Se a pelle di u natuvulu hè giallu

Se u babbu hè natu in u tempu è u nàsculu hà fattu u cumplicamentu, a so pelle hè tersa, velvety, elastic à u toccu, elasticu. Skladochki nantu à u corpu di u culmu novu currettamente. A pelle di u zitellu hè moltu finu è finu à asciera, perchè e glande di sudore ùn sò micca funziona. Per quessa, avete bisognu à toccu u zitellu è suecia.

Se a pelle di u maritu hè giallu, da questu ùn hè micca solu di modu normale. Di sicuru, u culore di u pelle di i cambiamenti novi. Se in i primi minuti da a nascita a zitella di u babbu hè cianuicu o viola, dopu à uni pochi minuti diventa rosa. U zitellu novu hè cupartu cun un tipu di lubricante, questu lubricante hà prutigatu a so pelle in u corpu. L'ostetrizii, dopu à piglià u zitellu, sfranchise a pelle di u lubricante, prestendu attenzioni particulari à i pleitini per a prutezzione di u zitellu da parechje infizzioni.

Hè pocu normale, se a pelle di u maritu hè cupartu da bruciate o veli dilated in a testa, u collu, parolle, è a partenza di u nasu. In pocu di ghjorni passarà. In ocasu, a pelle di un figliolu nasciste pò avè una rapa. Rash di nascite sò picculi biscotti chinui di liquidu. Questi pimpi di passà per elli quandu i glandula di sudore di u zitellu sò cuminciate à travaglià. A causa di a ristrutturazione di u sistema circulatori tutale, a pelle di i tacchi è e mani di u natuvulu pò ancu esse un tintu blu. Tali fenomeni scumpressinu finu à chì u zitellu face cumincià à movimenti activamenti i manichi è i peri.

In i zitelli prematuri, a pelle hè spumante di rosa rossa o rossa, ghjè stanca assai finita è parece brillava. È ùn hè micca maravigghatu, perchè l'arburatu principalu di u vermiculite sottucutanu, u zuccaru hà accumplutu digià in l'ultimi etaati di u gravidenza.

Da u fine di u sicondu o di u primu ghjornu dopu a nascita, a pelle di quasi tutte tutti i zitelli partenu da giallu alluminatu. Allora, a ictericia di nascite hè manifestata. A pelle di u culuri giallu cullega ghjugna di a faccia, in un troncu, l'estremità è trà scapula. È ancu u amaru à questu tempu pò esse u biancu di l'ochji, a mucosa di a bocca è a pelle di i pedi è i pappà di u natuvulu. Dopu parechji ghjorni (3 o 4) i passa, i zitelli di u succorsu, cumincià à gradualmentu di ricusate, finarmenti, a pelle di u natuvidu passa in u culore nurmale (questa succede dopu à 2 simani dopu a partitu).

Li bebburi prematuri sò più propensi à l'ictericia chì i zitelli, sò più sensittivi à u so cursu. Ikkundizie si faci in tutti i zitelli nascuti prima di a data di dispusitiva. Se ùn piglià micca e misure adattati, ci hè risicu di dannu di u danu in i zitelli prematuri. L'Ictraziu di i pezzi preminali hè longu, in 2-3 simane.

In parte nantu à a pelle di u ghjudiziu pudete vede parechji punti amarilli pallidu chì copre u punta è l'ale di u nasu. Queste punti spusanu in i primi misi di a vita di u zitellu, quandu l'attività è u travagliu di i glubuli sebcati sò stati stabiliti.

Se a pelle di u natuvulu hè uguassu immediatu dopu à u nàscita, hè un sintomu di u natuvicu chì sò suscettibili à e seguenti malatii: malatia hemolitica, sepsis, citomegalia, toxoplasmosi, iropiruidismu, l'hepatitis.

Se u culore giallu di a pelle di ghjudiziu persiste per un bellu pezzu, anch'ellu averà scandalizà ancu i genitori, perchè a fila di u ictericia hè un sintomu di parechje malatie, per esempiu, l'ipotiroïdismu.

Se i manci di piggiunati di marroni, nìvuru, blu o marroni sò prisenti nantu à a pelle di u ghjudiziu, i sti figlioli sò deve esse osservati da una età curretta in un dermatistu chì, in casu di necessariu, prescriva un corpu di trattamentu.

A volte un nascita hè una pelcula massa palla, chì indica un trauma di nascita, l'ipoxia, danni à a regione cervica. Se a pelle hè palla da un pezzu tantu, pò esse chì u natuvulu hà l'anemia o a malatia di u cungenital.

A fine di a prima settimana di a vita, un ziteddu nascenti pò spirimintà parechji malati infittivi di a pelle. In quelli casi valenu à cuntattà immediatamente un duttore.

A pelle di u zitellu deve esse attentu à seguità è cura cù cura, perchè ùn anu micca esse rash, sudatu, scuffing. A pelle di un novu hè assai fina, tenuta, avete bisognu da a prutezzione da l'influenzi esterni.