Quandu ci hè una tossicosa in u gravidenza

In certi nisa, nausea principia da a primu simane, è ancu ghjorni dopu a cuncezione. In a medicina, questu fenomenu hè chjamatu "toxicusis".
Se a nausea hà dighjà a fede expectante in a prima parte di u gravidenza, i medichi ùn anu micca scantu di u paci. Ma a toxicosis (o gestosi) di a so secunna mità hè assai più seriu è ùn pò micca fà causà alarma.
Hè a tosciosa ùn vinaranu? U fattu hè chì, sùbitu dopu à a cuncezzioni di u zitellu, a placenta a pocura accumenza in furmazione. Finisci a furmazione è u sviluppu, hè di circa 16 simani gestation.
Finu à questu tempu, a placenta hè sempri pocu sviluppata è ùn pò micca garantà a prutezzione di u corpu femminili da i produtti metabolichi chì u zitellu esette. Per quessa, si eranu direttamente in u sangue è questu induve una emborgazione di u corpu di a donna incinta. In ogni futura matri, l'intruszione hè stata difisu diffirenti. Per quarcunu hè una forte nausea, per quarcunu - disgust da un soldu o qualchissia più oliu.

Una altra causa di toxicisia sò i cambiamenti hormonal chì si sò in u corpu di una donna duranti u gravidenza. Per via di questu, i centri di u toccu è l'oliu diventanu più eccessibile è sensibule, è ancu di i larynx tessuti rispunsabuli di u riflettu gag. Per risultatu, pudete esse nudite, vomitu o intoleranza di parechji odori, chì in a cundizione normale ùn anu influitu micca a donna in alcuna manera.
Parechji ginekologi è obstetrizii anu spressione puru l'opinione chì a reazione di a donna à u gravidenza in parechji maneri dipende ancu di a predisposición genetica. Sì a mamma di una donna chì aspetta à un zitellu in a listessa pusizzioni ùn hà mai avutu attaccamentu attacuti di a toxicisia, a figliola di a toxicosis ùn ùn particularmente disturbe. Per esempiu, qualchissia di i so manifestazione petite, forsi, serà, ma micca più.

Ma ci sò ancu assai formule di tossicuis , quandu i batti di vomitori in a matina ùn mancanu, u corpu rifiutanu ogni nutrimentu è ogni pudore pò pruvucà una nausea terribili. Questi signali sò più aguti, più embriaguesi. Inoltre, i sperti argenu chì a toxicusia di a prima parte di u gravidenza hè un fenomenu assai naturali. A so apparizione indica chì u fondu hormonal di una donna cambieghja, chì significa chì tuttu sia a natura destinata.

A maiò spessu, a toxicosis venenu à questi ddi donne chì sò preparati per esse a mamma per a prima volta.
Ma se una donna in a situazione porta un modu di vita in modu incorrectu - pò esse riesciutu à una toxicosis in a seconda mità di u gravidenza. E questu hè assai seriu.
Perchè i medichi so alarma si a toxicosis si sviluppa in a seconda mità di u gravidenza? Perchè in questu tempu ùn deveru micca esse manifestazioni. E si ci sò attaccati constantu di vomitu o nàusea, i medichi parranu di cumplicità cum'è cum'è cuntraste. Pò esse carattarizatu da tali signori: l'apparizione di a prutina in l'urina, inzzione, a pressione arteriale hè più di 130/100 è u pesu appressu à settimane di più di 400 grammi. I più forte sti sintomi, u peghju a cundizione di a futura mamma. Sì tutti queste signali ùn sò micca accupati in u tempu, ponu culminà malate assai. Ma una donna ùn hà nunda di teme s'ellu hà regularmente visita un ginecologu. Allora a gestite hè stata divulgata in u stadiu iniziale è u trattamentu necessariu si svolvi. Probabilmente, u trattamentu ospitale serà offru. Ùn devi micca.

Cumu prutezzione di l'aparicio di gestosi? Hè assai semprici.
1. Ùn manghja assai salitu. Dopu à a negligenza di questa regula, poni esurtamente una disfunzione seria di a funzione di rimanni.
2. Armi l-uce di picculi picanti, grasi è dolci. Inutili, per a gravidanza, acquistate più di 10 kilogrami, chì viaghjanu cumplicari l'opara di tutti l'organi.