Envy biancu è biancu

I publicità ghjè dice chì a felicità di una altra persona li furiosa più penosa di u so dulore. Accuminciannu di l'antichità, e finiscinu cu i nostri ghjorni, avemu resu à dì bè di l'invidiera quì. L'Envy hè unu di i sette peccati mortali, è pare micca inuduríbili. I stessi pirsuni, in quale a quali hè assenti, ponu esse ghjustificate per esse felice. Perchè ùn anu micca avè paragunate di elli cun l'altri, ùn soffrenu micca u successu o successu di qualcunu altru, ùn soffrenu micca insatisfacciallu cù a vita.

Dopu tuttu, malchieritu quantu cuntenti chì site cun facilità pudete truvà qualchissia chì hè più prusperu è successu.

Puderete osservà tutte e tappe di u sviluppu di l'invidià cù u mo amicu. Da l'aligria di qualchissia, u so ànimu puderia deteriorà, hè sarcàstica è biliu, diventenu offense è cumincià à circà u culpabilitu chì qualchissia più megliu propriu. Piuttostu spessu, u so maritu era culpèvule, perchè era u più vicinu. Malgradu u passatu di l'anni, a so fiertà, cum'è una malatie congénita, puderia suttastate per un momentu, è poi alluntanate. Cusì, da annu à annu.

Sempre sintia pena per ella, perchè aghju vistu è intendiu ciò chì deverà veramente. Cumu hè difficiule per ella di vive in ghjente. In principiu, a so vita si sviluppava bastatu bè, ma, apparentemente, ùn era micca abbastanza per ella. Vuliu more è più, ma chì questu "still" ùn hè micca, u mo maritu hè culpèvule. Eccu accussì.

Comparando se e a vostra postura cù i successi di l'altri populi, analizà stu sacramentu è e cunseiczoni micca in u vostru piacevule, fate l'invezza di questa lotsa di perdeddi pervinadore, e persone chì per qualsiasi postu chì parechji motivi ùn ponu micca esse in vita. I pensanu chì ùn eranu micca satisfied with something, ùn eranu micca apprezzati, ùn anu micca avutu a so capacità. Eppuru u scopu di esse più riccu è più riescita, più amurera è più intelligente, e invidie ùn si movenu micca da u so postu, cuntinuannu a soffre l'invidia chì l'cunsuma. Perchè ciò chì? Per ghjunghje l'avà infurmatu, avete bisognu à migliurà per sempre. Constantly make efforts, work and achieve - in other words, ùn anu persu sempre, ma sempre travagliate nantu à sè stessu è trattà cù e difficultà chì risultanu. Invece chì hè più faciule per andà cun u flussu è ùn cambienu nunda in a vita.

E cose hè a vita cum'è quelli chì sò invevati? Naturmente, per esse scusa per una irritazioni d'altru hè abbandunatu di piacè. I costeri di l'occidinale sò sussurvuti nantu à e daveru, gridannu è chjosu, è quarchi sò brusgiate in u megliu di e so capacità è abilità.

A dispiazioni ùn deve esse, dite pozzu poison behind you, ma l'invijanu! I vostri risultati, avè digià apprezzatu. U numaru di persone inveziu pò esse cunsideratu un signu di u successu di a vostra vita. Ma di fà manifestaziate deliberatamenti u successu, ùn hè micca degnu fate fugliale à elli, hè un dirittu à l'arruganza è a solitude.

Una persona razova è sapi manera di invidia di l'intelligenza. Qualchissia vi dicerà: "Cumu hè statu datu per ella, è ùn aghju micca?" Un altru - quellu chì hè raghjonu, penserà: - "Era capaci di ottene, ma perchè ùn sò micca? Chì ci aghju aghju? "Questu hè chjamatu inveci bianca, sirve com'è stimulu per u sviluppu è l'autore millenamentu. Una persona chì sapi chì l'invidiera l'invidata in biancu pò dì: "Sì, l'invidie, ma puderaghju alcuni, o ancu più". E hà da fà.

Negcu negra cù i so vini in velenu a vostra alma, è l'invidia bianca aiuta à passà, per avè progressu. Ùn àbbia paura di esse ghjilosu. A cosa principal hè di pudè falla per ch'ella ùn sia micca in còllera cù a persona chì assicutatu u successu, è esprima a so admirazione. È fà cù u core.

L'envidia negra è bianca hè sempre in ssu spaziu vicinu à noi è spessu in nimu. Unu deve esse capace di distinguish un di l'altru è micca per succurire à l'inveci negra. Sè vo avete in ghjilosu, inveci ghjate invechji bianchi, è hè megliu ùn esse ghjilosu à tutti, hè megliu per piglià un vertech altre, senza retrocede à l'altri.