Chì ci hè u beneficu di l'ameglie pè i mammi?

Parechje ghjente cunnuscite chì l'ameglie hè assai utili per babies. Ma u fattu chì a mamma oghje i so bonus di stu prucessu ùn si cunnosce à tutti. Inoltre, hè spissu pussibulità di sèntelu a vista in u cuntràriu, secondu chì l'alimentazione hè perercofone per a salute di a donna, da chì e so anziane prendrà a so forza vitale. Ma hè cusì cusì? In fattu, no solu i zitelli beneficchiate di l'ameglie, ma ancu i so omi.

L'amarezza hè un prucessu fisiulogicu naturale, a fiancu passata dopu à cuncepimentu è di gravidanza.

Grazie à l'alimentazione, l'emorrazioni postpartum hè impeditu.

Ughjettiva currettamente esse diventera una fonte d'emozioni eccezziunale pusitivi chì favuremu l'affiche di a psique di una donna.

Ma questu ùn hè micca tutti, postu chì l'effettu prutore è pusitivu di stu prucessu si estende à una perspettiva più distanti, è cunsiste à u fattu chì e donne chì anu allertatu i so figlioli anu più possibili di fà malati cù l'osteoporosi o certi tipi di cancer in u futuru.

Ma, anche tutti l'aspettu pusitivi di l'ameglie, ancu quelli chì sò esse ubbligati di fà questu ùn avè micca pagatu assai attente à stu prublema. Avemu parlatu di mèdici è midagghi chì aviscenu ghjovani oghje in materni di zitelli.

Allora, chì avaristi esse mandatu à rapportà l'allertanza à i genitori, à quale l'aghjunzione pare?
A misurazione frequente di u zitellu à u pettu di a mamma in i primi ghjorni da a nascita cuntribuiscenu à a produzzione di l'hormone oxytocin, grazzi à quali stimulatesu a secreziunale di u lattu, è ancu i musculi di u cuntratu d'utru. Hè impurtante per a prevenzione di u sangramentu postpartum, è prumove ancu u ritornu veloce da l'utru à u statu anormale. E donne chì i zitelli immediatamenti dopu à u cunsigliu ricevenu un alimento savurosu, spessu sottumessu l'oxotocinu sintiticu vintu per evitarii i cumplicature cumpresi supra, ma questu ùn hè micca sempre una garantia assoluta chì ùn saranu micca cumplicazioni.

Per regule, una donna attivata d'ameljatura (quandu u zitellu riceve senza latte materna è a notte di ghjornu, ùn ùn chjappi un chitimperu) per un momentu ùn hè micca mensili (parechji mesi è ancu anni). A cundizione, quandu ùn ci hè micca un periodu durante a caccia, hè chjamata cumandante di e lattice. È hè duranti stu pirìudu chì ùn pudere micca preoccupatu di l'iniziu di l'avvenimentu prematuru in prossimu. Inoltre, l'absenza di a menstruazione cuntribuisci à a preservazione di u ferru in u corpu di a mamma. Dopu à tuttu, a quantità di ferru chì si pèrdite in elli durante a tacchizzà è nisunu micca cumparatu da quandu a pèrdita di sangue durante i ghjorni crìtici, perchè e doncanti di a zuppurtau sò assai menu menu prubabili di a prisenza di l'anemia di deficienta di ferru.

In quantu à l'efficacità contraceptiva di stu periodu, secondu l'studii, a so fiducia hè 98-99%, chì significa chì, sottu i cundizzioni citatini supra, l'iniziu di a gravidanza in a prima parte di l'annu dopu à u partitu hè improbabile.

Chì viaghja boni faciulazione di eterni à una donna in u futuru?
Numerose studii basta chì l'esurtazione di a salute di a mamma in u futuru dipende direttamente da manghjà u so picciottu. Cusì, e donne senza zampatosa anu più risatu di ottene u cancer, pò avè prublemi cù u metabolismu, è anu ancu avutu prublemi psicologichi più freti.

Cumu perdu di pisu cù l'ameglie

Per pèrdite pisu, guadagnatu durante u gravidenza, aiutà ancu aiutà a zitelli.

Per fà u latte, u corpu di a mamma hà gasta 200-500 calori ghjornu. Nekormyaschimi matri pi graccià u stessu numaru di calori bisognu di passà, per esempiu, una ora.

Cusì, i mariti in lactation sò l'uppurtunità di ritornu à e so forma antichi moltu più veloce, è ancu per guardà u so pesu in vaine, senza l'appiegazione di sforzi speciale per questu. (Invece ancu esse utili di piacè sportiu, in particulare in quellu casu, i risultati sò ancu megliu).

Di sicuru, questu hè micca tutte e benefici di l'ambrati, ma sò questi sughjabuli per stabilità cù tutti i forzi.