Nutritura bè cù a bocca di un zitellu

Una nutrttica propria di u zitellu à ricunniscenza ùn hè micca cusì simplice. Parechji parenti facenu prublemi seriu, cumprendi tutti i scritti di u so zitellu. "A bocca di u zitellu, a verità dice," ma hè questu questu quand'ellu si parlava di nutrimentu? Forsi, quarchi vota di spinghjarà u sensu di un'ammimu illitatu è di fà i zitelli ani qualcosa?

A nutrimenti ghjustu da a bocca di u zitellu hè una parsona unica per i parenti per avè una risposta verita da i zitelli, cumu duveranu. Allora vedi ciò chì u zitellu vole.

Nutritura propria, sicondu u zitellu

I amuri amanu diverse cose, in ogni modu, in u so parolle, u megliu di manghjà caramelu, fruttu è di frutte constantemente. Surely, tutti i genitori facentanu stu prublema, ùn hè micca difficiule per parlà. U picciriddu sempre rinfuccò di manghjà i vegetarii, è volte oghje u latte. Eppuru manghjava cun piacè patee cum'ellu piacè, affettivu di i benefizii.

A data, a situazione hè ancu esse aggravata. In i buttreghji sò offiziunati numerosi prudutti d'alimentari, chì, invece, sò preghjudizie à u zitellu. Eppuru l'esempii sò chips, crackers, acqua di carbonated è assai più. Tali prudutti chjamate i zitelli cun una buttiglia bella è u gustu sorprendenti, ma a maiò parte anu avutu un effetti perjudente nantu à u corpu. Perchè un zitellu abbandunarà micca micca cusì faciule, perchè crede chì questu hè u migliori è sapori in u mondu.

A nutrimenti da a bocca di u zitellu hè solu alimentu chì hà un gustu agradable. Ùn pensate micca nantu à u bonu o qualità di i bè in a tenda. Inoltre, ùn scurdate micca chì i zitelli spessu arguminendu cù i so genitori, in particulari di u rispettu à l'alimentariu. Sulu solu u zitellu hè prestu à manghjà i cosi chì i paisani manghjanu, è a ragiuni hè imitazioni. Per esempiu, una figliola hè assai piace à u so babbu, cusì pruvà "fà cum'è ellu". À u listessu tempu, ella manghjò tutte e prudutti cun piacè, per capiscu chì u papa faci a listessa.

L'opinione di u zitellu annantu à l'alimentariu ùn deve micca interessà i genitori?

Listen a parolle di i zitelli

Ùn veramente, perchè i zitelli anu sprimendu constantemente i so emozioni. Per esempiu, un zitellu hè capacitu per rende chì l'alimentu hè troppu caldu o vole à manghjà davanti à pranzu. Tali situazioni sò sempre scontru, è i genitori ti daranu assai in seriu. Ancu un zitellu sceglie u so tempu di l'alimentazione, è ùn hè micca piacevule à accustà cù u regnu. Spiranza di a notte, u zitellu annunziate à i genitori chì hè ora di manghjà, è ùn pudete micca ricusà l'altru nisun casu.

Oghje, i zitelli sò pocu avè principiatu à capiscenu quandu anu a fame è cumu per dilli à i so parenti. Tentannu di cumunicà, u zitellu regule a so vechja, perchè accumincia di parlà parolle frase. In questu casu, i paisani sò più faciuli. Ricece ricunnosce u tempu di u pranzu è di a cena, invechje di u so schedariu.

In ogni casu, ùn puderà micca divulgerà u zitellu. A nutrimenti propii hè realizatu à un certu tempu, per ciò chì l'alimentariu hè assorbitu bè. Avete da pruvà à creà un schedariu adattatu per u zitellu. È hè megliu d'aghjurnà è di u vostru tempu di pruduzzioni alimentarii per i zitelli. Dopu tuttu, un pranzu di famiglia ci ponu micca solu a accadimentu puntuale di l'alimentazione, ma ancu a cumunicazione suciale. U zitellu sviluppà più veloce è sentate vicinu à i genitori. Per questa raghjone, duie necessariu esse un regimenu, ma ancu esse necessariu di attentu à e parolle di u zitellu.

A nutrimenti hè spessu deguttu à a bocca di u zitellu. In ogni casu, avete devi esse esse solu in certi casi, per ùn avè micca indulge u vostru figliolu benamatu in tuttu, perchè spessu spende per terribbili consegni.