Julia Samoylova parlarà da a Russia à l'Eurovisión-2017: a reazione in u web per l'scelta di un incapacitatecine cantante

Aieri, tardi di notte, u nomu di u partitu d'Eurovisión participatu in Kiev da Russia. L'ultimi nutizie annantu à questu hè statu infurmatu da i rappresentanti di u cumandu di u Primu Canale.

In a capital ucraina schipani venerà 28 anni di u cantante da Ukhta Julia Samoilova, da chì a zitella hè stata in una sedia di ruota. Sta informazione dimustrava l'effettu di una bomba chì splava è causò un risu realu in u Web.

Julia Samoilova: perchè andà à Kiev

U tema di "Eurovision" hè statu discutitu in a stampa per più di un mesi. Videndu l'attitudini prejudiced versu a Russia l'ùltima annu è l'attitudine ostili di l'ucraina versu i participanti russii in questu, assai in generale proposanu di boicottinu u cuncorsu è ùn mannanu un rappresentativu di Russia à Kiev. In particulare, sta pusizione si esprimia da u cantante Iosif Kobzon è MP Vitaly Milonov.

Finu aieri, l'intrigue hà statu restu: quale saldarà à Eurovision da a Russia è se marchjarà? A candidazione di Yulia Samoilova addivintò una surprisa cumpleta per tutti, perchè i cuntenuti principali per a cumpetizione di questa data fù Golos finalisti Alexander Panayotov è Daria Antoniuk.

A rede hà discututu a l'ultima nutizie da quandu a matina. Parechji internautu di l'utilizatori sprimenu sbalurdutu à a scelta di a dirigenza di u Canale. U primu, u nomu di Yulia Samoilova ùn hè mancu à a lista di i candidatori, anchi si a zitella hà dighjà una canzona ready-made "Flame Is Burning", chì si cumplittamenti sana à tutti i canoni di "Eurovision". Hè struie autore di Leonid Gutkin, chì hè assai versatu à i gustosi di l'audienza uccidintali è hà scrittu alcune foru di questu cuntestu più d'una volta. Siconda, a ragazza hè invalidata è si move in u stroller. È u scandalu recenti à u spettaculu "Minute of Glory" di Pozner è di Litvinova fìcianu chjaru chì l'impunia un invàlidi nantu à a scena hè una "riceve projettata" chì pò influenzà in i risultati di u votu.

Tuttavia, Julia ùn hè micca u primu participatore di Eurovision in una sita di ruota. In u 2015, Pulonia era ancu rapprisintata da un cantante di a caduta di rota, paralìstica dopu un accidenti di car. Allora u so discorsu fù chjamatu "un missu putente di u cantante - per fà i ponti à a tollerà in nome di l'amore". Ci ponu esse nutatu chì Kiev hà digià fattu rispundendu à a decisione di Mosca per mandà à Julia Samoilova à Eurovision-2017. U cunsigliu benifiziu à u ministru di u Ministeriu di l'Internu, Anton Gerashchenko, hà dichjaratu chì u cantante russu pò esse micca permettutu d'andà à l'Ucrania si supportanu l'annessioni di a Crimea:
Sì Yulia Samoilova ùn publicheghja micca a publicità di l'annessioni di Crimea è l'aggressioni contr'à u Ucrania, ùn aghju micca vede u prublema
Inoltri, per arrivà à Kiev Julia è in u futuru vicinu avete bisognu à ùn abbia da esse dichjarazione pulitica.

Se ùn avete micca attentatu à i intrigues behind-the-scenes è di e diffirenzi pulitiche, ùn pudete aiutà, ma sapere chì: Yuliya Samoilova hè veramente un talentu performer, degnu di rapprisintari Russia in questa festa di canti. A zitella hè stata di vocalità maravigliosa, ella stessu scrive u testu è a musica per i so canzone. In u 2012 hè cunclusore finalista di u cuncorsu "Factor A", avendu ricevutu da e mani di Alla Pugacheva propriu a "Gold Star of Alla".

In u 2014 Julia hà realizatu una canzone in a ceremonia d'inaugurazione di i Paralimpichi di l'Invernu in Sochi. Ellu hà longu sognu di divintà un participante di "Eurovision", è questu annu u so sognu hè destinatu per fà realità. Bona furtuna, Julia!