Propina utilità di a farina di avena

Hè una bona farina d'avena parìa esse scurdata da parechji. Ma micca in adittivi di l'alimentariu è micca in i pillettes hè u sicretu di a longevità è a nostra salute. In i pruprietà utili di a farina di farinata, anu saputu di questu di i tempi antichi. Oatmeal cuntene una cantina sufenzu di proteini vegetali, chì regula u metabolismu grassu, in particulare reduce u nivellu elevatu di colesterolu, à u zuccaru in u sangue, per questu presente in tutti i programmi di dietesi.

In a civette, assai di vitamina B6, chì rinforza u sistema nervu è prumove a produzzione di serotonina. E a serotonina, cum'è sapete, hè una hormona di felicità. In questu quì, i pruprietà utili di a farina d'avena ùn finiscinu micca. Ci hè ancu una vitamina E in questu, chì pruteghja u corpu da i radicali liberi, chì dannu a molècula di DNA è causanu l'invichimentu. Oatmeal cuntene manganese è zincu, chì sò utili per ossi, è per u sistema immune. Questa hè l'unica croup, chì ùn hè nudda contraindicazione. Concezioni picchì i zitelli chì sò cunsigliati per avè avatare farinata dopu à 10 mesi. U fattu hè chì a farinaceva cuntene a proteina di gluten, chì pò causà una reazione allergique in i zitelli, perchè u sviluppu di u so trattu digestivu. Hè un effetti colerèticu, chì serve com'è prufilaxie per a cholelithiasis, è ancu deguttu u silicu hè un effettu benefizièvule nantu à i capelli è rinfensa i unghji, è aiuta ancu in i lezioni di u tessulu connectivu, i articulati è u sistema muscular.

I nostri antenati anu sapianu ancu di eterna propietati di u farinata d'avena, hè un piace chì no tutti i ricetti sò ancu risolti, ma ciò chì hè in u mumentu, hè necessariu d'applijaccià per sughodu bè. Hè riccomandatu assai ricetti per a farina di farinaghju, à dì perchè hè cunsideratu micca solu chì hè satisfatore, ma ancu assai utile. Un pezzu di panzicu di vapeur d'avena per u lamentu di l'uttellu hè d'utilità à quelli chì vulianu perderà u pesu o sò teme d'avè beni. Siccome chì u fucu di questu cereale hè prestu pianu lentamente in u trattu digestivu è hè ancu digià digerutu pocu, perchè un sirviziu di patevule dà un sensu di sazziità è energizeghja per un pezzu tantu, chì reduce a pussibilità di picculu.

L'usu di l'avena hà longu annunziatu fora di i pruduttori è i cereali. Avà nantu à e spianate pudete truvà parechje prudutti chì includinu stu cereale utile. Questu hè u pane, pasta, biscuits, iogurdura è dolci

A ricetta per a farina di farina d'avena i monjos Tibetan:

Piglià a farina d'avena, duie cucchiara è diluted cù una picca cunta d'acqua, mette in a notte per insiste. Dopu quì, aghjunghje una coliba di cavalli, fette di banana è pinu à u gustu. Mettite tuttu è manghja megliu in a matina.

A seconda ricetta per a farina di avena .

Ci hè bisognu di piglià un catu chjucu è fate una proporzione di una a un avocina di acqua calenta, aghjunghje un pezzu di pani negru per fassi è ferà cù un mantellu. Dopu chì andate in un locu caldu per un ghjornu. Dopu un ghjornu, mette nantu à un focu lento è porte à foglie. Allora pigliate da u calore è lasciate per friddà. Pudete manghjà cun ogni insalta è ancu cunfittura. Quandu una persona hà sviluppatu una gastritis o una ulcerosa stomacu, ùn hà nunda di più di rinunzià l'alimentu chì si usa à manghjà. In quelli ghjorni un persone bisognu di aiutu, perchè ellu bisognu di l'aiutu è l'intelligenza, è u megliu di tuttu in bona nutritura.

Trattamentu di gastritis è ulcera cun u latte , preparazione: Pour una cuitone sopra d'avena in un vetru è fremale acqua fridda, fate a mare. In a matina pigliate una cullette è mettite bè. U liquidu chì s'hè furmatu da a farina di pumparice, a puzzicheghja per sguassà è scherziata, poi pusava u focu dèfiliu, a mugghje chjaramente in cale, per ch'ellu ùn era micca cale, ma di caldu. Poi torna in u vetru è aghjunghjene una cucia di meli. Puderete in a mattina nantu à un stomacu vacanti. In una ora è mità, pudete manghjà solu. Piuttostu spessu, in particulari i anziani, e donne chì ghjucanu incrighjanu di stinimentu à u stessu tempu, si pigghianu di medicini chimichi ùn sò solu addictivi. In quessi casi, i curati eranu famigliate da stu prublema è, in virtù di e so cumpetenze, amparonu à preparalli una bona medicina per stinimentu.

Trattamentu di stinzia .

Pigliate una vetru di farina d'avena e fate acqua furiosa, insiste à trè o quattru ore. Allora u liquidu hè sbuffulatu da un pezzo. In questu casu, l'albiteri secchi, i fichi, intrecciate intrecciate è aghjunghjenu tutte tuttu a farina di avena. Cima cù una colazione di u meli è mischjanu bè. Per u gustu, pudete aghjunghje a crema agria à u vostru vulete.

Questu cun l'aiutu di l'avena pò esse tedesciete .

A questu mètudu di trattamentu l'antichi fumarii pesanti, chì pruvate à pruvà à pruvà d'avena.

Ricetta: Pigliate un pruduttu è di qualità, ùn averebbe in un macinatu di cafè è pour un vetro d'acqua cale, poi ponu nantu à a notte. In a mattina, u mistu resultanti fervente pà deci o quindici minuti, friddi è eddi comu tè. A più freti di piglià un tè, u più menu serà u craving for nicotine. Oati facevenu esse assai efficace per a bellezza.

A ricetta per a machja di a farina farina di cullezioni : Pigliate u meli 100 grammi, a pagliatura farina di farina è cunglite bè. Questu rimedju elimina a pelle morte bè da a fàccia è u corpu. Lubricate i zoni cun una strata fina è surtite sette o ottu minuti. Lave cù l'acqua caldi.

Una prescription utili per a bleaching face. Avete bisognu à piglià un avianu avianu dui cuppa, iogurt da dui cullizzioni, una cullizzioni di u meli, una cullizzioni d'oliu d'oliu. Metsu beni finu à u lisu è applica à facci à 15 minuti. Allora lavoni cun acqua calda.