Chì fà cù i disegni di i zitelli?

A vostra piccula piace? Questu hè bonu! Ti piacevole u so travagliu, ma ùn sapete di chì duve? Ciò chì fà cù i pilastri di capulavori chì piglianu assai spaziu è sò ancu spargugati in u appartamentu? Fighjemu in parechje opcions chì vi aiutanu à risolve questu problema.

  1. Pone a travagliu nantu à u muru. Perchè u zitellu hè stata una gioia ghjunta è cusì pruvucarà à Ghjesù chì ùn hà micca pruvatu in vain. Pudete ancu stese una corda à longu di e parete o di ventalli è incogliate qualchì travagliu nantu à questu. I donne amare quandu i so operi sò stanu o sò in un locu prominenti.
  2. Pudete mette in stampa in un quadru e posa una foto, una tavula, una mesa di notte o altru locu prominente.
  3. Pudete creà in l'appartamentu una galería di stampa solu di un artista singulari. Per questu quì, u spaziu di u colpu hè geniale. Ogni travagliu nantu à i schedarii trasparenti è staghje nantu à a stanza. Allora cambia per periodicamenti e figuri in i posti.
  4. Disegni di u to figliolu pò esse dispunibule nantu à Internet. In a World Wide Web, assai mnemiamochki cumunu cù l'altri i rializazioni di i so figlioli, perchè ùn avete unitu à quelli? Parechje persone anu vistu u travagliu di u to figliolu, è ellu hà cuntentu. Inoltre, sì sè stata registrata in rete suciale, pudete carica u travagliu in a vostra pagina, è forse avete u vostru situ web. Invia l'imaghjini à l'amichi cù l'indirizzu email. Ora ci sò assai siti induve l'opere di i zitelli sò stati disposti, è i dibujamenti di i vostri figlioli ci seranu accettati cù gran piaciri.
  5. Mandate carte nantu à mail. Sì avete lettite parechji revugghini o vulemu programmi di u zitellu cù migliu, mandate u travagliu à l'uffiziu editoriale o à u canali TV. Se a stampa hè indicata nantu à a TV o publicata in un ghjurnale o rivista, u zitellu sera assai piacè. In ogni casu, hè megliu per fà una sorpresa à u mulinu, altri ùn sarà annullatu, se nunda ùn hè di sta prughjettu. Ùn dedica micca u vostru figliolu à i vostri piani. Se u vechju vedi u so travagliu in a rivista, u vulete intervene à a creatività.
  6. Da i travaglii di i zitelli pudete fà imeti in a fria. Parechje famiglia decordanu sempre u frettu cù tutti i spezii di imette, ritratti è affreschi. Cumprate cumprà uni pochi magnets, hà designatu i dibarenos di i zitelli è mandà à a porta di a frigoristica.
  7. Se u to figliolu li piace à raccultà a vetru, fà l'articuli da ceramica o papier-mache, pudete aduprà opere di l'articuli di decoru in un locu. Puse in un locu prominenti. Sì i ghjente riceviarà u zitellu cù i cumplimenti, serà cuntentu.

Cume guardà u travagliu?

  1. I disegnu deve esse almacenatu in caratteri cù un scumparta o in caratteri plastichi, ma ogni foto deve esse mette in un schedariu indiviu. Cusì pudete fà un album tutale.
  2. Una computer hè un bonu locu per dispunì i scritti di i zitelli. I posti si pigghianu pocu à pocu, ma in u stessu tempu pudete in ogni tempu puderà vidiri o stampà in stampata.
  3. Fate un ghjocu di almacenamiento. Hè pussibule di fà una qualquìa utili è utili di i dibujos. Per esempiu, l'imàgine ponu esse stampati à u cartulinu, perchè chjucu in cubbi o trianguli. Allora avete qualcosa cum'è puzziche. U zitellu pudarà esse ghjucatu cù i so dibujamenti, quale hà bisognu à cola.
  4. Chì u zitellu sughjettu à l'altra parte altra volta. Esternatu, tutti i travaglii sò cariti per voi è per u zitellu, ma ancu ùn ponu micca mantene a so vita, perchè qualchissia chjamate sempre di tene. Se un zitellu hè utilizatu per scrive ogni ghjornu, duvete bisognu di assai spaziu per guardà l'opere. Se u disegnu si trova in un locu, u sicondu hè assuluzu limu è pudete aduprà per una magistra maiò. Discrizzioni meli o innevativi pò esse spuntati o purtati à carta riciclata.

Parechji parenti anu amatu quandu i so figlioli tiranu. Vulenu salvà i scrive per un longu tempu. Ma avete bisognu di verificà chì i boni, u travagliu degnu daveru, è l'appartamentu era in modu.