Cumu fà a pelle?

In u nostru articulu "Cumu faciule a pelle" hè infurmatu di manera di realizà a cura di a faccia faciale. Sti cunsiglii è prudutti aiutanu à mantene a vostra faccia di a pelle di pimpiuli è pulita. Sti cunsiglii facenu risultati efficace.

Ùn toccu à toccu, questu hè u principale è primu regnu. Ùn toccu in a pelle, cumprendi toccu cù mani senza mani. Sè tuccatu a pelle di a to fàccia cù e to mani, questu puderà guidà à scontri da e to furtezza, è da parte di e toghji diritti facianu passà facilmente à a pelle di a fàccia. Sì avete un pimple, ci hè a pussibilità di fà cinque pìcimi.

U più simplice a rimedula, u megliu per a fàccia
Quandu usu di droghe aggressivu, pò causà vermigliusità di a pelle, pruvucalli à scorcia è secca a pelle. Se pensate chì sè stessu 10% perossu di benzene à ogni sera, aiutarà à a face, ma se a vostra face hè irritata à u stessu tempu, pò esse l'irritazione serà ancu più grande.

Lavu a to stima prima di andà in dorma
Hè da esse fatta in ogni momentu è nisuna scusa hè stata tosta. Dopu tuttu, durante u ghjornu chì a to presenza in parechje tossini è di terra. È quandu tuttu questu hè mischju cù i cosmichi, i pimpi si sò furmati da stu modu è i pori di a faccia sò martellati. A più impurtante hè ciò chì deveru fà per guardà a vostra cutra pulita, avete bisognu à fà lavenza à u ghjornu di u ghjornu. Sì assai stancu, fate quandu avete tornu a casa prima di andà in lu lettu.

Aduprà un rimediu cù u salicylic acid
L'acidu salicylic reduces the production of sebum, mata batteria è pele cù pimples. Sè avete sentutu arrugatu è seccu, pudete avè aduprà u vostru detergent solu à a sera, è in a mane dopu usanu un sapuri dilicatu. Per rinfresione u maquillaje, bisognu à lavare a vista in a sera dui volte.

A moisturà a to face
Probabilmente avete intesu à pulisce a vostra riti, l'acqua pratica l'aiutà, è questu hè. Se vi voglia assai acqua, pò pulisce u vostru corpu di toxini, ma dinò aghjà ancu l'umidità necessaria in a vostra pelle.

In parte cù l'acqua di piacè, bisognu à utilizà una crema di moisturizeghja. Se tenete una pelliccia oleosa, a crema ottificanti aiuta per nivulà a quantità di sebum, tuttu questu resultarà in menu acne, a pelle sarà menu irritable. Ùn pensate micca chì, se appliice una puderia, crede u numeru di l'acne. Se utilizate una crema di pocu grassu, ci sarà menu secure, irritazione è menu di l'acne.

Skin Care Recipes
Per fà cura di a pelle di a faccia, avete bisognu di sapè chì tipu di pelle chì a vostra pelle appartene. Per fà quì, pusendu davanti à un specchiu è esaminà a pelle di a fàccia. A pelle normale hè matte, ligeramente rosè, lisu è neve. A tela hè rara, è deve nutizzione propria, hidratazione è purificazione. Per purtà a pelle chì hà bisognu à piglià emulsioni o spuma di limpe, sabbia afflussiva è acqua calenta.

Pigliate 4 cullenade di latte è 3 cullen di teasti di avena di avena, mischjà è applica à a pelle chì u mischju, dopu à quindici minuti avete bisognu di lavà.

Facemu infusione da una cumpunimentu, pigliate una cullizzioni di e diverse erbe: rosemary, sage, mint, cornflowers, marigolds, lavanda, camomile seca, sti arbe seranu chjamati cù un vetru di vodka, permettà chjappà per 20 à 30 ghjorni. Fracchemu a faccia ogni sera cù l'infuzione tali. Pigliate l'acqua fridda è di asciugà u cube di ghiaccio.

