Cunsiglii di vittura di i sposa

U sposu ùn hè micca solu diversu, ma dinò assai solu. Dopu capimbule chì i novu prupiratu sempre. Hè per quessa chì i carri vagari èranu attacheti cù cilesti brillanti, guerrigi di fiori è campane. Cumu décode un casale di carica?

Di sicuru, pudete applicà à l'agenza di a unzzazione, chì farà tuttu per voi. L'unicu avicole - l'opzioni pà i carri in décorazione sò stati limità limitati. E vulete chì a vostra cortesia di a nazione per esse unu a un cum'è quarcunu? Un casale hè u vostru vacanze, devi esse unicu è unicu. Se u cortege di a nazione serà sola persone, parenti è amichi, puderanu invistisce in a dicurazione di carru, l'ànima è e forze considerablementi serà solu piacevule.

Ùn importa micca quelli autucutichi in u cortege, u carru più bella per esse un casu novu. Cusì scrive un caru luminosu, ma pudete dinò un carmu scuru. In un fondo luminoso, i decoru di i culori brillanti si parranu assai, ma per i vittura scura, hè megliu di sceglie l'ornamenti di culori dolci pastel.

A volte, duie carru sò disposti: una per a sposa, l'altru per u sposu (cum'è l'usu cumune, a sposa è u sposu devi à u registratu per separà). In questu casu, hè megliu di decorar vaguni in u listessu sticule.

A principal cosa in decoru un car boda hè di osservà un regule simplice, ma pocu impurtante: tutte l'adduzzazioni sò deve esse in fine è in nisun locu ùn devenu interferiscenu cù u cunduttore. È dinò: ùn và micca troppu veloce, o a bellezza di a vostra caravana patevi.

E ghjuvelli tradiziunanti per u carru - hè tutte di città, di cuddetti, pilchettiche, pilchettiche. I cumposzioni di culori anu vistu victoriu: pudete tene guerrie o guirreri, decorate a reta di radiaturi, specchi è manichi cù bouqueti individuali. Hè megliu d'uttugia di fiori artificiali, ùn spusarà micca e mantene a so bellezza, ancu s'ellu ùn hè micca furtunatu cù u clima è nevarà o piova. Sè decide di decorate u carru cù fiori freschi, hè megliu dumandà aiutu da un designer o vignaghjolu: vi diciaranu chì pichetori à sceglie è cumu per guardà fresche per più.

In più per a dicurazioni di i vechi di u casu pudete usà diverse figuri simbolii: dui aneddu, cigni, etc. Avanzamente, era assai populari per purtà à un capuz un pupu, vistutu in un vestitutu di vestitori. Oghje, questu ùn hè micca cusì propiu è chì qualchissia pò riri ancu à questu costume ... Ma u casu di l'annunziu cù un capizzu nantu à a cappucciu hè u so sonniu di zitiddina, perchè ùn perchè micca di e incontru cù a vostra propria vera? A fine, per quale sta vacanze? Tuttu puderianu esse cum'è vo vulete.

Elena Romanova , in particulari di u situ