Proprietari terapeutici è contraindicazione à l'erbe

In a natura, ci hè un gran numaru d'erbe chì anu pruprietariu mediali. Dapoi u tempu anticu, u fitoterapia hè u trattamentu principalu di trattamentu. In a farmacie di verde, ci sò e culti chì guariscenu varii malatii: di u fretu è di u malu appetite, à migliurà u travagliu di u cori, u stomacu, di i rizzi, di u fianu, di i vetni, è aiutanu à guarisce i ferite chì guarì e guariscenu diverse malatie di a pelle. Oghji, parleremu di e pruprietariu medichi è contraindicazione di l'erbe.

L'intérêt à l'usura di l'erbe si sviluppa, à causa di a contaminazione constante di a biosfera, l'usu frecuente d'antibiotici è di droghe sinteticu, chì porta à una diminuzione in l'immunità. Inoltre, i medicini venduti in a farmacevule, sò più prezzu di l'arbe, è se ci hè una pussibilità è u desideriu, e poveru i pratiche medicinali pò esse riunificatu in natura o cultivatu indipindente in i vacanze.

Ma ancu di i pruprietà benifichi di eterni medicinali, ci sò contraindications. Quandu l'appruvà a medicina farmaceva, devenu seguitate rigordu a dosa è e cunsiglii di u vostru duttore. In generale, i pianti medicinali sò contraindicati à e persone propensu à l'allergii alimentari, cun prudenza à ripiglià i zitelli è e pregnant women. Inoltre there are plants venenous, trattamentu improper è overdose da quale, ponu purtate male.

KRAPIVA

Tuttu ognunu sapi un malesi, à quale assai ùn simu micca attentatu. In ogni casu, sta pianta cuntene un gran numaru di sustanzii benificanti, beneficiali à u corpu.

Si cresce in terra fertili è umda, in i boschi, vicinu à a rifarenza è di i celi. Ci hè 2 tipi d'ortigue: una perenne è una annuali. A pruprietà curativi anu un capu diione di un annu. Pò esse distinti da l'altezza è a longu di i radichi: L'ortigue annumale creci solu à i ghjinochjati è hà tandu foglioli chjuchi, è l'altezza di l'aranciu dioecious righjunghji u crescitu umanu. Inoltre, a rigale di una annu di un annu, a stura longa hè difficiule da espansione, perchè hà longa radiche.

Nettle hè un magazinu di vitamini. I prupietà privilighi sò ghjovani rimjiet. U cuntenutu di l'acidus ascorbic è in parechji volte più maiori chì in u currantu di limonu o nìuru, è a quantità di carotene hè più altu ch'è in carotte è l'aranciu di mare. A norma di ogni ghjornu di a vitamina A hè furnita da unicu 20 foglie d'ortigue.

Questa pianta midicinali cuntene un gran numaru di vitamini, vitamine C, C è B, è di clorofilla, sulfuriu, di prutezione, à l'acutu pantotenic, di ferru, calcium, di zuccaru è di potasio. Nettle hè assai utile in malatii di u fianu, rizzi, vejiga, anemia, tuberculosi, hemorrhoides, ateroesclerose, improvisa a funzione di u coru è hè utilizzatu com'è restaurazione generale. Hè ancu aiutu cù a curazione di ferita è l'heure, aumenta a coagulanza di sangue. Auminteghja a quantità di l'emoglobina, l'eritrocyte è i plachite, reduce u zuccherinu in sangue, hà un'etru diureticu. Hè ricumandatu a usu d'ortigue per e malatie cronica. stimulates metabolismu di pruteziu è carbuidrati cun resistenza di u corpuscule.

Per migliurà u travagliu di u cori, a cumpusizioni di u sangue è a cundizione generale, pruvate à preparà stu nettle tinta:

Una buttiglia di vodka o 70% di l'alcoolu hè stata presa 200 g di nettie. Per mantene a tintura, avete bisognu di u primu ghjornu nantu à a finestra, è poi ponu in un locu friddu durante 8 ghjorni. Filtered, wrung out and filtered tincture must be stored in a glass container. Pigliate per mezzosa ora prima di manghjà una cullarina di a mattina è di a notte. Pudete ancu applicà à l'esterno, cum'è cumpressa.

