Leggerezza è maritu - odiemu a prima vista. Cù in u side a piglià?

Tra u marteddu è u zuccuni. Allora tantu sia una donna, furzata à sfaccià i cunflitti trà a so mamma è u so maritu. "Hammer" è "anvil" pò cambià i posti, hè sempre in u mità, trà dui incelli.

Di sicuru, i disputari famigliali arise pocu spessu mentri a so mamma è u sognu sò vistu solu trè volti l'annu: in u ghjornu di Petrov, in u ghjornu Ilin è in l'Assomption. U mo figliolu hà avutu un figliolu - u mo figliolu benamatu, u mo fratellu era u primu mistieru, è ci era un pezzu nantu à a tavula, se u so figliolu era in u patiu, è i pancakes erani dolci. Ma ùn puderebbe ghjustu à invià à i nostri babbi. A stessa saviezza umana di mila anni, fossile in fureste folklore, cunferma a natura antica di u cunflittu trà a mamma è u so-ghjuridica. Ci hè in questu cunflittu un altru participante, forsi a persona più suffriosa - figlia, hè a mòglia. A donna sfurtaria hà tossu tra u dui partiti rivuluzziunati, trà maritu è ​​mamma, senza sapendu quale, quandu è da quale per protetti. I paisani chì diceraghju, qualchidunu, forse anu a calmà un pocu - "micca solu per mè", ma per quarchi par issà un modu da a situazione apparente chì anu desesperatu - da u partitu hè più visibule.

A sughjura per u so-in-lawi hà datu un rublu, è dopu chì hà datu è un mezu per esse presu di u patiu


Ane per longu tempu francu invicchiò tutti i cumpagni di a nostra donna. Ùn hè micca stata una sola ghjurnata cù a so mamma, ma purtò à u so maritu à l'appartamentu di quattru stanza di a so mamma. Quandu, in una reunione, ci era una conversazione nantu à u tema ardenti trà e parenti, Anya sempre avia mutu. Ma un ghjornu hà dettu: vi aiuterà a circà un appartamentu per ella cù u so maritu.



Chì ghjè accadutu?


Comu tutti sapiamu, a mamma d'Anina hè una persona maravigliosa. Hà cresce sola a so fede, dà l'oppurtunità di ottene l'urganizazione d'educazione suprana, sustegnu finanzamente, hà datu a so prima studienta, piacitavete a bona nova chì i figlioli èbbenu esse spusati è viaghjanu. I scandali in u primu misi di l'esistenza cumuni. Una donna intelligente s'hè cunversata in una donna rasturnata è rasturnata. U son-in-law chjamatu "ellu", ancu in a so prisenza. Un silenziu demucraticu, chjappà a porta, ghjurà à u maritu di u maritu addivintà a norma. Nunda, ma li cuntenute constantemente à u so figliolu, da a so mamma Anya ùn senti micca: "Ghjera andatu in i scovini stradi sottu u corridori à u bagnu; Eppo bevirava u latinu restante - micca solu in a casa; Hè, cum'è u patrone, ghjusta à a TV, usa u telefunu. Frank è e so cunvegni di calmà cù a me mamma ùn ùn guidanu micca à nunda. A disputa per i tarri è i ultimatums anu spusatu per Ani incù un colu nervu è un curingu di trattamentu in a clinica. Ci si deve esse nutatu chì u so figliu in legu silenziu hà pigliatu insults à a so mamma, mentre chì stilla calming a so mòglia, offre offerte per un modu da a situazione.

Anya ci cunfittau ca era tantu dispretamentu per a so mamma è hà cridutu chì in u so primu annu di u matrimoniu hà casi decide di divorzià u so amicu maritu: ùn hè micca impositu di abbandunà a so propria mamma, hè impossibile cambià a relazione esistenti, hè impossibili esistia per più ... In trè anni ella è u so maritu spedinu queste casa è l'ultimi parole d'Ani, indirizzati à a mamma, eranu: "Odià voi!".

Cruelly? Sì. Probabilmente, ùn era micca necessariu di portà a situazione à l'estremu, è era digià annunziatu per circà una casa separata un pocu prima, senza perdente di u tempu nantu à conversazioni senza fruttu. In modu, questu hè un misconcezione chjaru cumuni (hè particularmente caratteristicu di e figliole chì vive prima di u matrimoniu solu cù a so mamma) chì ùn hè micca necessariu di abbandunà a donna anciana. "Nora hà aghjà agata, ùn pò esse solu," e cose à e fiorità sustene e spessu errore (se, sicuru, a mamma ùn hè micca malatu cun qualcosa seria). A saviezza di tutti ghjente dice chì i ghjovani avemu bisognu à vive separatamente - hè megliu è più calmatu per elli è per a generazione maiò. In ogni casu, a pratica pruibitu chì a vita separata ùn hè micca una garantia assoluta di boni relazioni.


