Vita dopu u matrimoniu

Ci hè una vita dopu u matrimoniu o ùn hè micca? Sta pregunta hè dumandatu da tutti i femine nantu à a vigilia di a casale, o, pensendu à d'accettà l'offerta di a manu è u core da u so amatu, o torna à pienza tuttu. U matrimoniu hè un passatu seriu assai, chì deve esse cunsideratu cum'è cunvene. Chì ghjè com'è esse casatu? Cumu si cambia a vita di a donna dopu chì ella hè maritata? E c'è una vita normala, cuntenuta cù u matrimoniu?
In u nostru tempu, ùn hè più modellu à casu à una età primiata, solu per graduate da l'istitutu o ancu à u tempu d'entra. Modeddi muderni addiventanu propie sperimentazione è indipindenza. E prima ci si maritanu, volenu viaghjà per elli assai, acquistenu educazione superiore, fate una carriera, pruvvidiva a vita è falesa di i prublemi finanziarii, per dì, fendu nantu à i so pedi. E dopu avè scuntutu solu chì ùn importa micca solu l'amore stessi è micca di a vita. Ma ognidiu hà a so vita è a verità, e so relazioni è veduti nantu à a vita. A similitude hè solu in una, chì ogni ragennita prima o dopu pruteghja per legimizza relazioni.

Prutea suggerisce chì dopu à u matrimoniu hè megliu di vive separatamente da i genitori. In a casa ùn deve esse solu una mistressa è in a casa di i genitori di u maritu, a patrona hè sempre a so mamma. Beni, è di vigliacchera cù a so mamma-aia, nunda à dì chì ùn hè micca necessariu, perchè ùn hè per nulla, chì tanti parechji dicute è anecdote sò stati inventati nantu à e relazioni trà u mo ghjovanu è a so mamma. In a relazione di una famiglia ghjovira, ùn avete micca interferisce cù l'altri populi, ancu u più vicinu. Cù un bon paradisu è in una capanna, è una residenza separata ancu in un petitu appartamentu favurisce a vita di famiglia.

Hè necessariu per esse prestu per u fattu chì a vita dopu u matrimoniu cambia è assai. U pianu di caracciu durò à u so oblicu lògicu, a picciotta era cunquistata è prestu prestu a diventà una mòglia. Avà a zitella hà rispunsabilità addizzjonali: a creazione di cunfortu in a casa, mantene a limpezza, a cucina. Dopu à u matrimoniu, e fimmineddi sò pocu tempu per elli, per riunioni cù l'amici è di divertimentu. L'omu ùn hè cusì attenti com'è in u periodu di currispundenza. Sò chì si trova u so trofeo cunquistatu è legittimu. Hè in l'iniziu iniziu di a vigliavuli è cumincià à cunflittu in u duminiu domesticu. Per questi raggioni, u matrimoniu civile, a cunghjunzione senza legalizazione di rilazione hè tantu cumpresa. U matrimoniu civili permette di cunnosce l'altro, per avè usatu à l'altri in a vita quotidiana.

Ma ùn panicu. Prima di tuttu, a vita dopu u matrimoniu dependa da i dui cònjeti. A vita famigliali hè un travagliu enormu. È sarete una rutina o micca - ùn hè solu di i cònjuni. A vita dopu u matrimoniu hè basatu solu à micca, è micca tantu in amore, cum'è in cumpressione mutuale, l'abilità di sèntenu a to mità è senti ciò chì tù dichjaratu, è micca ciò chì vulete senti. Hè assai impurtante per una ragazza per ùn stà in u so sviluppu. Moltu spessu dopu à u matrimoniu, e fimmini cunsacreghji solu à u cômuru, dirigendu tutte e so interessi è aspirazioni solu per ellu. Ma in fattu u vostru maritu anu fatta assai di voi micca chì a maravigliosa miraviglia è u guardiastru di u centru. Vidia in una persona interessanti cù u so mondu è interessi. A saviezza di una donna hè di pudè, dopu à u matrimoniu, di cunghjuntà a cura di u so maritu cun averia d'ella, cun travagliu nantu à u so sviluppu fisicu è mentale.

A vita dopu u matrimoniu hè, solu hè diversu. Ma chì serà, bè o mali, hè dipende nantu à tè. A più chjaru di ricurdà è chì u vostru amore vole chì esse sustene da u rispettu mutuale, discussione di prublemi, un compromezzu custituenti di interessi. Ricurdativi di u famusu rispundimu: "U sposu hè u capu, è a donna hè u collu". A donna hà da esse savurina è forti, perchè tuttu hè in e so mani è ùn deve esse micca reducitore!