Cumu fà u più latti à rinfurzà a maquillaje?

Ci sò dui tipi di latti cusmetichi: ciò chì hè adupratu per pulverreghja è di a moisturiserà a pelle, è ciò chì si usa à rinunzià i cosmichi. Per sguassà o sguassate molochkom, hè pussibile, è quarchi parechje esse necessariu (se à voi chì l'espressione di a pelle secca) s'imbrizza a cosmètica.

Allora, se sè u patrone di a pelle seca, apprezzate i proprietà di u latte cusmeticu. A so texture permetterà a moisturiserà a pelle, hè assicurata da facilmente, deixa un sensu di frescura è cunsulazione nantu à a vostra pelle. Ma prima di tuttu u lattu hè un cleanser. Si l'altri rinfrescanti di a pelle hè seccu - hè un tònicu, un remover liquid make-up, una scuma, un gel per lavà o lavare cù l'acqua chjaru - u lattu combina u benefiziu d'una crema hidratante o nutritiva è purificazione di a pelle di diversi tipi di contaminanti. Certu, u latti ùn solu ùn sustituverà a cura di a pelle, chì inclui micca solu a purificazione, ma hè ancu attraversata da l'hidratazione è nutrimentu. Piglia a perfezione a cura di a peddi in i casi induve a pelle precisa cleune bellu.

U lattice per a sguassà u so cumpagnu hè cunsigliu per l'utilizazione in a pelle seca, o a pelle matura, quandu a sequenza hè un signu d'età. Ci sò varietà di latti, chì ponu esse curabile in u pilu grasi. Tuttu deveni da a cumminazzioni di cumpunenti di latti. Siccomu ogni pruduniu pruduttu hè una mistura di cumpunenti basati in acqua è cumpunenti basati in grassu, è u latte ùn hè micca una sizzioni, qualsiasi tipu di latti pò esse dissoluze è sguassate tutti i spezii di contaminanti.

L'Lituanu hà una pruduzzioni semi-liquida, hè preferibule cumu applicà cù un sbattulu di cuttuni, ancu se pò pussibile cun dete. Dejene a latta nantu à a pelle durante un certu tempu per parò acquistà. Eliminatu u latte, sicondu i vostri preferenze è e funziunalità di a vostra pelle, o cù un padu di cuttuni, o simpricimenti lavare l'acqua.

Sè a cura di a cundizione di a vostra pelle è a cunfianza di i prudutti naturali, pudete pruvate di creà a so propiu latti casanu per rinfurzà a maquillaje. Hè, per suprattuttu, ùn esiste micca durable cum'è a maghjina una, più probabmente, hà da esse stampatu in a fria. Inoltre, questu latti ci portanu un veru piacatu à l'amatori di mennore a so pelle cù qualcosa di utile è unicu.

Ùn vi scuntalate micca se sapi di manera di fà u so lattu in rimpiazzamentu, ma ùn hà micca decisu ciò chì vi tenite. Hè vintu in buttuni vacanti di cosmetti. Se ùn scacciate micca, aghjunghje à u muvimentu di u "verde". Inoltre, certi vapuri sò assai biddifeddi, è ùn vogliu micca dispunibile. Above l'etiqueta fabbrica cù u nomu, forsi quasi un altru mètudu, pudete apprezzate una cinta bella o un pezzu di carta. E so manera assai effittiva faci cusimette cusmeticu in buttiglii da i medicini. Vulturu Marronu aiutà à u mediu a soffrenu menu di u sole.

Cusì, sottu voi parechje ricette, cumu fà u so lattu in rimbientu qualcosa.

Pigliate l'infuzione di marigoldi nantu à l'acqua. Hè fatta da fiori o freschi. Una culloca di fiori hè spesu in un vetru di acqua furiu è insistia per parechje uri. Avemu bisognu di 0.5-0.75 vetrichi di sta infusione. Libra una gingiva di uova cun una cullizzioni di l'oliu vegetale. Aghjughjanu tutti i ingredienti: extracte marigold, anguilla di mantellu, 250 ml di crema di latte fresca, squeezed out of 3 succo di limoni, uni pochi di olii essenziale d'aranciu o limonu, 25 g di l'oliu di camfre è una colina di melone. Honey, incidentale, hè necessariu per assicurà chì quandu si mischjianu tutti i cumpunenti, formanu una massa homogeneia quantu possibili, è micca una bifacima chjaramente bifiscita (per esempiu, l'olii ùn flutanu à a cima di a mistura). Inutili, avete bisognu di trasfurmà a misura prima di ogni usu. A mistura hè almacenata in u refrigeratore durante 2 simane. U lattu adattatu per sguassà maquillaje da a robba oleosa, particularmente in a stagione fredda.

Per a peddi normale, pudete fà una formulazione simplificata: cuntenenu in tràccia, à un vetru di crema aghjunghje l'oletta, 3 cullizzioni di zucchero di limonu, una culloca di cuncecu. U mischju hè guardatu in un frettu in un vetru.

Infine, per a pelle seca avemu preparatu una mistura incù l'addiziunamentu d'aromi medicinali. 100 grammi di latte crema si misunu cù 2 cappeddi è 5 cullizzioni di zucca di limonu. Aggiungi 30 grammi di infusione d'infusioni (alternanti, chamomile - tutte ciò chì hè cunsigliatu per a pelle sensitiva), diluted in 25 grammi di vodka è 2 cullizzioni di glicerina.

Analiteghjemu ogni cumuzioni. Per a pelle grasosa piglià più zucchero di limonu, perchè a causa di a crema pò curreghja, avemu aghjustatu u melatu. L'oliu Camphoric mellora u prucessu di sangue à a pelle, in cunjunzione cù altri cumpunenti, attivà u prucessu di cèl·lula di a pelle. A funzione hà migliurà. A pelle sarà più elàstica è tensa.

Infusione d'aromu, chì hè aghjuntu à u latte per a pelle seca, avissi duvutu un effetti calmendu. E erbe sò una fonte addibulata di vitamini. I sustanzi chì sò cuntenuti in u grigiu di uovo (nota, aghjunghjeghja u corona à l'ultimu u latinu, è micca unu), restaurate l'equilibriu di l'hydrolipidu di a pelle. U pusessu, i vitelli sò necessari a moisturize a pelle è à aiutà à mantene l'umidità.

Ogni ricette hè creatu da preparà 100-150 g di latti. U voluminu cù l'usu regula hè ghjustu cunsumata durante u tempu chì pudete furnisce u latte in a fria. Sì avete a paura chì a crema s'arragghià, ùn pò micca preparatu, ma rinfriscanu da u latte solu. Quelli crema chì sò venduti in sacchetti, troppu, ùn sò micca spessu. Questa ricetta hè stata cuncessu per l'usu cù i cosmici cunvinti è prufessiunale. In ogni casu, avete da ripruduce u lettuu per rinvià u so makeup da l'ochji, sopratuttu s'ellu hà pigliatu una prescription for skin seca. U zitellu di limonu è l'altre ingredientu pò causà irritazioni ochji. Per admirate di cosmoterapia naturali sò permette di cunsiglià per aduprà in stu casu l'oliu castor.