Nemmenu in a sour cream serum, nè in u sonu di a tribù


Avemu travagliatu cù Tatyana Petrovna. Hà a mòglia di u prufessore, parlendu sempre di l'aristocrazia è di l'intelligenza di a so famiglia, ricca è bè gustatu, hè orgugliosa da a bellezza è a crianza di u so figliola. Ella s'hè maritata un ghjovanu, chì a mente, l'attitudini è i boni modelli ùn eranu in dubbitu. Ghjovani riunificati separatamente.

Dopu qualchissimu tempu, avemu nutatu chì u tema principale in l'argumenti Tatyana Petrovna era l'impurtanza di l'inadmissibiltà di i matrimonii inugidenti. Era tantu preoccupatu: a so figliola dilicata è bella, chì vinia da una famiglia intelligha è ricca, hà da saltà à spusà un omu chì parechji sò travagliani dilicati. E chì? L'area di l'periferia di u travagliu, "Khrushchevka", manera di manera viulenta, nè cumunicazione cumplicata. U matrimoniu inugmetu hè un pesadore! Ella fai tuttu ciò chì pò esse per piglià a so figliola è nipone di casa. Sulu un divorziu!

U sognu di Tatyana Petrovna hè foru veru, avemu avutu solu dopu u novu matrimoniu di a figliola. Ùn era micca faciule, sicondu a mamma, per rinvià a ghjovana donna incù u zitellu à a casa di i genitoriu è a furzà à a dimissioni riaccettà u novu destinatu. Tatyana Petrovna truvò un legnu adattatu è un maritu per a so amata figghia. U famusu scrittore, u pruprietariu di l'appartamentu, i carru, u dachjassi, a fortuna diventonu a furtuna ... L'agenti di u laboratori di u nostru dipartimentu ùn eranu micca perezoso per vede à u "Diclativu Enciclopedicu Linguisticu" è truvaru chì "u ghjovanu" hè in età per i so sughjetti per sete anni, in più di u paese.

Ùn sò micca sapendu chì a vita di una figliola ubbidientina hè stata fatta, ma pensu chì questu ùn hè micca u casu quandu hà deve dimustra una dimissione. Certu, si trova entre un marteddu è un perellu amminiscenu di diventà un pezzu di metalli. Ma si deve esse evitata, affirmannu u propiu caratteru. Questu, incidentale, s'applicava à situazzioni unni a mamma-a-lege cumpurta com un offensiu. Puderanu, succede è tali.


Ùn ci hè micca tretu in a casa - piglià u so figliolu


Galina Ivanovna hà travagliatu durante parechji anni in u situ di a cuntailu, era constantement longu à circà a pussibilità d'inguernu addiziale, perchè a so figliola ùn hè micca dapirtuta in tuttu. Olga hà graduatu da l'università, viaghji assai, hà vistutu bella, cullucò una bona biblioteca, cumunicata cù e cose educati è benfattiti. A mamma era orgogliosa di a so figliola, dà a so libertà completa in u cumpurtamentu è l'scelta di un associu in a vita. S'arrizzonu beni bè, trattati cù l'amore è l'affettu.

Olga hà maritatu un ghjovanu successu di u cummerciu. Immediatamente dopu a matrimoniu hà fattu soldi per un appartamentu in una casa novu edizzioni, ma per quandu era stanu vicinu à Galina Ivanovna. U maritu di una figliola chì hà a pussibilità di sustene a famiglia, per qualchì motta, hà cunzidiratu possibili di stabbilì u so propiu ordine in questu. Invuccarà Galina Ivanovna in a presenza di stranieri "sogni", da l'altura di u benefatturore è di maestru "hà permessu" di lavà è di ferru camuriti, piuviti limosini, serve cena è ancu lavoru u so caru. A donna pobidora, chì ùn ùn micca sempre aghjunghje l'ughjettu ironicu di u so amatu ghjovanu, hà pruvatu micca di offentà, è più impurtanti per aiutà à a so figliola in a famiglia è ùn creà micca una situazione cunflittu in a famiglia. Quandu i so amici venenu, ellu risponde à e parolle di a so mamma cun un grinete sarcasticu: "Sì, pudete serve" café caldo ", ma micca in tazza di tè, cum'è l'aiutu; Sì, ognunu voli pruvà a so insalata, ma ùn "ùn sia" ... Olya in tali situazioni era persa, blushed è pruvatu di sguassà a tensione cù una besta. In a cucina, hà cunsulatu a cunsumava a so mamma, è di a notte hà urdinatu chì u so maritu preparò ricevuti quannu a mamma era in a dacha o quandu si trasfirìvanu in u so appartamentu. In rispondenu, aghju intesu chì a me mamma hà avutu viaghjera permanentemente à a so dacha.

