprietà è spiegà e so funziunalità. Per esempiu, u ballu panna, a balla di gelu "stava" in u tettu, u marteddu di u colpu, etc. È ricurdate chì a repetizione hè a mamma d'aprenu. Addiventanu, u zitellu scegla per vultà in u so stomacu, pusendu à pusà. E pruvate, cun l'aiutu di i so ghjovani preferiti, per mantenitu aspiring for new attempts. È cù i primi successi ghjunti cumpricate a cumpagnia, per esempiu, hà sviluppatu l'abilità di sviluppà davanti à i bughjetti fatti di cuscini.

U sviluppu di l'indipendenza porta à u desideriu di fà sonu. I ricercà di i scientisti anu cunvintamente pruvate chì à questa età u furore forme l'apparenza "ricerche memoria", questu, l'abilità di calculà a trajectoria di u muvimentu di l'uggetti nantu à a basa di l'esperienza di u prublema. Hè per quessa chì u muliu hà un scatto irresistibile di scorri tuttu, tira è tirà. Avà à a dispunzione di u ghjovanu spirantariu, ci vole à esse tene ogni tipu d'ogettivi propria di parechji pruprietà è di dimensione (pane taglioli, manni pisanti, braccialetti belli, rattles sonori, foglie "imprevisible" di carta). Finalmente, in questa età hè ora di compra un fogghiu di i libri cù u folkloru folklore. I canzoni amici è educativi, ricurriri di daveru à u ghjovanu cumu hè grande - lavà, vestiti, corse è balli. I primi libri sò dure è culurite.

Quandu u zitellu sighjate certi cumbenzi o sguardi nantu à l'uggetti, u core prununna i cuncetti. Dunque, in ogni chance, spiega u zitellu in un linguaghju accessibile, cum'è u nomu di questu o quellu ghjucatu (cat - meow, dog - gav-gav, machine - bi-bi). Hè digià pussibule stimulà a attività di ghjucà di u ghjocu è offre un abate, fate intornu, o disassemble un ghjucatu (per esempiu, cumpostu di parechji parte grande). Avà hè ùtule à prupone l'articuli di ghjocu nimicu, similar à i veri - un carrughju di pappagallo, pienzi, un carbu è fighjitu cumu per trattà. Avà sapemu quale sò e diverse funti di u sviluppu di u so zitellu.