Mantene relazioni

In regula, i parechji coppiu pò esse vistu solu in u cinema. Eccu, si cacciammu l'aiutu, si sò passate e prublemi, è ancu s'ellu ùn accunsenu, puderebbenu truvà un cumprumissu. E quantu a vita? Ùn ci hè nunda parenti felice?

Cò di cura di l'altri . Avemu l'usu di cunsiderà l'attributi di grandi ghjorni amassi d'amici - rigali cari, rameti di rosè è materia. Ma di mantene l'amore sò assai più impurtante chì i triflesi di u ghjornu. Per esempiu, u sposu a vista di u so vestitu di a so sposa d'una donna nova ammiratore. O a donna, sapendu l'addicazioni di u so maritu à i vini boni, sarà ruinatu per cumprà a buttula corrispundenti. Eppuru, a manera chì a frase "Bonghjornu!" Hè pruputata, pò esse clarificate u putere di sentimenti.

Hè veru, annantu à l'annu, a rutina fala l'attachemente, è ci hè necessariu di vende una nova freccia à a relazione. Un psicologu hà realizatu un prucessu: hà datu una coppia chì hà viscutu di deci anni, una tastera - durante u ghjornu avianu bisognu à fà qualcosa piacè entre l'altri è à ritornu, riceve un cuponu da u socie. L'ugettu era di cullettivu un numaru ugguali di cupuni per i dui. U ghjocu era stati cun tanti cosi chì a coppula scurdò di l'esperimentu è a continuò senza mutivu apparenti. E più impurtanti, rinnuvianu a so rilazioni cù l'altri.

Per truvà cumprumissu . In famiglia felice, una cumprenda ùn significa micca chì un di i partiti faci un sacrifìziu. Per esempiu, a quistione di cumu per passà u ghjornu, hè megliu di discussione di u ghjovi, per surtite l'oppurtunità di rializà u so desideriu è à u so cumpagnu. S'ellu si vulete surtitu da a cità è l'altru per andà per un partitu di football, pudete andà à u cinema, è u ghjornu dopu vi pudete induve un arme di i cacciati. A più chjaru hè chì discurranu u prublemu in culu, è ùn mette micca l'altru davanti à u fattu in u sabatu di matina.

Capisce . In famiglie induve tuttu hè diversu, a donna, avendu sappiutu u sonu di a porta chì hè stata aperta, immediatamenti si cenni per u maritu annantu à i difficultà chì si mette nantu à e so spalle: lavare, limpiare, criendu e zitelli. È se u maritu responde cù i so argumenti? U risultatu hè previsible.

In e famiglia felice, a donna, cù u listessu diffarenti, à u sonu di a porta chì hè stata aperta, piglià un respiru fundatu è si ncontra cù un surrisu, è liste mentale tutte e so virtù. À questu momentu, ci hè un scambiu di missaghji: "Cumu hè, miu?" - "Cumu si, caru?" E sulu dopu - dati chì ùn vogliu micca vulsutu prisentà in una forma grumpy è tediosa.

Ricerca per novi modi per risolvi di i vechji prublemi . Spessu, anche in una famiglia prusperia, ci hè un "scogliera" di quella chì e cungùru "stumble" per un bellu pezzu, passendu ghjornu, da solu solu cù pocu o pocu assai pèrdite.

Ci hè un altru modu chì aiutavvi à cutà stu filu una volta per tuttu. Truvà una terza a suluzione chì cuncepisce i dui hè difficiule, ma possibbili. In una famiglia, un prublema longa avia visitatu a casa di i so parenti, chì sempre fineru "nantu à nota alta". A decisione hè statu suffrutu, ma solu adattatu à tutti: i cumercii eranu trasladati in un territoriu neutrali, induve i genitori ùn pudianu truvà una scusa per truvà culatta è avè principiatu à leghje e moetà per i ghjovani. Tranquillità è pace aghjunghjenu à a casa grazia à una nova idea.

Sapete u limitu di u permissibili . Ùn ci hè nimu u populu in u mondu, ancu di quelli chì amanu à l'altri tutte e so vita. Ogni omu hà u so "chip", è l'accordu mutuale hè quandu qualsiasi cumpagnu sia cunzignatu di stu fattu. A donna piace à ballà è u so maritu - per piacè. Ci hè teme di l'altitudine è di l'ascenzione da un cimi ciucidu ùn l'intolleranu, ma a donna hà stata addulurata è cun un sonregiu, cum'è una grimace di teme, si scatinò parechje volte. Apprizzava u so attu, è à a sera, a coppula si n'andò in u club, induva hà ballatu cù tuttu u so core, è hà bughjone cun l'avitu. Ma u ghjornu dopu, nimu dumandava u sacrifìziu di l'altri. Ghjè andatu à a pista di schesa, hà divutu in a sera, è nimu hà in capu. I cuncetti cuntenu chì tutti avianu u dirittu à qualcosa di u so propiu, è questu ùn face micca a so rilazioni in tuttu.

Ùn bisognu di accuddicate . La risata hè a forma più faciule è u più efficace di l'esercitu stress. Se trova a vostra fonte di i belli, cunnisciutu solu à dui, u dumande ùn saria più un problema. Quelli chì ùn sò micca pudè truvà una scusa per un broma, crescate in prima di tempu è menu accessibule in a cumunicazione. Hè faciale cun quellu chì infettenu cù divertimentu, anu un sensu di l'umuri è ponu riri d'elli. Parechji felice sò sempre, dicendu, leghjite cù un passaghju divertente da u libru, perchè u tempu avianu u stessu modu di tuttu, cumpresu l'umuri. Allora volenu più vicinu à l'altri. Eppuru, u più apoteose - i partenile ùn pò furnisce di accusate in u lettu, chì, senza dubte, rinfurene i sentimenti.

Per sapè di u pensamentu di l'altri . In famiglia feliç, a frasa hè inacceptable: "Pensate chì pensu ..." Ùn pigliate micca u malu di pensalli per un partner. Questa attività ingrattu, più cusì chì pudete è fate un errore. Hè megliu inizià una conversazione cù a quistione "Quale pensate ..." è ellu si si a to sua cuncorda. Hè bisognu à u partiregiu, è avete una nova opportunità per dì à l'altri l'amore di l'amore chì sempre vulete senti à sente à ogni persona.