Nettle hè utilizatu solu per trattà e malatie, ma ancu in cosmetologia. Hè un rimediu indispinèvule per a pelle di a faccia, mani, pidhe è cume. Da u ghjacciu di una pianta fresca, pudete facilmente preparà un lotione per a pelle grasosa:

100 ml di vodka sò à misure cù una cucarave di zucchero è fretu a lotione di face 2 volte à ghjornu. Comu u risurtatu, a pelle fresca, matt e sana.

Per una cugliera senza u tonu, pudete fà una mascara:

a 1 tbsp. l. E stufa secca è tagliata aghjunghje lignu à a temperatura di l'ambienti, abbandunate per 10 minuti, dopu aghjunghje una cuchita di grondo (cù a pelle di furtezza hè megliu aghjustà a proteina). Dopu à 20 minuti dopu l'appiccicate a maschera, lavare l'acqua furiosa.

Cù tutti i propietari benifichi, sta piane hà ancu contraindicazioni.

Apply nettle in cunsiglii di u duttore, tk. hè pruibitu à e persone chì soffrenu per l'hipertensione, l'ateroesclerose è a trombophlebitis, è in u gravidenza è l'hemorrhiziu associatu cù tumuri di l'appendaticu è l'utru. Aduprate cun prudenza in e persone cù malatie di rina.

RADIO ROSE (raghjunata)

Radiola rosea era cunnisciuta in u populu ancu di più di 400 anni fà è era di grande valore. Creta in Altai, l'Urali, in a regione alpina è polaria - àrticu, pò truvà nantu à i prati umdi, vaddi pianti.

Perciali midicinali, risiculi chì cuntenenu oliu essenziale, tannini, cìtricu, succinu, malic, àcitu gallicà è oxalicà, flavonoides, antraglicosidi, zucaroli è salidrazidi, vitamini PP è C.

Hè utilitau cum'è un tonicu, antiinflamatoriu, creatu mentale è fisicu, cù neurosi, impotenza, pressione di sangue, distonia vegetali-vascular, mellora a glutine tiroidea. Hè ancu utilizzatu per u sdrughjamentu, a debule di u corpu è i malatii di u viaghju gastrointestinali.

In casa, pudete preparà infuzzioni.

  1. 1u. L raw material pour un vetro d'acqua furiu è insiste à un termu per 5 ore. Pigliate 3 volte per ghjornu per 1 ciloffu. l.

  2. Per 500 ml di vodka hè stata prescia 50 gr. razzi d'oru è insiste in un locu friddu duru durante 2 simane. Piglià 20 a 30 cap. 30 minuti prima di pranziari 3 volte à ghjornu.

Radiola rosea hà cuntrariu contraindicazione per l'ipotensione, l'ipotensione, l'ateroesclerose, i malatie nervi, l'espansione di cila di u curuciu. Sì avete avè assicuratu cumu effetti à u latinu cum'è l'insomne, i malofrimenti, a palpitazione è a soberexcitación, pigliate a droga da esse scurtata. U trattamentu si mette sottu u cuntrollu di u duttore è u cumpletu accettazione di a dosa.

DONNIC OF DRUG

U clover creci in i campi, vicinu à e strade, in pendelle, trà i culti di u granu. Questu in una altura di 1 metru è hè cunzidiratu una mureda.

U clover seccu hà u chette di fenu fretu. Ci hè un oliu essenziale, carotene, acidus coumaric, vitamine E è C, flavoni, tannini è resini.

Hè utilita in a medicina populari com a cicatrisione di ferita, analgésica, expectorante, antisépticu, emoliente, calmante è anticonvulsante, aumenta u numaru di leucociti. Cù furunculosi, ferite purulente è abscissione, una mischia di malva, camomilla è clover dolce hè aduprata in e sti parti: pour varias cuchjite di u mischju cù acqua moltu di ferile per fà un catu. I catiguri sò fatti da u pruduttu preparatu.

