Perchè una donna sbagliata nantu à u so maritu?



Ci hè una opinione populari chì solu l'omu cambièssanu chì si sò stanchi di a vita monotonia è anu cercatu l'ànima caldi, l'intelligenza è u sexu fantasticu nantu à a parte. È per noi, donne, ci hè felicità per avè un maritu annantu è quandu quì si prisenta, sò veramente sicuru chì pò rimpiazzà u mondu sanu. Dopu un pocu tempu avemu principiatu à capiscenu chì, anche a presenza di un amatu sposu, a porta vicinu, sintemu a nicissità d'attenzioni à l'altri omi. Cumu l'attraziu interessatu di l'omu di l'altri omu, da quale u core si falla, o cumencia di cummattiarmenti più spessu.

L'attitudine di a società à a traunione masculina o femina hè sempri variata drasticamenti. A tradizziunarii di a mezza forte sò sempre condescendenti, cunziddiu un mero incidentore, elli à circà di i so dite, spieghenanu tutte a poligamia di l'omi, è chì questu ùn hè micca cunzidiratu com'è una amenaza seria per u matrimoniu. U fundazione di i principii di a moralità doppu in u distante in u passatu mentri, quandu l'omi per a preservazione di u gruppu di genò pruvatu à scatteraccià e so pezze per l'estensioni di a Terra, ma eranu assai pruduti nantu à l'amore femminile - teme per fà fora di e crescente in a famiglia. Ancu in Francia in u 1804, sicondu u codici civili di Napoleon, per l'infestazioni di a mòglia, u maritu puteva esse dumandassi u divorziu, ma a so tradenza ùn hè statu pruvata finu à purtalla una patrona à a so casa.

E donne ùn vole micca sempre à accittà i principii di a moralità doppiu è riferite à a storia. Ancu prima di l'era di matriarcuta, l'insignamentu di Tantra nascit, da chì seguita chì a donna era a primaria, u Cosmos, un cofinanci d'energia chì necessitava reimplementu constante è, per quessa, ùn pudia micca esse cumprati cun un so cumpagnu.

In ogni modu, i tempi di matriarcatte sò longu in u passatu, è in u mondu mudernu, l'omi sò interessate nantu à a nostra infidelità. I megliu di l'umanità hà pruvatu di seculi per risponde à a question, perchè e femine cambiani? In u tema eternu di l'infidelità femminile, assai opari classici sò scritte, "Groza", "Madame Bovary", "Anna Karenina". L'omi crede chì e donne cambiammu a causa di a so forza, impermanence. Cemu chì i ragiuni di a tradenza si sò basati solu à l'altru. E donne sempre bisognu di cunferma di u so attrattu, desira, appellu sessu. Un vistitu elegante, una nova manicura, un saccu di moda per una donna hè un tema per l'admirazione di quelli chì sò vicinu à ella. A donna hè una criatura romantica. Ci hè sempre in cerca di affettu, l'amuri è ùn mai hà una relazione piacevule. A cuntrariu di l'omi, una donna ùn cerca micca una nova relazione, ma per u megliu.

Spessu, avè amparatu à a tradenza di u so maritu, una donna passa in ventu cun una cuscenza simplice, cum'è per avè a permissione per fà. Allora, omi, una volta, annunzienu una donna bella, ricurdate chì à u to ghjovanu spin donzhuany.
Dopu avè amparatu à l'amante sottu di u maritu, una donna hè tratta per u resinimentu è i ghjilosu, accunsenu di scuntate cun l'altru omu, quarchi vota a paragunà ùn hè micca in favore di u so maritu. Vogliu cuntinuà à cuntinuà a donna com'è persone romantichi inocenti, ma avemu avè admittà chì spessu i affari di l'estramaritali resolvi prublemi materiali o avanzanu in a scola di a carriera. E quantu a compra di l'amatori forti? La moda sottucartina, una buttiglia di prufume cù l'odore di patchouli, percive a testa, è u vostru maritu crede chì vede più in u vestitu di i tempi di perestroika, postu chì u so pagamentu ùn permettenu micca di tufà. I disghju di avè un amare in una donna ùn hè micca sviluppatu immediatamente, ma quandu hè aburutu è depressore quandu ùn vi mancu cura è amori in u matrimoniu.

Una donna ordinariu, avè guidatu un amatori, pò esse cusì purtata da elli chì, per via di questu, averà nantu à a linea, a so famiglia, è distrughjera a so vita abituale in terra. Ci hè una quantità di cambiamenti pusitivi in ​​adulteri femine: hè un incitantu à mantene in una forma furmale persunale, brilla in l'ochji, un tonu aumentatu. È tuttu hè cusì per fà una donna. Ci hè una occasione di vede à u so maritu in una nova via. A volte u so propiu tradimentu guariscenze i so mudiculari ghjilosi. Tradimentu, sicuru, hè un gran peccatu, ma tuttu ùn hè mortale.

Avemu bisognu francu davanti à noi è in altri: E consegnezi desaggianti di a traitura sò più ch'è bastanza, da a forza di u so impactu, anu da suprattuttu i pusitivi. Hè omu sapene bè chì à fà in u casu di infidelità femminile: divutu immediatamente, per elli l'infidelità di a donna hè cusì dolorosa chì per pardunà, solu uni pochi sò capaci.

Sì avete da cambià u vostru maritu, avete avutu cù l'abbracciu ordinariu, u vestitu sportiu cù manichi strisciati, cologne di bonu, ùn hè micca pricatu. Forsi ùn anu circà u bonu è bonu? Ricurdativi di u bouquet hè prisentatu per voi inesperatu, i canzoni chì cantani in l'estate à a dacha o a vostra foto, truvata per azzione in a so borsa.

A tradimentu di e donne hè sempre un pienu di dispirazioni. Ùn pudete aiutà à chianciari, ma solu fessi male. Fate un altru tentativu di parlà cù u vostru sussurgiu preferitu - è avete, ùn estò sicuru, tuttu sera ghjuntu.

Parirate à amà!