Reuters hà dettu Ekaterina Tikhonova a figliola di Putin

U fattu chì u capu di u funziunamentu "Innopraktika" Ekaterina Tikhonova di fattu - a figliola più nova di Vladimir Putin hà digià ghjunghjenu infurmazioni in i media, ma ufficiale micca chjaru cunfirmatu finu à pocu tempu. Questa mattina, a pubblicazione di Reuters pubblicava materiale riguarda à u sustitutu di direttore di Gazprombank Andrei Akimov, chì cunfirmò à l'agenzia chì Tikhonova era a figliola di u presidente Russu.

Sicondu Akimov, cunnosci à Catherine da a zitella, perchè a publicazione ùn ponu micca dubbitu a veracità di e so parolle. U banchieru hà sternatu chì a so urganizazione accumpagna i prughjetti di l'Università Statale di Mosca, cunzidiremente u fattu chì u fundale rispunsabili di u sviluppu di u cuncettu di u Università di l'Università di Mosca hè cumandatu da un parente di u capu di statu. Reuters annuncia chì Ekaterina hà casatu cù Kirill Shamalov, u figliolu di Nikolai Shamalov, chì hè un accordu di u Banc Rossiya, chì era sottu sancziona Stati Uniti. L'estimazione di u statu di i analisti di analista finanziari hè stimatu in 2 000 milioni è L'ingudu di a famiglia ghjovana hè furnita da l'accordu di Shamalov in una di e più grande petrolini Sibur, acquistate da Gennady Timchenko, chì hè in termini amichevuli cù Vladimir Putin.

L'agenzija pubblicò una stampa di a villa cumprata da a coppetta in Biarritz, Francia, chì u costanu $ 3.7 milioni. L'aria di a casa custruita in i 50 di l'ultimu seculu hè di 300 metri quadrati, è l'area circundendu u giardinu hè di 2000 metri quadrati. m.