A vita persunale di Oleg Tabakov

Senza Tabakov, assai di noi ùn avè micca avutu una zitella felice. Questa hè a so voce dice chì ghjattu matroskin in "Prostokvashino", hè l'ochji persificati per tutti in "17 momenti di primavera". A vita persunale di Oleg Tabakov hè chinu d 'argumenti brillanti è incolore, ma ancu i cori brillanti sò più presentati.

A felicità finita cù l'iniziu di guerra, Tabakov era solu 6 anni. Patre è mamma - mèttori - hà fattu u so travagliu, è a principali in a vita eranu amuri. Da a influenza di a strada, u zitellu dicidi di salvà in u cercu teatruali di u Palazzu di Pioneer è i scoli d'a scola. Attualmente, tuttu hà cuminciatu. Hè a capu di u studiu teatru Saratov, Oleg Pavlovich hà sempri cunsideratu "una padrina in a professione.


A diversità di assai culleghi, in a so vita persunale Oleg Tabakov ùn hà micca detechjarà e capitale i università teatrale - hà scrittu à una volta à dui istituti - à GITIS è à l'Art School of Moscow Art Theater imitatu da Nemirovich-Danchenko ... Ellu scumpriu l'Art School de Moscou-Studio. Dopu hà fattu ghjucà ... A lista di i so roles in u teatru è u cinema piglia a più di una pagina, più di l'insignamentu (è micca solu in Russia, ma ancu in l'esteru: i so lectures in l'Americhi anu assistit da Murray Abraham è Dustin Hoffman) duie cinéma - Moscow Art Theater. Chekhov è u famusu "Snuffbox" ... Ma ùn chjama ùn hè micca un capu direttore, ma un "capu di crisis", chì hà sappiutu da micca solu revuzià in i tempi difficiuli per u teatru, ma ancu per vultà i visitori. A vita persunale di Tabakov hè ancu discuttu cù piacè: 15 anni avè digià annunziatu da u matrimoniu di Tabakov di 60 anni in l'attore di 30 anni di Marina Zudina, è disputi nantu à questu tema ùn anu micca diminuitu finu. Intantu, Tabakov, ùn hè particularmente preoccupatu quantu era u calculu per parte di Marina (prima u matrimoniu, a so raghjone duratu nimu, nè pocu di 12 anni) hè felice cù u figliolu di nascita - Paul è Masha. Hè in elli chì vede u significatu di l'esistenza è a fonte di forza


In u so jubileu 75 abbandunà attivamente, ghjucatu Tartuffe nantu à u palcuscenicu, dirighjene e cinéma, ci duna u pustale à i so fimmini amatori è prova di mantellu ritornu di a moeterna moderna. A so prufessione sfocata, à a relazione trà e persone è di i spettori - Oleg Tabakov hà dettu in una entrevista.


- Sapete, Oleg Pavlovich, cun persone di voi, ùn vulete micca parlà micca di ciò chì hè chjaru da i vostri affari, roli.

Grazie per questu!

- Questu hè per voi per tuttu.

Sì, aghju qualcosa? Io fatemu qualcosa chì amassi, è aghju intristitu cù l'altri! Ci hè chì ellu stessu hè felice, è aghju ancu altri felipe. Allora, per voi, per esempiu, si senti felice quannu vi vede una bona filmu o una performance?

- Moltu!

Ancu se nunda di novu hè statu scupertu, senti o vistu?

- Cusì ancu!

Eccu esse - un visor cusì consciente. "Da u nostru distaccu," quandu i fratelli attuali dicenu!

- Intese sempre cumunicare cù u publicu. Avete interessatu è avete bisognu à tutti quelli chì avete vistu, amparatu?

Oh, oh ... Certu. Parlate sempre à u mio auditu. In u baziu, in a tenda, cù vicini nantu à u sbarcu. Di sicuru, ùn aghju micca moltu. Ùn pensate micca di qualcosa. Aghju sempre esse à l'omi chì vulianu dì qualcosa, per sapè. Dopu tuttu, iu era tantu in a mo ghjovvenza.

- Cumu?


E tali! Senza un rè in u mo corpu (ridi). Hè u destinatu di a ghjuventù è di ghjuventù a campà cum'è in corruzzione in u campu cù margherite è corna. In tutti i pariglii, per vola, per vola.

- Se vouscu à l'età, frà l'appiccicò Tabakov più ghjovani o più viejo?

I mo fanni sò bè, perchè sò assai, è sò tutti sfarenti. Assai diffirenti. Qualchissia sarà cun pani di liri di u vallée, è qualchissia vi pare una cesteria di fiori, è ancu deve un pocu soldi à u teatru. A più chjaru hè chì tutti quelli chì venenu à u teatru fora di l'amuri per mè, è in u risultatu sò piacè è emozioni di tuttu in a so entera. Hè ciò chì importa. Capisci? A cosa più chjaru hè chì ogni unu d'elli (beni, a speranza chì tutti), chì vènsenu à u teatru, aspetta fora di i so muri in un statu è d'umore completamenti.


