Ci hè l'amore eterna?

L'amuri hè u nostru tuttu! Cumu nasciamu l'amore. Dopu i primi ghjorni avemu amatu i nostri genitori è amichi, ma dopu un altru Amicu hè stante, forte, passione è licitazione. In ogni casu, a maiò parte di noi ùn pò micca esse spiegà ciò chì hè è quantu hè forte. Parechje parte di quellu amori hè, cumu si manifesta.

Ma ognunu dice passa è entende in a so manera. È in un tempu quandu si capisci chì questu hè veramente amuri, dumanda: hè durable? Si sapemu s'ellu ci hè l'amore eternu?

Ci hè una opinione bè stabilitu chì l'amore di l'ochji ùn viaghja cun u tempu. In ogni casu, ci sò esempi di relazioni fortesi è longu. Chì vince sta gente? U rispettu per l'altru, un habitu, i zitelli - ùn ponu assai razze. Ma dicenu: "Amiamoci" è à 25 anni di età è à 65 anni. L'esistenza di l'amore eternu, cum'è di Shakespeare in Romeo è Juliet, ùn pò micca esse pruvucatu. Hè bisognu è avete creatu.

Chì hè l'amore in u mondu mudernu? A lege è a mudalità moderna dà, è ùn permettenu micca, per pruvà i vostri sentimenti, ùn hè una visione muderna di l'amore è rilazioni chì si diffirenu da l'opinioni di i nostri genitori, aviani, avumi. Ma à u stessu tempu, u valore di stu sensu luminosu.

Ora l'amore eternu hè in più un sònniu. Ma per guardà l'amore, per calenderu in u nostru putenza. Più di più spessu, avemu usatu per una persona, pensemu chì ellu serà sempre in giru. Ma ùn ci hè micca un amore eternu si ùn hè micca alimentatu da l'attitudine, sorpresi piacevuli è romanticu è cura l'altre.

Parechje pò pensate chì ùn ci hè un amore eternu, ma ùn hè micca. Hè un rigalu o un destinazione? L'abilità di amà hè un arti chì ùn deve micca dettu à tutti. Sfurtunatamente, spessu assumendu per l'amore stà sentimenti cum'è l'amori, l'attrazione mutuale: sò brillanti, forte, passioni è bella. Ma passanu. E se dopu, dopu avè ricanusciutu una persona, cù tutti i so vantaghji è i vantabbe, dite: "Amore" , solu sò questi parolle nantu à u veru amuri. Ci hè dura in u mondu mudernu per crede in amore in prima vista. Scinnemu amatu cù l'imaghjina, ma amiammu a persona, u so core, a so ànima.

Chì ghjè l'amore eternu per l'omu mudernu? Hè assai probabbli, hè solu amà. Avà hè una scataria. I posti anu fattu diverse: a carriera, a libertà, l'amici, l'intrattenimentu - questu avissi a essiri presente in a nostra vita, ma ci hè una linea chì ùn pò micca intrecciate si vulete un rapportu forte. L'amore hè incompatibile cù l'egoista. Avete bisognu di u vostru amatu, a so opinione è a vista. A priservazione è a mantene una brusta, brillantezza è passione sò a basa di a felicità.

Ora l'amore eternu hè pocu diffirenti da quellu spirimintatu in u XVIII, XIX sèculi, è ferma più menu spessu. Forsi la rilazioni hà diventatu diffirenti per ella o i valori sò cambiatu, - unu pò discutiri à questu sughjettu indefinitu. Ma una cosa si mantene a stessa: l'amore sempre appende imprudente in a nostra vita. Qualchissia hè tenuta è bella, quarcunu - passioni è brillanti, ma unisce tutti i manifestazioni di u veru amuri, a so prufundità è a disinteressazioni.

Ci hè l'amore eterna? Hè assai probabbli, hè, ognunu hà u so propiu. U veru amori sò i so cumpagnie, senza ellu ùn diventa forasteru è passa: rispettu, cumprendenza mutuale, fiducia è fidelizazione.

Ogni chiannualu, cuminciò in amore, i desideri è aspira chì questu hè per a vita, hè eterna. Ma micca sempre esce da quì. L'amore hè una rilazioni. Solu solu pudete salvà è fàllu eternu.

"L'amore ùn hè micca un habitale, micca un cumprumissu, senza dubbitu. Questu hè micca ciò chì a musica romantica ci enseigne. L'amore hè ... senza esiczione è definizione. Amuri - è ùn dumandate micca. Just love " (Paulo Coelho)