Da pudete infettate da a carne

A principal fonte di infizzioni umana hè a carne è a mustardina d'animali affettati da trichinella. Sò quessi sò vermuli bianchi, è righjunghjini i 2.6-3.6 mm (femminili) è 1.4-1.6 mm (masci). In più di l'omi Trichinella parasitize i porcu, i rossi, i cani, i misgi, l'ouli, l'orsi, i capelli e altre mammi. E decenani di casi di trichinosis sò registrati in u paese ogni annu. Questa hè a principalità di i malattii di quelli chì pò esse infettati da carne.

Rissi è porci sò più spessu cuntribuiscenu à l'emergenza di focu di infezzione, i cani è i misgi micca lag lagging behind. L'infestazione di questi animali hè spessu sottu assai, quarchi chì significativamente supera l'infezzione di i porchi è di u fugli. Spécialment peligrosu sò i so cadaveri in i purificati, chì ponu divintà fonte d'infezzione per i rosi.

Per infettate, hè abbastanza per una persona per manghjà un pezzu petite (15-20 g) di carne. Una dosi letali pò esse a ingestazioni di larvus trichinus in una cantità di 5 specimens per kilogram di pesu di corpu. In u stomacu umanu sottu a influenza di e cuscini di u zucchero digestivu di trichin dissolve è i larvuli sò liberati. Trasfurmate in u intestinu chjucu, induve creceranu rapidamente e dopu à 3 ghjorni turnate in forme sessualmente matura.

I vermi d'adulti parasitize in i mura di u intestinu, induve a fecundazione di e femine hè stallatu, chì prumove 1500-2000 larva u mortu. Larva in u sangue è a limfa sò purtati in tuttu u corpu (u pardamentu di migrazione dura 2-6 simane) è si mette in i fibri di i musculi strazziali, principarmenti in u diafragma, in i musculli intercustali, in i musculi di a larynx è à l'ochji. A larva cresce in modu rapidu, in ghjiru à questu una caghula di tissuti cunghjunta chì hè furmatu, in u quale u salti di calce hè dipositu. U tissutu di l'organizatori univellu participeghja ancu in a furmazione di u mercatu. In càpsula, larvule fermani viaghjate durante parechji anni. Passendu attraversu u sistema circulatori, in particulari i veturi petiti, ponu dannà è causanu emorra di u tessulu.

In casu ligge, a malatia pò durà parechji ghjorni, è in i casi severi pò esse ritardate finu à 5-8 simane o più. Dopu à 10-45 ghjorni da a infezzjoni, i.e. dopu à manghjà a carne affettata, una persona hà un mal state di salute, u malde di cache, a temperatura di corpusale alcanza oghje 39-40 °. A maiò spessu, hè u signu cuntenutu di a malatia. Quasi sempre in u principiu di a malatia hè una nefetta di e parolle, da a fàccia.

Dopu à u 1-3 ghjorni durante u muvimentu o da pressione, una persona hà u dolore à i musculi. In u sangue, u cuntenutu di leucociti eosinfili (eosinofilia) aumenta. Ancu l'osse sintomi principalu chjarate micca sempre quì - in casi sfigghiati, a triquiansi pò esse mistade per a gripe, è in i casi severi quarchi pare a fiebre tifosis. In i malati severi, pò esse cumplicature: pulmonite, danni à i vini sanguini è nervi, u moveru, u musculu di u coru, u fegatu è i rizzi. U tempu particulare diffesu è periculusu di a malatia hè u tempu chì a larva migraru in u corpu umanu è a so intruduzioni in fibri musculi cù a furmazione di cavichje calcariu - sorgiunate cumplicazioni.

U diagnosticu hè fatta nantu à a basa di a manifestazioni clinica di a malatia, u studiu di u sangue è l'utilizazione di qualchi metudi di diagnostichi privati ​​(riunioni immunologichi). Hè necessariu di scuprerà se e persone chì soffrivanu di a maladie uni pochi ghjorni prima di a malatie à i so carne di porvere o cignale salvà. Se ci sò pezzi di carne, anu bisognu à esaminà. In certi casi dubbiusi recite à l'estudo di i musculi di u paci, sughjendu un pezzu di musculus operativamente.

Cù un cursu mediu è severu di a malatia, i feriti sò stati hospitali. Casu maleficu di sta maladie pò esse trattatu in casa sottu a custruzzione cuntrullata di un medica infirmious disease.

