Pudete diventà un spaziu di TV?

I fonti ghjusti, un sonne di Hollywood, una voce cunvincente è i modi di una stella. L'halo di u sicretu, chì quasi a circundà constantemente u televigilante, da una banda dà un incantu di misteru. À l'altru, pruvécie stereotipe. Amici è amichi di quelli chì flasha in u quadru, - ponu amici novi, spezii di discussioni, i prugrammi di scienza pupulari, - cunnosci bè: l'astrescenu di TV sò persone ordinariu. Hè solu chì a destinazione hà appruntate stu modu per elli.

Ciò chì deve esse fattu per chì u destinu u dirittamenti nantu à strada?

Bonu, prima, avete bisognu à almenu per esse una persona cumparente è erudite. Questu hè obligatoriu. Hè necessariu ancu à qualchissia chì leghje in u quadru di e notizia scritta da una altra persona. Ùn hè bisognu di spiegà chì solu dopu à capiscenu in tuttu ciò chì leghje, u facilitadoru capisce cusì à leghje.

Charm hè ancu necessariu. U visor must believe in a leader. Questu charmu ùn significheghja micca un desfile infinito di smilià. Avete bisognu à pudè sorrisu à u locu, induve hè necessariu.

Educazione. Sì, ùn hè micca minatu, ùn hà micca moltu nuddu. È per esse u travagliu in u quadru, ùn hè micca necessariu (necessariu) per finisce l'scola di u ghjurnalismu televisiu. A storia di a TV domestica sapi parechji esempii, quandu chì matemati, geògrafichi è fisici fubbe maestru assai riescita. Per esempiu, Vladimir Posner hè un biologu.

In generale, u travagliu in journalismu (è u presentatori hè u stessu ghjurnalista cum'è, per esempiu, cuncurrenza) assume l'esistenza di una certa vita, una basa da u quale u presentatore hè capaci di tene. Abroad, solu una persona chì hà digià avutu l'educazione supiriore pò diventà un ghjurnalista. Un omu hè furmatu è già abbattutu bastassi. Ci hè un avutu cumuni chì l'insignamentu di u ghjurnalismu in seguitu di a scola hè ineffettu. È sta parolla trà i ghjurnalisti sò assai aderenti.

Aspettu. A dichjarazione chì u presentatori di TV hannu esse ideale bello ùn hè fundale micca veru. Indubbiamenti, a forma di u presentatore nantu à a pantalla ùn deve micca causatu rigezione. Ma quelli chì pigghianu i capi di u travagliu, spessu spessu evitendu u pusessu in u quadru di i soli belli. Perchè dumane? A risposta hè simplice. U facilitadoru hè una persona chì a so cumpagnia hè simplice, interessante è accessibile per dì à u visoru qualcosa di precisa. È l'apparenza assai luminosa distraerà tutta l'attenzione di u visor, ch'ellu deve dedicà à u materiale propositu.

Correce una parolla clara. Qualità chì a impurtanza di quale hè per u presentatore hè assai, bien, SORTEI difficult to overestimate. Avete da almenu un minutu chì sente ciò chì ùn capite micca? Fattu. Per quessa, una persona "cun un prugne in bocca" nantu à a scena ùn hè micca definitu micca u locu. In ogni casu, spessu una mala parolla - una cosa rimbursable. E misi di furmagliu intensu - è avà ochjate i testi senza peghju di Katie Andreeva o Maria Sittel ... Ma avà peoru!

Perchè Ma perchè ci hè una qualità maiò. U materiali sò devenu esse presentatu. Dunque hè micca, fate micca leghere forte è chjara. Hè da esse fatta da per quessa chì u spettore hè da nimu significa indifferenti. A caratterizazione di Cume hè leggugliera, in slang journalistic hè chjamatu "pitch". Succuvendu sinceri, aggressivu, bellu, dura, ghjucatu ... Ci sò parechji centesimi di epiteti. E quantu è quantu d'alimenta dipende di ciò chì si serve. Per fà a più faciule: a presentazione di u presentatore, pertinente in u novu programu, nisun cirtimatu ùn sia suitu u prugramma punenti di "Good Night, Kids" o viceversa.

Sensu di gustu, stile. Sì, senza ellu, troppu in ogni locu. Ma crede à mè, qualsiasi canali affissante, quasi tutti i radiu, ùn pò micca fà senza l'aiutu di l'artisti è stilisti di maquillaje. Allora ancu l'individuore più pruduttu prestu prestu prestu in vestiti cù agulla è cù un bonu capelli. Una altra cosa hè cumu per piglià tuttu questu nantu à sè stessu. Ma questu pò esse assautate à qualchissia.

Cunsulzione: quasi qualchi cosa di voi sutta un certu sforzu pò ancu cum'è u Parfenov, u Cervellu, Malyshev o Fedorov chì travaglianu in u quadru. Nimu da quì ùn hè micca unattainable. Certi qualità sò in elli in tutti i noi, è elli sò solu esse sviluppati. Certi diserbisamenti sò prisenti per tutti. È pudemu avà scapanniri. A più chjucu à vulemu. E cù una certa parte di a furtuna in un annu o duie o quattru misi - chì sapi? hè quellu chì vi cumparerà nutizie di Ostankino.