Dui sistemi di luttà contr'à a vichjàia

U cult di i ghjuventù è a bellezza hè floreciente. Chì ci hè sbagliatu cù questu? Hè male chì da a publicità, chì cunvince chì ùn hè micca solu per esse ghjovanu, ma vargugnate d'ùn micca ghjovanu, a gerontofobia sviluppeghja in a società - u timore di a vieja età. Quandu u so propiu, è altri, chì si forma una attitudine negativa à l'anziani. Oghje sò dui sistemi di lotta contru l'età anziana, avemu da cuntà.

Great Illusion

A dislike per l'anzienti da u puntu di vista di un psicoterapeuta o psichiatra hè una reazione difensiva, una creazione ingenua è rudda: "Ùn avemu mai esse cusì, ùn anu mai vortendu è murite". Allora segue a cunclusione: "i vechji sò culpati, chì sò vechji." Ciò chì ci permette di crede chì a vie vigliava ùn tocca à noi? Strangely enough, science. À l'ultimu centu anni, circa un centu tiurii di l'anziane, cumplicatu di i suggerimenti, sò stati sviluppati, cumu per "fraccionari". U cambiamentu cù a mudificazione genetica "geneticu geneticu" (in l'esistenza di quale parechji genetisti dubite). Inghjùlighjule i celu introduciti un certu microelement, chì attivate a cumunicazione intercellular. A fine, hè ghjucatu, pull up, è induve hè necessariu - per putere nantu à a pelle, perchè si hè un vechju, in modu persu novu, necessariu di re gravure. Tuttu stu hè cusì bellu è fabulistichi attrattivi chì simu simplici ùn ponu micca trattà cusì crìticamente l'infurmazioni, in qualcosa spiecazione chì assicurendu chì i ghjinirazioni prubabile anu agisce solu per chì ùn anu micca avutu l'uppurtunità di utilizà rializazioni di a genetica molecca è a medicina estetica. Olvidamu chì tutta di u centru di u cereu. Hè incisa esse l'impuretu mandatu da u moveru per a produzzione o a stalla a pruduzzione di l'hormone, chì u cervu pò inizià (o scende) u prugramma di l'avvelenatu premature, in quantu à causà grazzia, menopausa iniziale, pisci in excettu, arruganti. E postu chì a ciencia ùn hà micca truvatu e manere di rejuvenating u core, ùn avemu micca pinsatu chì senza una attitudine positu constante, dispusitiva è minima dispusitiva di negatività è fobie - chì cumprendi a gerontofobia, senza formazione regulare di emozioni positivi è intensa attività mentale, a ghjovana hè impositu . A persona hè ghjovana, finu à ch'eddu hè capacitu di qualchì interessu veramente interessatu è di scagnia di novi scopi. Sta postulà hè cunnisciuta per un pezzu tantu, per quessa ùn pruduce un effettu cusì cum'è l'abilità di rejuvenate e so celluli senza cuttivazione, solu per aduprà qualcosa "magica".

Ci hè una minzogna in un conte di fata?

S'è avviammi à i racontu folklori induve a saviezza hè spessu secculta, truvamu chì e persone anzianu sò i porti invariabili di l'esperma di vita, u sapè, un supportu disinterestatu, è chì una attitudina educada, tranquilla è rispettava à elli hè sempre ricumpinsata (o, da un puntu praticu di vista, paira off), è disparaging - hè punitu. Ma à u stessu tempu, i praticidi sò spessu passivi. U prublema di muderni muderni hè ancu chì quandu anu datu i so tempuli di i zitelli è sò cunvinti completamente è sinceramenti cunvince chì elli facenu tuttu di i foglie, passanu questu tempu micca à creà forti ligami emotivi, ma nantu à a motivazione suciale di u zitellu. In altri dritti, più attente è impurtanza hè datu à a furmazione di l'inglesa, di u patinatu di figurazione o di u mudellu artisticu cum'è l'attuali di cullaburazione, a regenerazioni cumuni, l'esperienze cumunitali è u razze. U risultatu hè assicurabilmente preveditu: da i zitelli chì anu ricivutu una vaccinazione iniziale di a competitivitat è aspirazioni di carriera, persone autosuffienti, micca diretti à dà l'attinenza è u calidez umanu à i so vicini, anu crescenu à successu, autri suffirenzi. Spécialmente - a mamma, chì, in una cunfluenza paradosi di e circustanza, hà sempri bisognu di u cuntattu emotivali è prufessiunale cù i so zitelli. Danu cunsigli, tarritoriu o istruzione, ma l'avemu fattu ghjovanu. In questu stampa apparente à l'idilèghjanu, una cuntradizioni hè stipulata, chì ùn hè nisuna manera l'inventi di u nostru tempore.

