Quale hè u filtru sante hè megliu

In veranu, e stini cusì generosamente prupone un grande assortimentu di cuglieri di cunti è altri prudutti di u soldu, i prezzi di quale puderanu alcuni figuri enormi. Cumu ùn si cunfunditi in a varietà di tubi, filtri è sceglite l'uttellu adattatu per voi? Cumu cunducerà un petit exam.


Da u bancu di a scola, sapemu chì, sottu a influenza di i raghji di u sole in u nostru corpu, a vitamina D. hè prudutta per i nostri tessuti umani. Ma a luz di u sole ùn hè micca solu una fonte di vitamina D, prima di tuttu hè una fonte d'energia, salut è emozioni pusitivi. In i latitudine sittintriunali, induve esse una mancanza particulari di radiazione solaria, avemu assichjatu à u solidu à u solidu, sustituitu u nostru corpu per u cattivu affizionatu di i ragi di u sole. È certe volte sapemu chì in tuttu ciò chì deve bisognu di a misura.

A longa esposizione à u soli ponu fà assai più dolce chì bè. In ghjustizia di un bronzo bronzo bellu, ùn deve micca sminticà a pussibilità di sull'inchinu à u soli, è ancu i prucessi di photoeggiarii di a pelle chì sucvenu sottu a influenza di a radiavi ultraviolet. I rachi sunate penetrendu in i capiglii più minimu di l'epidermidi, induve ellu distrutte i fibbra di colaggiu è elastin. È hè questu effetti solidu chì porta à l'aspirazione prematura di e riccheti.

Questa hè specialità in a nostra età di i buchdi di l'ozone, u calunciu glubali è l'aumentu di l'attività di a radiazione di u sole. Ultraviolet dura vene, è avà à ancu in a bandu di u mediu di Russia, hè cunsigliu per utilizà cosmetti di u sunscreen. Inoltre, i sunscreens, chì inizialmente anu solu a funzione di prutezzione di prupirazioni suli, issa combina a pruprietà di i credi per l'usà ogni ghjornu è di u cura di a pelle. Prima, definiscenu quali significa per u bronzu hè offru qualcosa da a industria di bellezza moderna, è ciò chì avemu avutu bisognu è ciò chì ùn hè micca assai.

Sunblock . Questu hè u principale filtre solar, chì pò esse ricunnisciutu per tutti, senza alcune. A pelle hè aplicada à a pelle furmette una film chì hè un filtru per a radiazzioni periculosa è attenuate l'effetti di u sole dai volte.

Oliu per cremelle . Aghjunghjisce à acquistà un bronzu veloci, ancu cù l'hidratazione di a pelle. L'oliu Suntan in a so cumuzioni cuntene cumpunenti protettivi di tutti i tipi di radiazione solaria, ma viaghja di più débiles ca la crema.

Sunblock per a faccia . U pelle facial sensitiva è sensibule hè spessu sottu spostata à a luz di u sole, per quandu necessite una prutezione speziale. Sunscreen di a face si prune u nutre a pelle, a sona è sata cù vitamini. À l'estiu, hè chjaru aduprà micca micca solu nantu à a spiaghja, ma ancu sottu sottu suluzione.

Ricurdatoghje dopu u sole . Cum'è u nome dale implica, hè dispunibule d'utilizà dopu à sunbigliate. Grazie à cumpunenti spiciali, cura è prumove l'armunizadori, sguardi rossu è moisturizesà a pelle irritata da u sole. U pruduttu dopu à u panatteria pò esse rimpiazzatu da una simplicissima crema.

Spray after sunburn . Hè un bonu effettu di enfasi, l'oculistica di a pelle, dà un sensu di frescura è dulcezza, hà un effettu calmanti. Tuttavia, questa ferramenta ùn hè micca necessariu, è pudete fà per elli senza.

Cream da brillo . Ma questu hè veramente una strumenta indispensabile per i vacanze è i viaggiaturi. Olvidie nantu à i rimezzu di l'abuela per di sunburn - kefir, crema agria è buccia di pepino. Cream da sunburn elimina istantificatu l'inflammazioni, questi è crescita rapidamente i processi di regenerazioni di a pelle.

U nivellu di protettiva di u sole

L'efficacezza di qualsiasi filtre di soli hè spressione in unità di SPF (u factor di protusione di u sole). Sì u prugamentu di una faccia di crema, trova l'abreviazione SPF - pò esse sicuru chì a crema hè un effoca da upertu. A figura dopu à u signu SPF significa quante volte potete crescate l'ora di pruvesti di soli se utilizate l'uttellu.

