Perchè ùn l'altri micca i zitelli?

Hè cunnuscenu chì i zitelli sò i fiori di a vita. Inoltre, sfurtunatamenti, ùn tutti ùn cumunu micca sta parolla. Spécialement omini. Questa attitudina versu i zitelli pò purtà à una rughjona. Hè per quessa chì assai donne anu pruvatu d'intesu perchè omi chì ùn anu micca piace i zitelli.

In fatti, ci sò parechje risposti à a question: perchè un omu ùn piace micca i zitelli. Prima, si nuta chì ogni persona hè influinzata da l'atmosfera psicologica in quale hà crisciutu. Forsi, l'omu si abbandunava ricordi di a so zitiddina, chì sò a causa di tali attitudine. Per esempiu, quandu un ghjovanu era ghjovanu, hà avutu un fratellu ou fratellu più chjucu, chì i genitori furnianu tutta l'amore è l'care, cessatu di dà à u zitellu più anticu. Cusì, hà dettu l'impressione ch'ellu ùn era micca amatu. E anchi u fattu ca ha longu crescitu, in u subconsciousu, hà postatu u fattu chì i zitelli anu sempre amarà più ca ellu. Puderete ancu senza avè rializatu solu per esse ghjilosu di a so donna amata à u zitellu, per timore chì ellu perderà a so attenzione, com'è quandu accadì à i so genitori.

I temere di i masculi

Cumu ancu chì i rapprisintanti di u sessu più forti ùn anu micca cum'è toddlers, perchè simpricienti chì ùn pò micca esse responsabilità di a so vita, u sviluppu è assai più. Spessu, questu ghjallu chì i ghjovani crescenu in famiglie parenti o vicinu à i babysi disfuncional. Di sicuru, micca sempre l'omi principiani à teme à i zitelli. Cumu ancu chì un omu chì hè abituatu da a zitella hè stata rispunsabili di i so amori è ancu per pruteggàte, prima tempiu hè prestu prestu à a responsabilità à u so zitellu. Ma i casi sò ancu frequenti induve i giovani averebbe vistu u so propiu babbi in elli è crede chì elli ùn anu micca pussutu allora à i so figlioli qualcosa. In questu casu, a so disgrazia per i zitelli hè guidata solu da u so propiu teme è un sensu d'incompetenza. Tuttavia, ci vole ch'ella avemu nutatu chì teme ùn sò micca solu di quelli chì anu criatu in famiglie disfuncional. Ci hè parechje casi chì i ghjovani ùn sò micca pronti pronti per piglià ogni responsabilità. Hè dunqua chì qualchissia rimissione di i zitelli i rendi in folla è irritata. Tali machi pensanu chì a zitella prova da impone nantu à ellu un zitellu, allughjendu a so libertà, u spaziu persunale è a capacità di fà cum'ellu vole. In questu casu, un omu simpricimenti ùn anu micca solu fisicamenti, ma ancu psicologichi sò riuniti maturu. Spessu, i picciotti avianu bisognu di più di tempu per apprezzate a libertà da ogni oblastu è apprendre à rinunzià certi volte. In e donne, a maternità hè inherente in natura, cusì hè più faciule per elli à fà "sacrificimenti" similari per u sake di u zitellu.

Testu di Adequacy

Ma vale di ricurdà chì una persona cù una psichie normale è una percepzione adequateu di u mondu pò esse a fastidiu da u zitellu, ma à u listessu tempu ùn fate micca attaccati di l'odi è l'agressione. Se avete bisognu di una manifestazioni di caratteru per un ghjovanu ghjovanu, avete bisognu di pensà quantu hè listessu. Inoltre, si facia cura nantu à u fattu chì u zitellu ùn solu ùn dice cusì un affari di i zitelli, ma ancu amminiscenu cù a viulenza fisica. Tali cumpurtamentu hè inoltriabilmente cumpletu per una persona normale, perchè o conscientemente o subconsciously in una psyche adatta, ci hè un desideriu di prutege l'oliu di dèbuli o à teme trattà neutrali, in casu d'infestallu u dolore è mock. Perchè, s'ellu capisce chì un ghjovanu à vede in i zitelli l'incontinenti principali è l'irritanti, pensanu nantu à ellu puderà divintà un pianu naturali à u zitellu.

Fortunatamente, tali rapprisentanti di u sessu più forti ùn hè micca abbastanza. Basìtelu, tutti l'omi fate cù a dislike di i zitelli chì anu creatu è fate ridere di u desideriu subconsciousu di mantene à i zitelli chì ùn deveranu micca esse responsabilità di qualcosa. Spessu, questu hè quandu un omu hà u so figliolu o figliola, in quale ellu stessu. Allora a so irritazioni cambia in a direzione opposta, diventendu in un sensu di tenezza senza limitezza è d'amore.