Cumu faci un amanti u vostru maritu

Avete scontratu più di un annu cù un ghjovanu chì diventonu u vostru amatori. Eppuru, tuttu ùn pò esse nunda, ma ùn ci hè una "mosca in l'ungulante in un canna di meli" in queste rilazioni, - a amata ùn hà prestitu per fà una offerta di a manu è u core. Ma tu, non dormu à a notte, anghjulu à cunghjuntà u vostru destinu cù questu omu, per diventà a so licitava, per avè i figlioli è per esse in tutti i vostri vita. Molti donne ùn ponu micca ottene una propositu pricatu di u matrimoniu, perchè ùn sanu micca cumu fà un amatori cù u so maritu. À questu ghjustu, decisu di dà unepo cunsiglii efficacati, chì puderebbenu avè l'altare in un vestitivu biancu.

Avemu suggerimentu

Allora vi vede assuluzmente in l'imaghjini di questu omu di u cuniatura di u futuru, è ùn hà micca pigliatu un passu per riunite cun voi cù u matrimoniu, dunque averete bisognu di dettu chì u tempu hè vinutu cose a quistione da a punta. In questa situazione, ci sò parechje manere. Per esempiu, pudete dumandà esigene chì un omu hà aprezzatu una data per a vanda, è pudete fà tuttu velado è cunfèsenu à ellu in i vostri sentenzi è contate di u desideriu di vigliacci una longa, bona vita. À u listessu tempu, valuta à esse chjarificà s'ellu i vostri piani per u futuru coincide cù i piani di u vostru amatori.

Andemu davanti

Sicondu studii d'2.500 parenti entrevista, parechji omi dicenu chì anu una longa relazioni cù una donna è ùn ne non turnaranu esse un maritu perchè u fattu chì stu prublema ùn si sviluppeghja da a parte femina, ma si si sviluppau, hè tardu. Certe volte l'omi ùn capìanu micca sapienti à tutti, perchè pudete pruvate à passà prima. Menzione chì ti piace un tigliu di cuncepimentu novu o vi sarete assai piacè se u venerà in u ghjovi, etc.

Pudemu un ultimatum

Se a vostra rilazione hà righjuntu u limitu, pudete turnà à un amante in un cumentu legitimu, esigatu da quellu chì. Cum'è ultimatum, pudete stabilisce e cundizioni per ellu: o fessi una pruposta di a manu è u core, o parte. Ma eccu avemu bisognu di ricurdà chì tali ultimatum deve esse osservatu finu à a fini. I minaccii vittimi in tuttu a qualcosa: se ùn avete micca solu alcuni cosa, tenite bisognu di mantene a parolla è a parte.

Dientra sempre "Sì"

¿Quieres un amante para hacer que su esposo, deja que sepa que en su propuesta de casarlo, soñarás un sólido "¡Sí!". Chistu pò esse guvernucciamente insinuatu durante a cunversazione. L'omu, in turne, supreme u teme chì ti ricusate è "levà".

Accunciatu currettamente

Vulete vedà un amatori in u statu di u so maritu, u fècenu falà da i primi ghjorni per questu. Un accordu direttu hè efficace quì. Partendu cù i primi conversazioni franchi cun un omu, fate chjaru cumu chì vede u vostru avvene vicinu à ellu. Eccu, certe sapere chì u vostru amatori hè nantu à a stessa onda cun voi. Hè pussibuli chì, se l'omu stessu hè spessu pensatu à u matrimoniu, hà da fà un'offerta, è se stanu assai di valori cum'è a famiglia, veramente scusa!

Avemu da pruvà a terra

In questu casu, no tutti i parenti si vindianu da mani in manu à l'altare, ma almenu arcuni di l'articati si puderanu acchianassi l'avvene cherished. I psiculoghi chì anu studiatu cù cura di a psiculugia di l'omi, ùn pudemu capiscu chì u giùvellu sessu hè prupostu per dumandà vagi quistioni di u pianu: "Quale site chì fate in u futuru, a nostra rilazioni?". Eppo chì ogni furmulazione in una situazione tali hè simplificata bisognu di avè u specìficu urge à l'omu per agisce immedatamenti: "chì puderete fà per fà chì e nostre rilazioni sò un futuru?" A fine, se u to cumpagnu hè sempri bonu "verde" per u sicondu livellu di relazioni chjamatu "unione", pudete aduprà parechje evidenza, per esempiu, un omu maritatu sempre s'assumiglia cusì, hè sempri listinu, sanu, etc. Perchè ùn vi ricevi micca bè cù questi argumenti simplici, ma belli, chì u vostru amatori ùn puteva discendisce!