Décorazione di u salone di a matrimoniu: eleganti corsi di decoru

A dicurazione di u salottu di a matrimoniu hè un momentu impurtante di preparazione per a festa futura. Dopu tuttu, hè quì chì i figlioli è i goncimineti si cullèghinu, chì spenderanu parechji oghji inghjennita in i tuli eleganti. Allora u vestitu di banquet rigna l'atmosfera festiva! Ma questu in parechji rispetti dependa da l'ambiente - cun un interjuri bè appruvatu di u salottu di a matrimoniu, una cumunione harmoniosa di elementi individuali di u decoru crea una attitudine positiva è dà a sensazione di un conte di fata.

Cuntenuti

Decorazione di una sala di cunte cù fiori Decorazione di una sala di cunte cù i fiori Decorazione di una sala di cunte cù un mantellu

Per esse, pudete turnà à un disegnatore prufessiunale, anche si dichje di servizii ùn sò micca boni. In ogni casu, u decoru di u salottu per una festa cù i vostri mani hè una grandi opportunità per vede l'imaginazione è a creatività, è l'opportunità di riunioni individuali è unicu à a celebrazione. Aghju pruposti parechje idee per decorare u salone di a matrimoniu, chì hà necessariu "suscitanu" a vostra inspirazione.

Decorazione di un salone di casale cù fiori

I fiori viventi sò i cumpurenti eterni di ogni festa festa, prisentore micca solu in u ramu di a sposa, ma ancu in tutti l'attributi di castagneto. Per aduttisce e tàvule, arrangii di fiori in i bassi è i più boni. Quandu sceglie u colore di u mantellu è l'ombra di i bouquets, u cuntrastu di u culore hè spessu osservatu. Per esempiu, nantu à una tovaglia bianca, i picculi bouquets da culori rusulinu o rosso sò lavuratu.

Fate una cumpusizioni di colori brillanti è di verdura decorativa - such cazzi nimblèvuli o guerri induve diventà u decoru urale di chaises .

Décorazione di u salone di a matrimoniu: foto

Attenti! A registrazione di un salottu di banquet per un casale cù i fiori vivdi anu harmoniu "fitanu" in u tema o stile di a celebrazione. In regula, sfumaturi di culori supplementari repite a paleta di tonalità di u culore di basa.

Quandu u decoru di una sala di cunte cù fiori viviri, seguemu rigioni mpurtanti:

Decorazione di un salone di casali cù i palloncini

Li belli brillanti pò dà ogni locu un ambiente festiu. Inoltre, sta versione di u decoru cumparatu cù altri abbastanza rinda in u termini finanziari. U terzu "più" decorazione di u salone di a vita cù bundedani - cù i vostri mani, ancu in l'absenza di certu cumpetu, pudete creà l'arti veri.

In solitu, l'intrada à l'abitazione è l'abbinimenti di finestra di u salottu di banquet sò imbellate cù piloni d'elli cunghjuntati in guerri. In u perimetru di a camara pudete puru attaccà i boli - in u tonu di u schema di colore generale di u casu o sfundate cuntrastanti. L'architettu di e casu , fatta di palloncini, dà un accentu à u locu di i novu.

Puntu impurtante: per a dicurazione di u salone di a scala avemu selezziunate bole da più di trè culori, chì sò in armunia cù l'altri è cù u restu di l'elementi di u disignu. I culori più famusi per un vinu hè biancu, doratu, rosa, russu.

Décorazione di un salone di casale cù un tela

Draperi fatti di travagliati leugiornu dontaranu à u salottu di banquet un solenni particulari. Per questu chjostu u corticu di tulli, tulu, sita o satinu di parechji lighjate di u lume seranu aiutu. U tissu nantu à i chaisi, tressori nantu à tàvule o cumunzioni parli incù a cunnessione cù fiori, perli è cilesti. I pesti è i dobbevi di i draperi pò esse bella cù a guidaria di a cresia o luce mosaicu.

Per aduttà u vestitu di a matrimoniu cù una tela, i decoratori di i cunsiglii ùn anu sceglienu micca più di 2 - 4 culori. U biancu hè u "rè" di i fiori di a matrimoniu, è à quì pudete aghjunghje luce rosa, beige, crema, dorata.

Hè particularmente impurtante di penserà nantu à i prendatori per draperi di tissuti. Per esempiu, nantu à u muru, u teatru pò esse riparatu cù strutture metalliche particulari, a stallazione di quale hè megliu esse fidighjate à u spécialiste. Ma cù a scordura di sulari o tavule hè abbastanza pussibule di trattà a so propria. Cusì, scambiammu l'idea è l'incorpori cù a vita!