- Ci stete un spettaculu in a vostra vita chì hà fattu un "persone differenti"?

Sugnu 75 anni! È aghju amatu u teatru da a zitiddina. Pensate chì quarchi cosa di questu in a mio vita? Di sicuru, era. Una altra pregunta hè chì da l'età di 75, non tutti quelli digià ricordu. E più precisamente, micca cusì. Ricurdativi, ma micca cusì bè. Sapete, perchè a memoria umana hè urdinata per esse cusì chì a nostra casetta guarda più bellu chì bagnu. Allora nantu à e donne chì anu cambiatu. Di sicuru, sò sti produczioni di u cuntimpruvemu, u teatru di Lyubimov. Ma u più impurtante hè a dramma muderna. Quelli chì aghjunghjevanu è facenu esperimenti nantu à mè oghje. Questi sò e pruduzzioni di Nina Chusova, Kirill Serebrennikov, Raikin, Mashkov, Butusov. Ùn aghju micca listatu tutte sferente.


- Chì avete fattu per mantene u talentu?

Talent? E pùa pensu, parlarà di i mo formi inelegant. In fattu, in a vita, frescura di percepzioni hè impurtante. Quandu hè ghjovratu, si percece tuttu per a prima volta. È in generale, i impresi più putenti, l'idee nantu à u mondu sò colpi di 2 à 5 anni, perchè u rolu di i genitori hà quì hè assai altu. È da pocu à pocu, i porte sò chjusi, i casi sò chjucchi, è si cumincià à utilizà ciò chì hè dintra. Aglañatu gradualmentamente, perchè interesse in questu chì circunghjanu. Sugunamente, per qualchì propriu raru, pare chì quandu era ghjovanu, è a musica era megliu, è i libri sò più interessanti. Per via, ùn hè micca cusì u casu sempre. Sò l'estetica à noi chì cambiemu - hè inevitabbile.

- Dice chì tù stessu dettu riguardu à a forma ... Pensate micca quelli più?

Sì li avianu micca piccatu, ùn aghju micca avete pensatu. Parlà di u peccatu di glutoniu, per via. In generale, per u praticamentu, perde da 800 grammi à un kilogram. Ma siccomu a perdita hè palpabbli, sò quì, è aghju compensatu cù cinque pise. Hè a mo dieta sana!

- Avete spertu l'aligria di a paternità quattru volte. Qualessu era u più tremulous, unusual?


Pasha è Masha, chì dà a nascita à Marina. Sasha, a figliola di u primu matrimoniu, Anton - hè un picciottu. E l'omi sò sempre u primu da vulintà i picciotti. Aiu vistu Anton à l'ospitalu, aghju avutu capisci subitu - u mo! In generale, l'incantu è a so penitenza di paternità si sintia quandu Anton è Sasha hà studiatu in u culleghju. Quandu ci era digià arcuni scoli, problemi di l'addevu. Allora aghju avutu chì mi rispunsabile per elli è per i so azzioni. Ci era ancu questu casu - Anton analizò u vetru, in un nucliu di i carusi in u portu di porte si trovanu, era stata detta da a polizia, è dopu avè micca ellu à a scola per un bellu pezzu. E pùa pensavvi: "Custa qualcosa chì fatevi? Forsi i mio figlioli ùn vedanu micca cumu viaghjà? "Ma, veramente, Pasha è Masha - questa hè a mo felicità. Aghju pruduce in elli. E sò in mè. Avemu i nostri ghjoculi, i cunvirsi, è i prughjetta cù u film. Quandu Marina abbandunà per un roupu o in giru, ùn avemu micca bisognu di babbu. Pigliali, mi conduite in ogni locu, è sò turnati, cumportanu cum'è l'angeli. Per elli.


Quietly. Solu allura, di sicuru, parechji attori pulitiche sò. Ddu capu hè battizatu, turnate in una manera cusì. Hè sorule.

- Tanti pirsuni sapemu chì site à rispunsevule di dui cati, in u quale l'astresi di u teatru russo è u cinema. Tutti amu aperti è sicretamenti admiten chì sì un capimellu tremendoso è unicu. À u stessu tempu, intesu impegni à u teatru, ghjucanu 75 anni nantu à u palcuscenicu, pudete fà filmi è seguitanu moderatu mudernu ... Cumu combine? Cumu gestione?

Hè assai semprici. Avete bisognu à a vostra attività. Fate solu u vostru attività favurita. Parlate cù i ghjente amate. Dà sempre una chance di curreghja è micca di fà una reputazione, ma solu esse. È per esse l'autorità trà e 20-30 anni, si deve ricurdà ciò chì hà sunnutu di sè stessu in a so ghjuventù. Ma questu ùn hè micca u principale.