Per esempiu, se u primu vermigliu nantu à a vostra pelle hè apartu dopu a meza ora d'esposizione à u sole, in teorica, se utilizate a SPF 10 crema, pudete crescate questa tanta settimane, questu, finu à 5 ore di sogliu attivu. Ciò chì praticamenti ùn pudemu micca cunsigliere micca in alcuna manera. È questu effettu hè assicuratu per l'additivu spiciale chì sò parti di i prudutti di u soldu. Cum'è u pienu più altu di diossidu di titaniu, chì riflette l'ultravviolet, chì agisce cum'è millioni di mirchi microscòpichi.

U livellu di SPF varieghle da 2 à 50. SPF 2 hè u livellu più dèbilu di prutezzione, pruteghja u 50% di l'ultravviore più dannuu - UV-B. I prudutti più famusi sò SPF 10-15, benettizati per a peddi nurmale. U livellu massimu di prutezzione hè furnitu da travagliu di SPF 50 - si metti à u 98% di ragi preghjudizii.

Avà - u più interessante. Ci hè chì i cosmetologi in u mondu in u so travagliu anu usatu a tavola di u Duttore Thomas Fitzpatrick per stabilisce u tipu di a pelle di u paci, altri - u fototipu, chì hè stabilitu da l'attività di i melanòciti. I melanòciti sò cellulose di a pelle rispundendu di a sintesi di melanina, un pigmentu chì prutege a so piel da a crematoria è dà u culore bronzu di a peluche.

L'scala di Fitzpatrick faciliteghja sei fototipuli. L'ultimi dui ùn saranu micca cunsiderate, postu chì i so rapprisentanu principalamenti vivi in ​​Africa è in altri paesi cume. È à noi, europeani, ci sò solu i primi four phototypes. Determinà u vostru "assolellatu" ùn hè micca ghjustu difficultu, prupone per fà fà in questu ora, è à a stessa cosa sceglite u filtru soli più adattatu.

U tipu: a pelle sensibule assai lighjia, l'occhi azzurri o verde, u capeddu lume o rossu, peccatori. A so pelle hè contraindicata si sorta sottu u sole di u sole, perchè si crede in seguitu. Per a prutezzione, l'usu di i pruduttori sunnii più putenti marcati "per a pelle sensitiva": durante i primi ghjorni di l'esposizione solaria SPF 40+, in seguita - SPF 30. L'oliu per a cremazione intensive sunblande hè contraindicata!

Tipu II: làscanu, occhi azzurri o marroni, capelli lumi o rosso, peccatichi. A pelle di sta foto pò sunbathe, ma per ùn avè micca crematore, hè necessariu di abituà à i raghji di u sole da pocu tempu. À a spiaggia, hè megliu utilizà prudutti d'acqua è i primi ghjorni - SPF 30, dopu - SPF 15.

III tipu: skin fair, occhi scuro, castagnu o capelli ghjuvani. Questu hè u fototipu più cumuni in u nostru paese. I so rapprisintanti di sunbathe facilmente è rapidamente, spessu ignore l'esse disgraziatu di rossu di a pelle. Questa cutidiana ùn ha micca paura di u latinu di a latitudina latitudina, ma u focu miridiunali hè sempre periculoso. I primi ghjorni à u sole, avete bisognu di utilizà a modu cun un factor di prutezzione di almenu SPF 15, dopu - SPF 8-10.

Tipu IV: a pelle scura, capelli negra, occhi marroni scuro, ùn sò micca peccati. I rapprisentanti di questu fototipu sunbathe rapidamente è faciule, chì ùn abbandone mai in u sole. E ancu s'ellu ùn hà micca avutu i prupietà à u patruni u prublema cù a sogli di sunbright, ùn ci vole à prutezzione di u fotograficu per i marcelli marcati per "a pelle scorri", chì l'moisturizarà è di fà ancu più bella. Ancu s'è a pelle hè chjaramente è ùn ùn protesta à una longa sughjettu in u sole, per pruteggià à u fotograficu, hè dispunibule d'utilizà u filtru di u focu SPF 6-8.

I règuli di u sunscreen sò assai simplici. Apply sunblock 15-20 minutes before going to the beach. Ùn palesanu di a crema - u so cunsumu duveranu circa 4 cullizzioni per u corpu tutale. À l'iniziu di ghjorni, utilizate l'attraziu cù un indùcinu di prutezzione più altu, invece di reduces. U scaricamentu di i filtri sò lavati, sguassati è dispunibule, perchè ùn abbandungu di aghjurnà a cuttura crema ogni dui ore. Ùn sunate in u sole. È ùn si scurdate di utilizà i rimedii "post-sun" chì furtificheghja u focu nantu à a vostra pelle.

Un sole gentile è ancu bronzu!
resnichka.ru