A solità hè una malatia psicologica di una persona

Una multitùdine di malatii sò rivendicati per u tìtulu "infirmità di u XXI seculu". Fortunatamente, a maiò parte sò curable. In cunvenzione di a sulitudine, a malatia infuzionaria di a civilizazione, chì à a rapida di l'epidemica afecta a l'abitanti di e grande cità.

À l'urighjini di stu sentimentu, à a sulitudine - a malatia psicologica di una persona sola è separata, i modi di supranviallu, vi diceremu.

Pare chì quandu a ghjente si riunite sottu à u tettu di una grande cità, a ghjente avete sentenu unità. Perchè l'abitanti à l'urganisazione metropulitana sopratuttu particularmente chì omu sia solu? A più altu u livellu di sviluppu di a civilizazione, i più aguti si sentenu a so solità è u più grande di i suicidi. Nanzu per esse survegliu, era necessariu d'avè un cuntenutu cumuni di a vita (i tribesmen cacciaunu i mamutchi, impegnati in gathering, realizatu di balli rituali). E persone, in fattu, hà venutu solu degnu unificati. Oghje, soldi, infurmazione, i meraviglie di a scienza è a tecnulugia facenu micca indipindente di l'altri. Forsi qualcosa di qualcosa per noi ci faci qualcosa, ma, com'è regula, remotamente. Avemu u pruduttu finitu. A solità hè una malatia siculogica di una persona, hè a cumunna cumunu di a civilizazione.


Chì ghjè a soledad di u zitellu - a malatia psicologica di una persona hè diferenze di un adultu?

A solitude più penosa hè spirimintata in l'adulescenza: hè à 14-16 anni di a maiò rata di suicidio. In questi anni, l'indiatura cù a so famiglia sia cù l'ora di l'adulescente anu andatu da ellu è u prototipu di una famiglia per l'urganizazioni cù straneri. U spiritu di sviluppu impone un adulescente per cumunicà cù u so propiu tipu. A cosa simili hè succidendu in a pupulazione di i primati più elevati. I giovani ùn sò micca pruvucati à a scola cumuni, finu à chì sò furmatu in un gruppu di animali giovani. Quì abbitonu l'indipendenza, a so pusizioni in a ghjerusalera è, avendu realta à sta sperienza, tornanu à a populazione, cumpete cun l'anziani. A ghjente ùn difiere assai di elli.

Un ghjovanu o una zitalla abbanduneghja a famiglia, hè prudutta in un gruppu di adulescenti, senti in ella stessu in u so postu - questu hè un fenomenu naturali è naturali. Ma sta scuperta di slucerà è cerca di una sucità simili hè assai dolorosa. Sì un adulescente ùn hà micca successu à truvà un gruppu in l'aula o fora (da interesse), hè assai preoccupatu - da questa dubbuli, insicurità, situazione dramatichi è traumatique chì pò riducerà in suicidio è solitude - a malatia siculogica di una persona. Particularmente affettata da a soledad - una malatia siculogica di l'omu chì ùn sò micca stati in u so ghjovanu periodu di a vita indipendente, si allora à sè stessu. Si sta solenza hè stata fatta in 19-27 anni, in a vita più tardi una persona hà apprezzà assai u so cumpagnu, per pardunà.


À l'annu, avemu menu probabili di fà l'amici. Amichi di l'anni di l'studienti sò veramente vicinu. A persona perde a so amica cù l'età? U periodu di a relazione staghjunata cù e persone - i zitelli, l'anziani, u sessu oppostu formatu da 18 à 25 anni. S'ellu si duranti l'anni, l'studiente studiu diligently, si mette in casa à l'urdinatore - ùn hà micca amici. In questu tempu hè impurtante di "saldà in u mondu", vai in una altra cità, mette in un allughjelu cù stranieri, apprendemu à truvà una lingua cumuni cun elli, cooperate è passanu tempu cù i pari - anu da esse amici per a vita. Questu hè u megliu tempu per furmà i cuntatti amici. Dopu trent'anni, ogni nova rilazione sò rilazioni cù l'usi (avemu usatu un novu acquisto, ellu usa). In ghjovani cuntenuti assai tene tremulu, persone, intimi. Queste si sapevanu assai di noi, è sapemu assai di elli. Con elle pudete cumprà e vostre aspirazioni, temerà, vive parechje avvenimenti impurtanti. Sò tistimoni di a nostra vita. Quand'omu si ncuntrau cun elli, sintemu sempre una forza di energia, anche si ùn avemu micca vistutu per altru tempu. Hè impurtante stabilimentu di such gruppi finu à 25 anni.