Ancu prima di u matrimoniu, Olya m'hà dettu ch'ella saria di sicuru chjamatu a so figliola in nome di a so mamma. Quand'e aghju avutu cun rigali à elli in a casa, nantu à a mossa, corrigieu u testu di felicità - Katyushka nascit. Perchè cambiammu menti? Olya addivintau vargogna, caderu silenziu, è Galya Ivanovna, radiant con felicità, spiegò: insistia à stu nomu, postu chì a so mamma hà avutu no figliola è hà da esse felice d'amparà chì a figghia figghia appena a chjera. Allora Olya confessiona cun mè chì u so maritu, senza cunsultà cù ella, hà decisatu, fendu présentà per avè un certificatu di u nascita di a chica prima di u ritornu di a donna da u spitali. Olya incù lacrime è dispiacimenti per l'attu di u so maritu dilla à tutti i so mamma. A donna sàvia facia chì ùn era micca offisa in tuttu, è prumeghja di amà ancu e so zitelli. Ùn puderebbe aiutà, ma sapendu chì a mo sughjera, chì era sappiutu cù l'attu di a fimmina, hè stata annantu à a so prima cita cù u so nomu solu trè mesi dopu.

Certu, una ghjuvanetta hà da pensà à rinfurzà a so famiglia. Ma à chì custu? Dimissioni - in questu casu in relazione cù u so maritu - ùn hè appena adattatu. Ùn pò micca inspirà rispettu di u so maritu.


Chì deve fà?


Cumu per esse una donna ghjovana, cumu fà "è i lupi sò chini è l'ovuli sò sicura"? Questu averebbe necessariu un certu sforzu, capacità diplomatiche è ancu astuzia. È a ghjustizia è a calmesse - postu chì qualchissia ùn deve guardà un capu friddu in u cunflittu. Tali qualità ùn anu micca appena immediatamente, ma duranti a vita.

Prima di tuttu, avemu detechja a trasmissione di a culpa à a vita, a mamma, u maritu, è cun fieru è curaggiu chì admite chì in parechni mane esse culpete.

Per apprezzà a mamma è cusì impedisce ch'ella sprimà, indetta cun manifestazioni è spiegà in parolle u so rispettu, u so amori per ella. Avete interessatu in u so benessiri, di parlà più spessu cù ella è ùn ne scurdate, cum'è prima, riri è surrisu in cunversazioni cù ella.

Pruvate à circà l'ochji nantu à tuttu ciò chì succede in a vostra casa (a so casa), è dopu chì certi cosi strambi in u so cumpurtamentu tornerà per voi in l'azzioni lòggica di una donna di età medievosa, forsi la mamma d'una sola figliola.

Ùn a ghjustificà cù e reproche è minacci, ùn averanu micca u sensu maternale. Ricunnisciute i vostri sbagli è i sbagli di u vostru maritu, parlate in un tonu correctu è amicu si, in u vostru parolle, ùn hè micca dirittu.

Solu stima a so cuntribuzione à e travaglii di casa è u budgetu di a famiglia. Pruvate a prisenza di i straneri per enfatizà l'impurtanza di u so rolu à creà una atmosfera d'amori è l'intelligenza in a vostra famiglia.

Se considerate tutte sse cose è pigliate in u serviziu, pudete micca avè drittu à a mamma i règule di u cumpurtamentu decentu cù u sonu di a leghje, è ùn avete micca de dumandà u cumplimentu incondiziale di e vostre istruzzioni in a so raportu cù ellu.

Avete avà chì capisce chì ùn deve micca "remodelà" a vostra mamma, nè bisognu à rilancià u vostru maritu. Avete bisogna attellu è cambià da tù stessu. Inutili, prublemi intollerávule è insurmountable, prublemi di superà. Ùn ci hè micca scunvimentu più grande ch'è micca esse vinciutu - è micca nemici, micca a maladie, ma a rutina di ghjurnata grisa hè stupente. Hè impurtante per creà, raghjone bè raffu à e prublemi di famiglia è di ùn perdurà micca solu scuru, ma dinò a vostra debule per i persone.

Una donna forte hè cuntenta cù a felicità è so sorri di prublema, perchè capisce chì sò temporaneamente. Sfurtunatamente, resultò chì ùn hè micca piacevule in vive in un terracu è cù i vostri parenti. Hè vale a pena per questa raggiuni di diventà ridottu, ambittered, cammina cun faciriu faciale, è briunate à a vostra propria mamma è u vostru maritu? Eppuru ùn hè micca.

Anzianu, cum'è prima, alegre è immediata, diventanu u più sanu, truvà una attitudine filosofica à a vita: per esse tranquilla, bona à e persone è in bella, è in cunflittu, è in tempi tristi di essere. E duv'ellu ci hè autore-cuntrollu, induve una persone hà superatu l'excitabilità pirsonali, ogni avutu immediatamente si senti tranquillu è sollievu. Sentite è i vostri amare. Dopu tuttu, per e grande, era quellu chì u cagiunèghjanu à vive in un appartamentu è suffrunu.


Autor: Tatiana Porecki