- Partageremu u principale?

Leghjite di Shakespeare. "Hamlet" hè un libru in u quale pudete truvà parechji risposte è novi dumande. In un certu puntu, prubabilmente, eru circa 30-33 anni, anu dichjaratu u testu di Hamlet:

"U costumitu hè l'inimicu di tutte a vita", è hà cuminciatu à vive cum'è quì! Ùn avete micca usatu, ma vive. Invece ancu u cunfortu. Bonu à manghjà - Amore. Per piacè à amici in un bonu restaurant - certamenti. Quandu si indettenu football o hockey - ùn aghju micca lascià a casa à tuttu. Ghjè per ghjudicà per ellu stessu, i mo abiti sò mali o micca.

- E in vita Oleg Tabakov - una persona dannusa per i vostri amori?


Chì ci hè ... Quale sì ... Sò un omu in prima di a vita, cum'è Carlson hà dettu. Sò cunfurmatu in a vita cumuna. Aghju dumande abbastanza, ma concreta. Eccu, se u figliolu di Pasha sapi chì in a mane di beiu tè tè in tè nìuru cù trè zuppi di zuccheru, un pane bianchju cù u mantellu è cunfettu d'albitanu, perchè per u lamentu di mèttivu avete solu quì.

- Avete entrenatu?

No, ùn hè micca. Chì ci hè ... Solu hè chì avemu in a nostra famiglia sò fatte per fà un altru piacevule è bè. À e donne - in u sensu di una mòglia è a figliola - aghju sempre i prudutti cum'è questu. Hè megliu scurdà di u 8 di marzu, perchè tutti facenu questu. Ma sempre ricùardi di rigali è fiori - questu, in u mo scopu, hè più correctu.

- E nicer. A vi dicu esce cum'è una donna!


Hè ciò chì pensu! E mi vulìate chì quellu chì, à ogni donna, era un omu chì simule solu ricurdatu di a so, è micca micca di certi feste formali.

- E chì manca una donna muderna, pensate?

Libertà da u marcatu è e cunvenzione chì e bè cumminciò anu pussutu acquistà annantu à l'ultimu half century. Eppuru - sappi micca per fà scopre sentimenti. Avete bisognu à esse apertu è parlendu

- "Amassi", "Vuliu", "Sapemu".

"Ma l'amori c riviere". Perchè avemu duveremu tutti i carti davanti à voi?


Hè per quessa ùn hè micca solu per esse solu una donna. Hè necessariu esse una donna sàvia chì diciarà cusì cusì chì un omu, siddu ùn l'anu mancu amà, penserà: "chì si hè u mo destinatu?" Avete vede? Nuddu pudia dì chì chjuderaghju cù i putenzi chì sia. E quantu era soru chì quellu chì era quandu ellu mostrà chì puderia. Pensate chì eru da grande ambizioni? Micca! I volviu solu chì in u teatru, chì per parechji anni hà intruduciutu in e cantine è parechji lochi, hè statu fattu reparazione vera à l'attori cusì chic, costumi veri. Perchè l'atturi puderanu dopu un assicurà spessu è savurosu manghjà in a sala di comedor, edite tè in u so vestitariu è dopu à 7 pessimi per surtì belle, cullate è cambiate, per sduce u visor. Hè per pigliatu di tuttu stu sensu, sò astuzia, ma hè veramente.

- Ùn avete un passu nantu à a gola di a vostra propria canzone?

No, ùn hè micca. Assulutamente. Vogliu ripetiri una volta. Tuttu ciò ch'e aghju fattu hè cun piacè è solu perchè scusciu l'impurtanza di e mo attività è ciò chì implicanu.

Hè una missile per voi?


A missione Sona un'attera alta. No, ùn hè micca. Sapete, in u geniu direttore teatrali Ghjuvatu Butusov, Hamlet planteja a dumanda "Averà o ùn esse", ma "Sia quellu chì serà. Tuttu hè sèttima. » Allora ùn pruvate di persuade à mè per fà qualcosa per u cuncepimentu di u teatru, ma iu solu fà. Destinu, cum'è Ranevskaya hà dettu, hè sempre sta puttana. Spergu, mi darà più tempu per fà e cose necessarii.

"Pensate à morte?"

Ùn pensu micca solu à questu, socu assai!

"Avete cundutu di esse paura?"

U mo primu attaccamentu corpu successu à l'età di 29. Dopu quì, ci era u tempu occasione, avvenimenti. E ogni volta, ùn importa ciò chì hè bravu chì sò, a morte avertì a me faccia. Allora aghju intornitu. E più di una volta. È, avèndulu vistu, ùn cunnosci micca di teme à sta vera donna.