U sicretu di a vita di successu di e donne di l'età "Balzac"

Quandu a vita di una donna hè cum'è un pianu di 40 anni, assai pòtanu à pànicu è ancu di depressione: questu hè veramenti un momentu vitalu cruciali: ghjovanu frunellu ghjè abbandunatu è avanti ... Induve ciò chì aspetta? Sbanditi è vichjàia o novi perspettivi? Allora quantu ùn ne perde micca per passà nunda di questu cunferma, fendu una fiducia in sè stessu è fà successu in tutti l'esferi di a vita?
Quand'elle sò chjassi veneranu, i ghjovani è maturi è l'omi crede chì l'età di "Balzac" hè carcu di assai momentu pusitivu, senza pruvà à qualcosa ghjovana. I più ghjovani è e donne prefettenu questa età per parechje motivi è vuleva righjunghja più prestu.

Sicondu i dati sociologici, a maiò parte di i rispondenti crèdenu chì hè di l'età di "solu più di 40" chì una donna trova a so autentificazione veramente, si sentenu un rappresentativu cumbre di u sessu fieri, a so fiori di a natura, u so potenzu creaticu è l'energia vitale reachu a punta. À questa età, una donna hè cunniscenu bè cù a so dignità è e mancanza, è puderebbe intervene nant'à a ghjente, acquistenu savane vitali, intuizione hè rinfurzata. A donna sia matura a psicologica è spirituali. Hè diventata più indipindenti è indipindenti, ci hè una capacità di cura di sè stessu.

Sicondu stu studiu, in a età matura hè u piccu di a carriera, u crescita di cumpetenza è u nivellu generale di a cunniscenza. L'interessi sò diventà più largu è più sostenibule, l'experientu suciali nicissariu hè stata accunciata, chì permette a donna per esercita a so scelta in assai esferii di vita, cumpresa a so vita persunale. Questu hè u periodu quandu, per a seconda volta, una donna hà l'uccasione di truvà e si rializeghja u so pudente internu.

A donna hà digià un "fundamentu", nantu à a basa di quale pudete inizià, se ne necessariu, una altra vita. Ci hè "tuttu" per a vita: travagliu, famiglia, abitudine. Una donna matura, per regula, hè più emporatativu stabile, raziunale, menu neuròticu, hà un accenti più sottili è precisu à tuttu. Hà a beleza di una donna matura, l'incantu, hà digià adupratu u so stile. A tutti quessi aghjunghjenu ancu u fattu chì una donna di età di "Balzac" hè sempri longa per utilizà questi vantaghji è assicurà u successu in a vita.

Ma ancu una donna à questa età pò, malgrava a so vita, ùn sia micca un espansione completa di u so potenzale persunale, u so prubbu. Per entra in una trappula, abbastanza naturali per questa età, una donna spessu sperimenta un sensu di abbandunamentu, un scantu di a soledad.

Sta crisa hè aggravata da u stereotipu di u "fallu" in u prezzu di una donna matura in l'ochji d'un omu, tipicu di una età durevule, mentri u "prezzu" di un omu di sta età in a percepzione di una donna hè sempri criscente. In questa situazione psicologica, una donna pò andà di una di e manere seguenti:
Allora chì hè u sicretu di u successu di una donna matura? I sicicologi chì cercanu una risposta per sta dumanda profonda cunsigliu di prima per "neutralizà" a pusizioni di scuntalistu è piglià a via di creà a so vita in successu.

U primu chjave per successu hè quasi tutti i psiculoghi chiamanu selfestimu. Stima di l'autoestimu - in parti hè un prugramma di vita è a so propiu. Se pensate chì ùn avete micca degnu felicità, ùn piglià micca un passu per ottene una vita felice. E vice versa.

U primu passu hè a selezzione di scopi fattiveni. Hè stabilitu chì una persona hà riesce successu è hè attentatu psicologicu di l'implementazione rivoluzzione di questi chì ùn devenu micca troppu pisanti per ellu o solu faciule. Sceglite u rolu psicologicu di u "vincitore" se i vostri miri sò intermediate per voi. Se l'uggettu hè troppu faciule - hà iniziatu à appuntamentu per fracassà micca, è per ùn guadagnà. Se hè micca troppu difficili per voi - vi sò iniziunatu di scunfighja.

Ma spessu i nostri viddi facenu i so propiu rijustimenti à i scopi ch'è avemu fissatu. Apparevule, per avà da ghjunghje à u successu chì cercamu, i nostri scopi sò da esse ligeramenti più altri chì ciò chì pudemu assicurà. Allora una persona chì vole pudè natà u fiumu per arrivà à un certu locu nantu à a terra upposta, ùn nera micca direttamente à u puntu desiderate, ma à un altru mumentu sfarituitu. Ma cum'è l'oghji u sopra, hè cascata induve ci vulia.

Sicondu parechji psichologi, hè assai impurtante per una donna, in particulare in l'adultu, per sviluppà l'usanza di attivà è vigorously à risponde à i prublemi è i minaccii è sempre, quantu passa, fate centru in u scopu chjusu. Pigliate una postura pinsatu in tutte e situazione di vita. Attente cunfidendu è decisivu in casu di situazioni prublemi, risposta à difficultà senza dodging, evitendu micca è micca spiegà u eventuale prossimu fracimentu da u destinu, è a lotta, sopr'à e questi l'ostruzzi in viaghju è intelligenza, cuncintendu i vostri proprizii è abilities.

Dopu avè avutu cunseutu trà e donne di successu in tutti l'esferi di a vita, i psiculoghi truvaru, senza esvisione, un cumuni, caratteristica per elli qualità: ottimisimu, a capacità di vede a perspettiva ancu in una situazione aparente "mortu". In u so avete, successu in a vita per u fattu chì, cullendu in situ insire vitale, elli scumpenu u viaghju di l'autore emancipazione, l'autore di sviluppu, hà guardatu à a situazione cum'è causant à a sviluppà è da cultivà, invece di disprezzu è dete e so mani.

E l'ultima chjave impurtante di successu: sicondu i psiculoghi, per successu, avete bisognu di stabilisce quelli chjave di l'autore realizazione. Ogni persone ùn hà micca assai - micca più di deci, ma avianu a essiri caputu bè chjaramente. Questu hè specialmenti impurtante per una donna di età medievale, quandu si adopra un attempundante attornu in a so vita. Ci hè assai depende di cumu pudete creà i piani di più vita è cumu pudete capisce ciò chì hè veramente impurtante ora.

Allora, a fideltà in u vostru, in a pussibilità di successu; assai abbastanza, ma vera per voi mette; l'abilità di raligraranu in momentu difficili è di cunfidenza in quellu chì hè più impurtante per voi - ùn lasciate micca micca, è u successu in a vita hè garantitu à voi à qualsiasi età.