Ritnessu trà l'amante di u maritu è ​​a donna

Quandu una donna sposa, crede bisognu chì un omu amatu hè l'unicu per a vita, chì ella serà fidu à ellu è ùn pensate micca in un amatori ancu. Ma u tempu passanu, qualcosa di a vita ùn hè micca persu: ùn ci hè satisfazione in u sessu, o u maritu hè brutale per ella o và pè viaghji di affittu per un bellu pezzu, è ùn sò micca boni ragiuni per a tradenza di a donna. Idda circà un amatori per rinforà a so riti espirituali rotte cù u so maritu, o per riceve a satisfazione in u sessu, o, impurtante per una donna, per stabilisce in a so stima propria, chì hè rebautu da u so maritu. Ci sò parechji raggiuni per l'apparenza di un amante in una donna. Questa rilazione, sicuru, a donna prova di amparà cù cura, ma micca sempre esce. Allora u maritu spetta cunclarativamente chì a so moglia hà un amatori. Cume cumu a relazione di u maritu cun l'amante di a so famiglia? È i vicini sò cuntenti di dì à u so maritu induve vedanu a donna infieldia, quandu, cù quale, per osservà a relazione di u so maritu à l'amante di a so fede.

1. Husbands chì valenu assai a so famiglia assai, amate a so mòglia, fendu difendà i so diritti à a famiglia, scuntanu l'amante di a so amma, scopre a so rilazioni è a forza o altri mèttivi per assicurà chì sta persona ùn hè micca solu micca vicinu à a so mòglia, ma ancu in una località propria. Dopu, e mòglie sò assai grati à i so mariti chì anu pussutu à mantene a famiglia cù i zitelli è i figlioli.

2. Una altra categuria di mariti, amparà a tradenza di a so mòglia, crede chì hà disgrazzatu l'onore di u so maritu. In quelli marreru, a relazione cù l'amante di a so sposa si ponenu chjaramente - per a sceglie. Qualchidunu di elli à rializà questu intenzione. In questu casu, a famiglia più spessu disintegra. U maritu spina in prigiò, a so donna trova un altru omu.

3. Hè ancu mariti chì facenu tuttu ciò chì ùn anu mai si scoprunu l'amante di a so amma, ma sapendu a relazione cù a so sposa, spessu cù i so fistini, usando rude parole, mate. U rapportu cù u maritu in una famiglia di stà finta finalmente, ma micca sempre finisci in un pausu, perchè in teme à u maritu, a so sposa, sottu a influenza di e so minaccii, principia à teme à a so morte è umilmente cuntinueghja a arraggiari in una miserabbile esistenza, cunziddi stessu i più insosiche di e donne. U crack entre maritu è ​​mòglia in questa situazione ùn hè mai piazzatu.

4. A quarta categuria di mariti, avennu amparatu à a tradenza di a muggheri (in particulare se fussi fissa di un detective privatu), ùn mancu trattatu cù a so mòglia è cù u so amatori, ma hè inculate immediatamenti per u divorziu, prizzendu à a donna di sustegnu materiali, è più peggiu à piglià a mossa i zitelli. Certu, una donna prova di chjamà a cuscenza di un amatori è cose da relazioni longu cù ellu. Ma l'amatori di a donna ùn hè micca inclinatu, per regula, per creà una famiglia. A donna resta in u "bacinu broken"

5. In una situazione di relazioni d'amore cù l'altru omu, se u più pussìbule, hè megliu chì u maritu ùn ùn sanu micca infurmatu, perchè ùn ùn senti micca u dolore è suffientu di u pensamentu chì a so mòglia ùn piace micca per ellu.

6. In a relazione cù un amante, a mòglia hà bisognu chì a più frecuente quandu se divorciavvi à u so maritu, stu amatori desaparecerà prestu da a so vita, postu chì ùn ùn hè micca di prumove d'impegni serii, necessita solu flirting, pasione è relazioni faciuli.

7. Un maritu doppu un divorziu di a so moglia, sopratuttu cù a famiglia hà avutu pienghje micca, ùn manca sempre di creà una nova famiglia, ma se successu, u novu matrimoniu ùn hà micca necessàbbilmente seri megliu l'annunziu.

8.Maghi di più spessu ch'è un maritu ùn pò micca creà un novu matrimoniu, è ferma solu è dispria ciò chì hè successu.

9. Spessu, dopu, l'attitudine di a mòglia in u so ex-maritu, chì hà vechja sola durante parechji anni, cambia per u megliu, si sali cuntenente chì hà fattu un sbagliu, vulete turnà à ellu, ma, sfurtunatamenti, ùn hè micca impositu, cusì a cura di a relazione unu di l'altri di una ghjovana età.