Perchè u tempu passanu , è ùn pare mancu?

In u nostru tempu, i genitori sò assai rispunsevuli di i zitelli. Un periodu impurtante è necessariu di siparazioni - u ruttimentu di u cordone psicologicu cù a famiglia - ùn succede micca. I ghjovani sò ubligati à vive in u stessu canucentu cù i so parenti, dumannanu di soldi à un cinimettu - questu tanticchia nantu à u sensu di l'adultu.

Sì u babbu è a mamma portanu a so figliola à u discu è aspittà à a sera per pudè ritruvà, cù quale omu pò acquistà? Hè summamente difficili per una chjera domestica di sceglie un associu: postu ogni cosa, deve esse guvernatu da a famiglia sana. Un ùn pare micca abbastanza bè per u papa, u sicondu ùn hè micca un gallu baru - per a mamma, è a zitella, essendu dipendente, ùn pò micca ignurà l'opinione di i parenti. Fimmini tutrati siegghenu a casa un periodu quandu pudete cumunicà attivamente, in situ stremu, situ suttante, amparanu à sentu cusì cunfidendu in elli.


Cumu vede u fondu di a sulitudine?

Stu sensu di solitude - malatia siculogica di una persona hà in e razzi psicologichi prufessi. À esse in u corpu, un omu era una parte di qualcosa più cà ellu stessu, si sintia beni, hà sappiutu prutettu. U ricurdami di stu statu bonu hà sempre adupratu per truvà e persone è di situazione in quale puderebamu senti una parte. Hè per quessa pudete cantà cun piacè di u coru. E facenu sessu! A cumunicazione intimità permette per un tempu per escape à u scantificatu sensu di disunazione. Ma solu per un pezzu. Forsi una persona hà avutu vintu a so vita assai diffirenti, avianu accertatu chjaramente chì era stata completamente isolata. Infatti, allora si stallà in i cisterna di a nostra cuscenza è ùn pò micca cunnetta cun qualchissie. Ci hè un mumentu di merge incantevule cù altre persone, ma dinò una ilusione. Cum'è l'emperehendu o un pappadore nantu à e foglie di u listessu arburu ùn anu micca vistu cum'è u listessu, a ghjente ùn hè micca cunfundenti cù l'altri - u sensu d'intimità serà tempurale. Un sentu di permanenza hè solu quandu avemu averete sapendu a flexibilità in una relazione.


Dopu à risicate , esse espunutu à qualche mumentu d'avventura hè assai più difficili - ùn sò micca capacità per vive indipendentemente, sintinu a vostra persona, truverete i vostri gruppi. U spartimentu per andà inde u fruntiere di a vostra famiglia hè assai altu da 15-17 anni, è se a famiglia li dà u zitellu l'occasione di abbandunà, cresce rapidamente, principia à pensà è cura di ellu stessu, i so genitori. Sottu a quercia di u quarciu ùn cresce - questu hè a prublema principali per creatura.

In ghjiru à e donne (micca senza bellezza) sò sempri affullati di l'omi, l'altri - suzzili è belli - sò sughjetti sola - a malatia psicologica di l'omu. Chì hè u sicretu? A manera chì una persona hà sviluppatu relazioni cù u sessu oppostu, assai depende di quantu era u zitellu hè stata cun l'affari di i genitori, se sentenu l'accettazione. A capacità di amà è capisce l'altri hè basatu nantu à l'accetta di a mamma di u zitellu, è hè chjamata a fiducia basica in u mondu. Hè furmatu à dui anni - finu à questu età una persona sappi d'amassi, simpatizza, empatizza. È s'ellu hè successu, avemu cun passatu di a vita, incestu in a destinazione di l'altri populi. Ma u succorsu, a rilazioni cù a mamma è u zitellu sò allinati difficili. Allora una persona creci u narcissile - à u cori di i so caractères de pirsunalità ghjaci a convinczione ferma chì ellu hè u centru circondu chì tuttu si move. Ma a vita ùn guira micca in ogni ghjornu di noi, si spende com'è solitu, è avemu da participà, o ùn avemu micca.