Perchè a mascara, pigliate l'uvuccutu di uva, una culloca di farina, dui cullizzioni di latti, mischjà tuttu è aghjunghje nantu à a vostra parolla, aghjunghje durante quinze minuti, è lavarla cù l'acqua calda. Dopu a mascara, appricamu a crema nurtanti nantu à a fàccia.

A pela seca - ùn mostra micca i pori, magre è tènnosa, propensi à l'aspetta tempranza di e arruganti è à scacciatura. Quandu a pelle seca ùn deve micca bisognu di sapellu, ma se pò assicurà u sapone è ùn viaghja micca, è ùn ùn blush, a mo pelle dopu à 2 o 3 ghjorni cù l'acqua fresca brutta o acqua calda cù sapun. Per pate l'acqua, 15 grammi di sapellu rossu hè soluble in 2 vetri di acqua calenta, è aghjunghje 10 litri di acqua. Stir the mixture and leave it overnight. Allora, acqua senza sali è aghjunghje 3 cullen di tepidhe di l'acidu boricu à l'acqua.

Puderete rimpiazzà a soap, a farina d 'agrossu o un salvatu di granu. Pigliate una colonna di salvata o farina diluita à un statu pastusu cù acqua calda. A face si deve esse pulita è applica di 10 o 15 minuti, da pudè lavammu è aduprà l'oliu vegetale per una ora nantu à a faccia. Ùn bisognu micca di mette uleicole nantu à a pelle di e parolle. L'oliu d'oliu hè imbiancatu cù una napulita, e parolle ùn puderebbenu mullate.

Maschante per a pelle seca - piglià una gripe mucche, una culloca di crema, u ovu battez è agite a cumpusizioni è a puscia nantu à a to fàccia.

A pelle Azzurri hè virgilio, biancu è grossu. A secreziunzione di grassu chì aghjeria un bracciu eccessivu, è perchè a pelliccia oleosa anu aghjustata i pori, s'assumiglia una casca di aranciu. Spessu ci sò punti neri è bianchi chì sò simili di acne inflamatoriu. A mo pelle per a notte cù sabbia è acqua. Dopu lavà, lavite a to face cun acqua fresca è aplicar a crema. Dopu dui uri, rinfriscà a crema cù un napkin.

In matina, avemu lavu a faccia cun una cumpunimentu: piglià 300 ml di acqua fridda, aghjunghje 10 settei di zucchero di limonu o una cullizzioni di l'acitu.

Una bona mascara per a pelle grasosa hè una mistura: piglià una prutea cù una cullizzioni di zucca di limonu.
Fate ancu una mascara da una pane di levadura è una cullizzioni di latti.

Prima di fà una mascara, femu una banca di steam.
Per a pelle seca, pigliate un bagnu per 5 à 10 minuti, una volta ogni dui o trè mesi.
Per a pelle grasosa, pigliate un bagnu 15 minuti duie volte à u mesu.
U steam bath hè sustituitu da una compressione calenta. Compress the face, è tenite finu à chì si fretce. Cumu compressu usemu una decocultura di calce, lavanda, chamomile.

Per pulisce i totus di a pelle, pigliate 2 cullen di teoli di l'oliu vegetale calzone. Prima, pigliate, frettu a faccia cù un oliu di lana di cotone, applica una gran cantità d'oliu à a to fàccia è, dopu à 3 minuti, rinfriscenu a lana di cuttuni mannara in salatura o in tè. Per l'acqua salata, piglià a mità di un litru di acqua foglia è aghjunghje una cullizzioni di salitu. Questa ferramenta pò esse usata in l'invernu è in a primavera.

Pudete puru a mugla cun acqua di WC, acqua di camomile, chì facemu in stu modu: piglià 20 grammi di camomile, 100 ml di 20% di alcol è insistu durante sette ghjorni. L'acqua hà un'annimali antiinflamatori è purifica a pilosa.

Solución tonica, chì hè adattata per ogni pelle, avemu: piglià un vetru d'acqua calda, dissolve in una culloca di u meli è u zucchero di meza limone, cool. Prima di applicà a crema, utilizate à a sera.

Avà sapemu cumu fà a pelle di a faccia pulita. Tutte e so ricche simplici aiutanu aiutu di i pimpiuli nantu à a pelle è facenu a pelle lente è neta.