Per cumpressi, pudete apprezzate una infusione: per mezu di un litru di acqua fervente pigliate 2 cpi. l. è insistu à 20 minuti in una buttiglia di thermu. L'infuzione hè usata in una forma enfasi.

I bagni di l'infusione di clover dolce (calda) sò usati per infruenza di i ghjungi (per 1 litru di 20g di fogghiu di a pianta).

Quandu cullate è preparanu u trè stessu, deve esse moltu cura. Un securziore improperu di u clover dolce (l'apparenza di ancu un pezzu moltu nantu à ellu) porta à u fattu chì a pianta medica si vende è ponu esse periculosa per l'organizmu. In questu casu, u scuru di rinaghju hè scupertu, u fegatu hè influinzatu, u coagule di sangue si disminuye.

U trattamentu deve esse guardinse nantu à a ricunniscenza di un phyto physician. Contraindicata in a gravidez, a malatia di rinnuvione, l'ipotensione, a coagule di sangue. A sobredose pò causà cicatrizce, insomnio, vomitu, dannu fisicu è paralisi.

PROTEIN IN VIN LUVI

I patrimonii curative di a patria di San Giovanni anu statu cunnisciutu da l'antichità. Crece in a parti europea di a Russia, u Caucasu, l'Ucraina, l'Asia Centrale è a Siberia. Ci hè chì si prisenta nantu à i stradi, nantu à i muntagni di i boschi, in arbusti, nantu à pratiche seccu. A pianta hà l'arricumma di balsu, u gustu hè astringente è amara.

I prudutti di San Giovanni conteni vitamini C, PP è E, cafeïna, ascorbic, acidus chlorogeni è nicotinici, è ancu tannini, macro, e microelementi, flavonoides, oli essenziale, anthroquinones, saponins e carotene.

Hè utilita in a forma di l'oliu, infuzione, tè, decuccionu in diabetes, gastrointestinal, malatii, cori, vesicularie e vejiga, bronchial asthma, pielonefritis, processi inflamatorii. U cuncintrattu di a pianta midicinali anu un'antivazione antidipressore, affettivu affettatu u sistema nervu. Esternu hè utilizzatu per u trattamentu di reumatismu, crematori, abscesses, tuberculosis di cutulà è altre malatie di a pelle, è ancu com'è un anesteticu per dislocazioni, contusione è sprains.

Quandu u fucile hè in douching with infusion:

in 2 litri di acqua aghjunghjite 4 ciloffi. l. St. John's wort, fervente durante 20 minuti, è pozzu è infusione.

Cù inflammazioni, inclusi l'oli purulente hè adupratu, chì hè preparatu da a siguenti:

20 p. culori (freschi) misurati cù 200 grammi. Oliu vegetale (girasole, oliva o linzoli) è insistu in un locu fittu 2 settimane di u mumentu à u mumentu timendu. L'oliu finitu hè russu, usatu fora per e malatie di a pelle, contusione, etc.

Inoltre l'ortu di San Giovanni si mancianu com'è un cunditu, tè.

Questa pianta hè cunsiderata cum'è tolghja, perchè ùn abbianà è accunciate rigurrezze a dosa. Quandu una sobredosi faci una sensazione di malasciuta in u fianu, amarezza in a bocca, impotenza temporale in l'omi, ristrettu di i vini. Hè ancu contraindicata in i mariti in ambrati, e donne chì sò pregnant è persone chì suffrivanu di ipertimpression. Amenice o reduce l'effetti di l'antibiotici, antidipressanti è contraceptivi.

Prima di principià trattatu cù l'arbe medicinali, avete bisognu di studià in detail i so pruprietariu medichi è contraindications. Sè decide di cullà e piani nantu à u vostru, ùn vi assicuratevi di scuprite e règule di cullettivu, stanu è accardi a materia prima. Sì li règuli basi ùn sò micca rispettati, invece di bè, l'erbi pò dannu u vostru corpu. Avà sapete alcune qualchì proprietari medichi è contraindicazione à l'erbe.