Allora, persone per a natura - narcisi? Almenu, frà elli, sò altri ghjurnali. U narcissisimu hè una tragedia di u XXI seculu, un statu psicologicu, quandu altra persona hè necessariu solu per enfatizà a so propria unicity! Mentre ch'ella mi circundava à l'ochju, ellu cumpliteghja; stà cun ellu, finu à chì i piacenu esse aghjustati, ricordamu solu l'altru. Tali persone passanu à a vita, micca avvicinendu l'altri, l'utilizanu, manipulanu. À momentu crìticu, quandu avete bisognu di cambià, cambià quelli chì sò quellu à pusessu à elli. E so vita pare micca intensa, ma ella hè stupidu solu.

Unu di noi ci sò parechji chì ùn ponu micca ammirazioni di una altra persona, sintinu a so unica. E questu hè una malidizioni, perchè se ùn avemu micca vedutu bellezza in l'altri populi, avemu pittatu u mondu cù pintura negra - ùn ci hè nunda interessanti. Dopu ad avè amu pocu amuri, ùn anu micca attaccatu à qualcosa è ùn sapianu cumu in armunia trà l'energia di l'altri. Pudemu in prigiò è si stà in un sensu in mente.

Ci hè una parolla: per creà una nova relazione, avete bisognu à vultà u so locu.

Hè veru?

A so solitaria più tremosa hè a malatia psicologica di una persona - chì hè a solitude sola. Se dui sò maritatu, raramenti qualchissia parechje entre elle. Tali sò i costi: dopu à tutti, prumittìanu à l'altru u so tempu, cure, e so vita. E nimu ùn sapi chì solu sta coppiu hè solitu. Ùn puderanu micca esse capaci di cumunicà, anu creatu da l'altri, ma stava inseme. In modu per sviluppà relazioni novi, una persona hà de capiscia chì hè liberu. U matrimoniu hè un quadru chì viole u prucessu di ricerca (sò limitati: about what, with who and how much you can communicate, à quale ora di turnà in casa, cumu spiegà u vostru ritornu dopu). È ùn hè mancu a prisenza di un stampu in u passaportu. Hè impurtante per sente liberatu internu da l'altru. Dopu avè un clientu in cunsiglii, perchè u maritu civicu ùn ùn offre micca un matrimoniu durante un longu tempu. Ci hè capitu chì u so prima maritu avia pigliatu assai di a so vita, spedinu beni, spessu sottumessi, discututu cumunioni cumuni. Ma un ghjornu in una regula regular cù ellu una donna hà avutu una quistione: chì fare cù sta persona? Socu fatta! U ghjornu dopu u so omu hà invitatu à maritari. Per cumincià una nova rapporta, avete bisognu di finisce u vechju. Ancu s'ellu ùn hè micca un dogma. Qualchidunu ci sò corpu abbastanti è amori per parechje persone: in tuttu, amiammi ogni persona in modu diffirenti.


Cumu rumpia a catina di ghjorni solti?

Per principià, bisognu di capiscenu chì serebbe sempri solitaria è micca micca comprete solu per una altra persona, è ùn tù ùn capisce micca l'altri. U secondu passu hè a cuscenza: perchè sì stata sola, allora tutti sò cusì suli. Pudete avvicà à ognunu è truvà una lingua cumuni, se solu perchè hè unitu da a soledad. U terzu passiu - postu chì semu allu sulu, scimienu cunghjunghje chì apiculte a nostra rutina grisa. Avemu bisognu da u spaziu chjusu - per piglià u primu passu versu l'unicu è cù l'unicu per cumincià à fà qualcosa. Una volta, à a vigilia di l'annu novu, una ghjovana ghjuntu in mè per una consulta. Ella lagnosa chì era stata sola è hà sfurzata per celebrà l'annu novu cù i so genitori. Aghju dettu: "E assai di voi à u travagliu sò quelli chì ùn sanu micca di cum'è di celebrà l'annu novu?" Questu hè stata un pocu. E sugnu: "Pudite l'annu novu!

Reunite inseme , andate à cinque più di u listessu. Organizzate u viaghju, andate à amparà à ballà salsa, piglià u vostru piacè - fate vene una idea ". Salte da ogni statu - in action. In l'Occidenti, ci sò parechissimi principianti chì ponenu stu cìrculu - vuluntarii nantu à e rigioni diretta o un prughjettu populari - per diventà un padrino o una mamma à qualchissia figliolu. Miricani sò pragmatichi, ma capì anu: u cuntributu di u tempu è di u dirittu à stu relazione assicura a longevità. E più di piani è preoccupati chì avemu avutu, più energia.