I nimici più impurtanti di u stomacu

Tutti avemu bisognu di sapè chì u stomacu duveranu esse protetti, ma avemu principiatu à pensà à solu questu quand'ellu dolore. Caminemu cambiassi sta regula è ricurdativi chì pò dannà u stomacu è ancu cambià i costimenti per a sia di a salute. Prima hè bisognu di caccià e male. I nimici più impurtanti di u stomacu pensanu di sti costuli. Avete bisognu di libru di l'abitudini di cogghiri alimentu stufa stufa in a frigoristica, cù una data d'expirazione. À u primu preghjudiziu, forsi ùn parevanu spontrati, ma ùn avete bisognu di ghjucà un ghjocu cù battìri putrefactive?

Hè necessariu escludiri u massimu di sustanzi chimichi. I conservatori è tinghi sintesi sò assai dannuci à a salute. Ma per u stomacu, i sustinituri di gustatori sò più periculosi, chì causanu assai secreziunzione di zuccheri di u digestivu è ponu infruvà l'ulceru pepticu o gastritis.

In u stessu, a maiò parte di spices e picciotti, cuntribuiscenu à a liberazione di enzimi digestivu. Forsi, in quantità limitati, sò utili, perchè e migliurà a digestioni. Ma avete bisognu di cunnosce u sensu di prupurzioni in tutti, se vulnera, quandu avete gastritis.

In rispettu à i grasi, puru, ci vole à esse una misura. Per u nostru corpu, i grasi in quantità limitati sò ancu utili. Ma quandu ci sò assai di elli in u corpu, a digestioni hè sbagliata, u grassu stessu hè digestionatu in tuttu, tuttu l'alimentariu hè imbruttatu, cusì l'accessu di l'enzimi hè interruzzione. Ci hè un ratio normale di grassu, di prutini, di cardu caràtrate - 1: 1: 3.

Ma in affumicate è frittura, ùn ci hè nisuna misura. I sustanzi chì sò rispunsevuli di un gustu piacevule, per una culera d'oru, bella, tutti cuntribuiscenu à a inflammazioni. Per quessa, per difinizzioni, i pani fumativi è fritti sò preghjudizie. Di sicuru, u livellu di dannu chì hè ricevutu da u stomacu dipende di a quantità di manghjate, ma anu da esse preghjudiziu.

In questu pudete finisce tuttu, ma in fattu chì no solu a dieta pò esse affittu u stomacu, micca menu impurtante hè a cultura di nutrimentu.
Hè necessariu di evitenà à manghjà, sì manghjate una volta un ghjornu, senza caricà l'stomacu, hè improbabile chì voi successore. À u listessu tempu, ci hè sempre quarchi cosa di manghjà, hè ancu assai pericidu. Avete bisognu di manghjà di 2-3 volte di ghjornu, l'intervalli entre e manicari ùn deve esse senza manicure. Camini, bisognu, zuccheri sò sempre una sola volta, durante una di e trè pratichi obligatorii.

Vsuhomjatku hè preghjudiziu è veramente hè. A maiò parte prefire, ci hè una sopopia obbligatoria tradiziunale è lavate a manghjà i manciari cù acqua o té. Ma u caldu è u tè anch'ellu tutale di u succu gourmetu è questu interferisce cù a digestioni.

L'acqua hè assai necessariu per u travagliu di u stomacu, senza acqua, ùn ci hè micca boni zuccheri digestivi. L'acqua hè necessariu per esercerà u mussu, chì pruteghja i muri di u so stomacu di i succhi assai.

Ma l'acqua devendenu averebbe per entre u corpu. Quandu avete cuminciatu, ci hè, u to stomacu hè digià corta d'acqua. E a maiò parte serà bè di bevi dui occhi di acqua per mezu di una ora prima di ogni manghjà. Pò esse tatu di tè o zucchero in viaggiu d'acqua. Quandu u nutrimentu in u stomacu, l'acqua duverà tempu di righjunghjini l'intestini, assume à u sangue è vene à i mura di u stomacu.

È, finarmenti, un grande inimicu di u stomacu sò intrattenimentu mentre manghjendu è fast food. I studienti anu dimostratu chì, si pensate di manghjà di manghjà, digestione viaghja più bellu. Pensate à u gustu, è u stomacu sguassate cun gratitude. Ma quandu manghjate in prumessu, vede a TV, leghjite una rivista, u gustu di u nutiziu hè persu, è poi u sistema digestivu hè interruzatu.
Ora avemu cunnisciutu l'inimitanti più impurtanti di u stomacu, è pudemu nutre cusì è mancianu beni. E tuttu, per u nostru stomacu per travaglià bè, è nunda ùn pudia fà dalli.