Dopu tuttu, si in contu di fata hè insistente è didacticamenti hà dettu chì hè necessariu rispettu l'anziani, questu mostra chì ancu in i tempi antichi, tuttu ùn hè micca perfettu in i relazioni trà i paisani è i zitelli. Un'altra cosa hè chì i zitelli chì stàvanu sti raconti, detta da a strada, avione, inconsciente assimilati sociativamente è pragmatichi chì ani necessitatu à sente à l'anziani. Hè veru, sicondu a paradossu di a vita umana, avemu bisognu di cumpetizione a necessità di rispettu è cura di l'anziani solu quandu avemu simu attraversu u ligame di a fini di maturità. L'imaghjini di l'anziani di u populu corsu attente, si vousa veda, avà esse in colore negativu in i rutti russo: Pura Baba Babarikh è l'anciana, chì ùn eranu cuntenti di u modestu novu, è l'immortale Kashchei, in u guise di chì a persona chì hè statu sipultu in u mondu, u vechju ... Specificamenti in u nostru paese, a gerontofobia in u sensu di dislike per l'anziani hè stimulatu da u fattu chì per a maiò parte di Russi, a vellezza hè a poverità, è micca in tuttu meritatu nantu à i coperini di crucero ancu à u longu di u Volga (se no in u Caribe isule Kim, comu è lu casu, cù u retirees e Japanese).

Realtà oghjettiva

Perchè l'attitudine in quantu à l'anziani à u nivuru di a casa hà cambiatu in ghjustu per u male? U mutivu di prugressu. Prima - è questu duru durante seculi - era l'anziani chì eranu i purtatori di a ricchezza di l'esperma di vita in necessità per a survival di e generazioni novi. Videndu in u so tempu è a guerra, u famu, è ogni tipu di colisions umani. À a vita di l'ultimi dui o tri generazioni, a situazione cambiassi rapidamenti. Avà per u successu in a vita hè necessariu di guidà in such areas chì vint'anni avianu micca esse e l'accolta accantata da l'anziane divirtì davanti à l'ochji. Ancu s'ellu si vede attentu à eterni immubilii eterni è inturniati cum'è a relazione trà e persone, l'anziani sò sempri sapendu più. Ricurdativi, cum'è Mark Twain: "Quandu eru catorci anni, u mo babbu era stupidu chì ùn a pezza sopratuttu; ma quandu aghju passatu vintu annu, aghju stunatu di quandu questu hè struitu era prudente nantu à l'ultimi siete anni ". A aggravazioni di l'età vechja è l'alimentu entre i ghjinirazioni hè da diverse fatturi. Almenu duie d'elli sò rirelati à i cambiamenti in a struttura di a famiglia è a relazioni intra-familiarii. U primu hè un augmentu in l'expectativa di vita. Per trattà, solu un seculu dopu u cunflittu di generazione ùn anu sviluppatu à a so forza, cum'è a generazione anziana falleva rapidu è, in u sensu sociobiulogicu, "liberatu u locu". A seconda circustanza: a sustituzione di l'educazione prima di a casa per u cullettivu. Hè cunnuscenza chì, finu à trè anni, u zitellu hè u 100% dipende nantu à a mamma, cù u pianu emocionale è mentale. È ancu dopu un periculu di tri anni, finu à a pubertà, a cumunicazione diretta cù a mamma, i formi di cuntenutu di furmazione, i strategii di survival through imitation hè suprana. Ma l'ùltimi ghjinirazioni di i genitori aducanu i figlioli à i educatori cullettivi - kindergartens. I rapprisentanti di a generazione di i 40-50 anni di età d'ogüe spessu saranu vittimi di a formazione semi-didattica. In cunsiquenza, primu persiru contactu cù e so mamma, è ùn pudianu infundate un sensu di unità di famiglia à i so figlioli in questa età, quandu hè necessariu: finu à cinqui à sete anni. Cridendu à i zitelli, è ancu più à i sentimenti di u babbone, quandu i discendenti hà diventatu quinze, è ancu più cusì - trenta cinque, ùn hè senza significatu. Hè per quessa, per ghjunghje à a gerontofobia in u so aspettu quandu si tratta di negatività versu l'anziani, hè necessariu di riviserà dramaticamente a rilazioni cù i zitelli è avvicinà cù u rispettu è cura cù quale vulete chì, in many years to come anu trattatu.

