Fur tendenu questu inviu

Pilati cale è luxurii ùn cessammu di inspirà disinfettori. I immagi invernali propii di bellezza russa - in a nostra rivista "fur". Hè incù mudeli di ELENA FURS , a Queen di Neve è a Cumpagnia di Mosca .

Mink in un modu novu

Disegnaturi ELENA FURS in u novu esperimentu di a cullizzioni cù prudutti di taglioli è di culori di u viscuvaru pratiko più preziosu è desiderate. Un pezzu di mudelli classifiche - un cutu pocu in furu. Capelli è capelli di pelle sò tagliati da i pelli ùn sò tradizionalmente in u longu, ma ... diagonalmenti o cumbattini un corpu lonzuali è transversale in u stessu tempu. A cullizzioni inclusi no sulu stili canonii, ma ancu più canti originali è pocu pratiche. Vi piaceru u poncho mink cù l'apertura di l'arburiu di Natale è a chaqueta, decorata cù una stampata geomitrica brillanti.

Color bet

Designers of the Moscow Fur Company acidi nantu à l'effettu di u culore di a degradazione, chì in a tendenza diverse stagioni di moda in una fila. I fiori di u culore revelenu a prufundità è a bellezza di a pelle. Dui sfumezi creanu un patrimoniu naturali unicu, chì hè ancu listesse in questa staghjone d'invernu. Moderno, ma mudeli di classificatu di capelli di furati sò fatti di elite, ma da questu pratiche pocu pocu prupicu, è menu di nudugnu, ma un cunigulu demucraticu "Rex".

Fur Fusion

A Marca di neve di a marca in a nova cullizzioni cuntinuava u so percorsu anticu nantu à una misura di puntelli è fur. Cardigans è capo nati in una alleanza tali sò pisati è pratichi. Accuncianu armonii entre in un cummerciu strettu è cilestri di cilesti. A ligna di i prudutti standardi di fur in a nova coleta hè supplementata cù chloe è bonne, chì saranu apprizzati da l'admiraturi di u Bocho-chic. Questi mudelli distingenu micca solu nun cunvenzioni per i stili di fur, ma dinò a versatilità.