A malatia in i animali hè difficiule di ricanuscià

L'animali pò ancu esse infettatu da a carne cù questa dannu prutunanti. Hè vera, cumu si passe in animali, quandu ùn ci hè studiatu insuffositivu, è u diagnosticu in a vita hè difficult to put. Veterinari anu truvatu chì in i primi dui simane di a malatia, a cundizione generale, a diminuite l'appetite, a diarrea, è una certa disminució di l'aghjuntu di pisu in animali giuvani sò stati nutati in l'animali. In u sangue, l'aumentu in leucociti eosinfili hè determinatu. A forma maiurale di a maladie conduite à a morte di l'animali, u periodu piriculatu speciale di u sviluppu di a triquinasi intestinali o l'u tempu d'encapsulazione di larvule di Trichinella in i musculi. Un diagnosi precisu hè fatta più spessu dopu a struttura di i musculi, induve a presenza di trichinella hè determinata.

Ùn lasciate micca e carcassi di animali morti dopu aduprà pellighjini nantu à u territoriu di i cumuni o in u boscu. Questu sarà una fonte d'infezzione di i animali domestici è i patenti. L'usu di a carattere di l'animali salvatichi per l'alimentariu per a famiglia pò esse fattu solu dopu esaminà u cura. U cadàviu di i bisti morti si deve esse credendu, è, se pò pussibbili, mandati à i rutta.

Fate trà tinerinella carnivora sò trasmessi da manghjendu certi animali da altri. Allora, l'erminu è a maleca pò diventà a preda per marten, ferret è altre animali salvatichi, è sti animali sò manghjatu di volpe. Badger, raposo, cane di raccoi, ghjungle naturali pò esse a preda di un lupu. Trichinosis da un lupu, un bè, un linx chì ùn hà micca praticamente nientale, pudete andà da a so morte. A carrione hè spessu manghjatu micca solu da i predanti è i mischieri, ma ancu da spezii separati di rosteri è mammiferi insectivori.

L'insectivori è i rosi sò ancu un ligame in a diffusioni di trichinella in natura. Hè cugnumatu chì i rointrini sò alimentanu per tutti i predaturi, è pè e raghji è un altru parechje altre animali, i sughjetti di furmagliu formanu casi l'alimentariu principalu. Specialists infected Trichinella found in proteins, fugliali di acqua, voles cumuni, volte di rotta in rota, foresta è campanu sanu. Larvae di Trichinella in i musculi sò assai resistenti à i minus temperatures, perchè i cadaveri infettati cù trichinella pò esse una fonte d'infizzione durante u longu tempu ancu in a stagione fredda.

L'impurtanza in a lotta contra a triquinosis detti un scrutine microscòpicu di carne per a prisenza di i patogeni. In Bielorussia, secondu a leggeria veterinaria, a carri carnice è a macchina salvatica, devenu esse ubbligati a pruduzzioni microscòpichi in stazioni di cuntrolli di carne, i prugne, macellaiu e macellaiu. Per studià di ogni carcassa da i so peri di u diafragma, i musculli intercostali o gastrocnemius 24 funzioni musculari, chì sò struciati trà i vetru (in u cumpresseur) è analizate sottu un microscope. In i marcati, i mostri per a ricerca ponnu esse pigliatu da ogni pezzi di carne. Dopu à l'insegni, u stigma di a tutalità veterinaria è sanitarea hè stata posta.

Sì avà almenu una Trichinella si trova in i seculi musculari, invechje di a so viabilitati, a carne hè distrutta o vene in l'utilisione tecnica. I perpetratori chì vende carni non-cage sò purtati à responsabilità penali. Trichinella hè uccisu quandu si cena pezzi di carne ùn hè più di 8 cm di grossu durante almenu 2.5 ore. U trattamentu termale spiciale di e larvule ùn morta micca. A congelazione o salatura ùn hè micca influenzia à a vitalità di larvule di Trichinella. In a prufundità di u periculu salitu, duranu più di un annu. Ùn hè abbastanza è di fumà per a so distruzzione cumpleta.

Hè necessariu seguità a règula per evitari ciò chì pudete infettà per a carne di qualsiasi membru di a vostra famiglia:

- assicuratevi di studià a triquiansis di carne d'animali;

- Ùn compre micca caru è prudutti di a carne fora di i buttreghi, è ancu i prudutti di porc di carne chì ùn anu micca stampati o certificati di studiu veterinariu è sanitari;

- per disturbà l'animali in i porchi in u settore privatu;

- a carne cuntaminata cù Trichinella deve esse dispuniti

Un paciente cun trichinosis ùn presenta micca un periculu per l'altri. Inoltre, hà bisognu di trattamentu urgente.