A cura di a pelleghja in età vechja hè necessaria è cura a so apparenza - troppu. Ma per piglià un risque prolongatu è micca solu salvu, ma ancu utile, avete bisognu di un accostu radicali diverse in i celeri di a pelle. Invece di rinfurzà a furmazione di i capiglii di l'anziana di l'epidermisa, i cosmiculieri fate tuttu ciò chì prolonganu a so vita. Ricurdate, ogni "settore" di e cèl·lale hè creatu da sette anni. Sì, cù l'aiutu di l'ingredienti seleziunati bisognu, amichevuli di ghjucà, per aiutà à ogni funzioni travagliendu per u tempu (senza prolongà a durazione di a vita cellula), a ghjuventù di a faccia durà almenu una decada è media, o ancu più longu. Per questu scopu, sicuru, l'ingredienti naturali sò più adattati, perchè ùn sò micca capaci di nutriscimentu, è micca di creà l'illusione di nutrimentu.

Pagamentu per misappropriazione

Cun psicologicu murali è, se ti piaci, i consecuenzi carmi di a fobia d'età ("tuttu torna, è cumu tratanu l'anziani, cusì in uni pochi di dicennii trattanu" hè più o menu chjaru. Ma i pinseri ùn si tratta micca, perchè u sicondu cumpunenti di a gerontofobia - teme di u so stessu anzevine, pò ancu esce di cose à i luglieri per a ghjovanu eterna. Rejuvenecimiento artificiale hè nantu à dui "ballenas": purtendu à a superficia di i strati più ghjovani di l'epidermisa è urgendu nantu à u fondu hormonal di u corpu. Chì hè esse stimulatu cù l'hobbitie per l'hormone è l'utilizazione di cuntrollu di ogni modu di elixirsi è cocktails di giovani, i medichi ùn pò canzunallu di dicinu, ricorda assai chì da u puntu di vista di a biologia per sempre u ghjovanu cellu hè un cànicu di u cancer. U primu risultatu hè rializatu per culpa di scorci drasticamenti: da a superficia di a faccia hè stata rapada (vi ricu chì tocca à a pelle - traduce com "rip off"?) A staggione di a pelle, da dettu sottu si trova giovane, In fatti, ùn era ancu propiu è indefiuttu davanti à l'ambient aggressivu. U prublema hè chì avemu un numaru limitatu, ereditatu di capas di a pelle, quella cincu. Ogni chianura sottumessi à e cundizioni nurmale hè creatu da sette anni, perchè u nostru paese - cù un grande marginu, per trè seculi è mezi, quale chì nimu ha hà statu. Sì una volta cada sei mesi per fà scorci di acidus, laser resurfacing, photobleaching - è cumincianu à trenta, da quaranta quaranta pudete utilizà tutti i risorsi di rinnuvamentu è di regenerazione. Ma dopu, cum'è unanimamente rende rializeghja, avanzendu longu u tempu, attraente è ghjovanu chì vulete vede è à cinquante cinque, forsi ancu più di trenta! Allora, per putinu è mette nantu à una cruciute? U ritornu à i tempi ùn hè micca tantu remota, quandu una donna di cinquanta anni ùn hè solu sia una avanna (in i casi estremi - una donna giovane) è cusì ch'ella credeva? Eppuru ùn hè micca! Hè solu chì avete bisognu à avè cura di sè sapete cuncrittu, senza circonda micca à u risultatu "quì è ora per quassu modu" cum'è nantu à a filosufia di benessione - quella hè u benutore di u corpu in generale per parechji anni veni.