Cumu cunti di calzate cù l'aghju di puntata

Puericultura, in un sensu, hè chjamatu i clàssici di u genre, ma a quistione di cumu a calà i calzizzati cù l'agituali di tallo ùn hè in tuttu idle. A probabelzza, i calze è i calzini eranu i primi cose chì a ghjente hà cuminciatu à puntà. O forsi hè stata inventata per l'aiutu di calze è calzini? Ùn hè vain chì u tipu simplice di tela hè chjamatu mele di tela. Ma avemu ùn andaraghju micca in a storia di u triccò, ma fighjure nantu à a versione clàssica di calzini.

Per aiutà i calcii, bisogna bisognu di un filu è un set di stivale di aghju stampatu (5 pezzi includiti). Prima di principià per travaglià, deve esse calculate a densità di a tela è a taglia di u pruduttu. Per calculà a densità, vale degnu di cunfurmà a mostra di cuntrollu da l'aghju di puntata, circa deci per deci centimetri. Dopu quì avete bisognu di calculà quantu linee è loops in un centimetru. Allora, misuranu u voluminu di u ankle è multiplica per u numeru di cicli entralli in u centru. Questu hè u numiru chì avete bisognu di cumincià.

Emprinzammu a calcari di tacchino cù l'aghju stampatu: avemu untu a parti suprema di u pruduttu.

À quattru ràrichi (quintu queste si mantene travagliendu), cullemu uniformi u numeru necessariu di cicli è cumincià à attaccà a band elastica (cuff). U ghinzu di u calcitoninu hè un mperu unipsidale (un a unu o duie à dui) in un cerculu. Dopu chì a prima fila hè stata allatta, u ciclu ci vole à chjusu in un anellu. Per fà questu, avete bisognu à pressu a quarta (ultima) à a prima agulla di tallo è accumincia cù a tela di a seconda fila da u primu filu di vigneti. Dopu chì a parte suprana di u calcariu hè cunnisciutu, avemu principiatu u prucessu di annunzià u sole.

Scudamu u taleddu di u toe.

Per puntà un puntu, ùn avemu micca bisognu di un loop in u sicondu è terzu razzo. Avemu travagliatu solu nantu à a prima è quarta agulla di tallo. U taleddu di u toe includenu dui pareti - a sola è tornu. U taleddu di u piuvutu si pò esse chjucu cù un mantellu simplice cù i lochi di u ventu - purl rows, facial rows. In seguitu, avete bisognu di furmà un talone, facendu a transizione per untying the sole.

Per questu scopu, i loidi sò state distribuitu in quantità chì parechji volte. Dopu cù a maladie chì avete bisognu di i loidi di a parti cintrali è a fila in una di l'ultimi radichi. L'ùltimu ciclu di a parti mediata hè attaccata cù u primu ciclu di a pustola d'agulla di punta (2 in una). Allora turnammu, facenu turnà, cum'è quitamu a prima cile è novu - u primu prucessu di l'aghja ghjuta ghjustu cù a corda media. In questu modu, a parte di u mediu sanu hè stofa, pigliati i ciclichi di l'ultimi radichi in i turni, finu à chì a parte di u triccò hè trasfiruta a un parlatu.

In u risultatu, avemu bisognu à un putru rondunatu, chì duverà u sole è u ritornu. In seguitu, avete bisognu à marcà i periculi di l'aire da u spinu di a spalle. U so numeru hè calculatu per e seguente: per ogni ucchjate di u spinu, intimui trè cicli. I loidi di a parti cintrali di u piuvale è i loidi dividuti sò distruttenuti nantu à dui radichi, dopu à quale si cuntinuamu a puntà di quattru ràrichi in un cerculu.

Punteghjanu a cunei di righjine u pede.

Dopu chì tutti i ciclichi sò assuciati nantu à quattru ràrichi, u so numeru sarà più grande di quellu à l'iniziu di puntata. Quandu si facenu in un cercolu in u stadiu sussegwenti, deve avè gradu saldà i loops. Prima sò avà un filatu di dui filieri in tutti i razzi. In a filetta sussurru ciamme cusì cù u second u terzu facialu in a prima volta, cù l'inclinazione versu a diritta, l'ultimu ciclu chì avemu cusì solu faciale. U primu prucessu à u quartu voce hè ligatu cù u frontale, è e seguenti dui - unipochi cù a cresce cù a pruvucazione à a manca. Cusì avemu scurrittu gradualmenti i cicli in ogni terza filera finu à chì u numaru di i cicli in tutti i radichi alcune u numaru originale (cum'è prima di punta di u garbu).

Scrivite un calcitonu da l'ascensezione à i pedicures.

Allora, in un cercolu, punteghjanu u calcariu cù a soffrazioni faciale longu a longu di u pede. A puntata hè duvita in punta è, sicondu a longu di i pedi, è a forma di u pede, allungatu o chjusu.

Per fà un capu è cumplete a tela, avete bisognu per annunzià i ciclichi à a fine di u calcariu. A diminuenza di u sguillà di i loidi sò deve esse simétricamente nantu à i lati di u pede. À questu ghjornu, avete bisognu di corpu cù duie ciclichi, dopu duie faciale è e duie ciclichi. Per mezu di a serie, duvemu duie riduzzione, duoppu chì in ogni fila. L'ultimi sei loops necessanu chjusu per una fila.